- 0
Forum - Off-topic
Keikat, konsertit, festarit
Mastodon peru Tuskan keikkansa... =,(
- 0
Hyvä niin. Voidaan saada jotain kivempaa tilalle. Nähty jo kerran vai pari livenä ja ei sitten iskenyt yhtään.
- 0
Ei taida paljoa pitti pyöriä teatterissa :D
Northg7 wrote: hmm.. mielenkiintoista "Metallin suurnimien yhteiskeikka esitetaan suorana elokuvateattereissa":http://www.yle.fi/uutiset/viihde/2010/05/metallin_suurnimien_yhteiskeikka_esitetaan_suorana_elokuvateattereissa_1701459.html
- 0
No itte en ole nähny ja pidän muutenkin niiden mussiikista. Sitä paitsi Suomeen on melkoisen vaikeeta saada näin lyhyellä varoitusajalla mitään lähellekkään samaa kokoluokkaa olevaa bändiä, eli joku Dimmu sitten varmaan nostetaan yhdeksi pääesiintyjäksi. Ite en pidä siitä sitten yhtään...
- 1
MrD St Jimmy wrote: Ei taida paljoa pitti pyöriä teatterissa :DSehän nähdään!
- 0
Joku täällähän muistaakseni meni tonne Green dayn keikalle, niin kyselisin vaan millasta oli? =)
- 0
Finski fani wrote: Joku täällähän muistaakseni meni tonne Green dayn keikalle, niin kyselisin vaan millasta oli? =)Skarabi taisi käyvvä.
- 0
kilves taisi siellä huitoa
- 0
Kukaan menossa Nosturiin 15. päivä?
- 0
Finski fani wrote: Kukaan menossa Nosturiin 15. päivä?Mikäs siälä esiintyypi, ja paljonkos liput?
- 0
Kiuas, Amoral, Rytmihäiriö ja yllätysesiintyjiä. Liput 8 euroa. Kaikki tuotto menee syöpäsairaiden lasten hyväksi. Keikka on Lauri Mailasalon muistoksi, ja myös Kiukaan laulajan viimeinen keikka ennen bändistä lähtöä.
// Ovelta kympin...
- 0
Aattelin kattoa Rammstein:in berliinin keikan vuodelta 98 (1h31min)
- 0
Rush ja Foo Fighters tulossa, kivasti.
- 2
Tähän voisin vielä listata parhaat keikka-dvd:t...
David Bowie - 1973 - Ziggy Stardust And The Spiders From Mars
AC/DC - 1996 - No Bull
Queens Of The Stone Age - 2005 - Over The Years And Through The Woods
Foo Fighters - 2008 - Live At Wembley
Deep Purple - 1974 - California Jam
Rainbow - 1977 - Munich 77'
Motörhead - 2005 - Stagefright
- 0
17.3. Megadeth ja Slayer. Pakko, pakko päästä kahtomaan!
- 0
Oijoi. Megadeth ja Slayer.
- 0
Missä?
- 0
Stadissa jäähallilla.
- 0
17.3. Megadeth ja Slayer Tuonne menen mukavasti örveltämää. ja kaikki jotka frc:stä tuonne menee minä olen se pitkä hiuksinen mustiin pukeutunut ;D
- 0
Minä kanssa. Tosin menin leikkaamaan hiukset, joten olen se lyhythiuksinen mustiin pukeutunut... =) Meetkös moikkaamaan Davea?