Forum - Off-topic

Keikat, konsertit, festarit

hammeredhuoh

hammeredhuoh 16.03.2011

  • 0
Ei millään kerkiä muuten mielläni menisin.
Finski fani

Finski fani 16.03.2011

  • 1
Minäkin lintsaan lakiopinnot, että pääsis... =P
DarkWarjo

DarkWarjo 16.03.2011

  • 3
Finski fani wrote: Minä kanssa. Tosin menin leikkaamaan hiukset, joten olen se lyhythiuksinen mustiin pukeutunut... =) Meetkös moikkaamaan Davea?
YEAH! mie oon se kaljupää joka heiluu siel ihan vitusti: !http://www.slayer.net/sites/slayer/files/imagecache/preview/photos/STU_2009-06-27_9834.jpg!
Schimanski76

Schimanski76 16.03.2011

  • 4
Finski fani wrote: Minä kanssa. Tosin menin leikkaamaan hiukset, joten olen se lyhythiuksinen mustiin pukeutunut... =) Meetkös moikkaamaan Davea?
Kyllä mie luulen,notta se siut tunnistaa siellä,vaikka tukka onkin lyhentynyt. !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/Megadethsfinksi.jpg!
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 16.03.2011 (edit 16.03.2011)

  • 0
Itellä nyt varmat 2011 keikat ja festari ovat Obituary + Grave Nosturi Sauna Open Air 3pv Hirax Kulttuuritalolla /Huvittanu lähteä Slayeriä ja Megadethiä katteleen kun nähny ne jo kaksi kertaa ja viimeksi viime vuonna :D Eikä noi niitten settilistakkaan nyt ihmeellisiltä näytä. Mikään ei tule voittamaan Slayerin settiä Tampereella: Reign In Blood levy kokonaisuudessaan ja tais olla vielä järjestyksessä.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 16.03.2011

  • 0
Tarkotuksena olis jos ees tänä vuonna pääsis Pendulumia kattomaa Provinssiin kun on näköjään taas tulossa. Ruisrockiin olis kiva päästä Prodigy kattomaa mutta tuskin pääsen.
Tuomo33

Tuomo33 16.03.2011

  • 0
Toivottavasti tänä vuona pääsis itse katsomaan Stam1na, mokoma, 2TT ja Tk:n keikat ois mahtavaa edes päästä katomaan joku..
miikass

miikass 16.03.2011

  • 1
Provinssirockkiin tänä vuonna kuuntelemaan Katri Helenaa, ei mulla muuta!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 16.03.2011

  • 0
miikass wrote: Provinssirockkiin tänä vuonna kuuntelemaan Katri Helenaa, ei mulla muuta!
Ja mehä sovittii että sä tuut Audin takapenkille yöks ; ) :D
Aliboz

Aliboz 16.03.2011

  • 0
Voi olla että Rushin ja Foozerin lisäksi lähden ruotsiin katsomaan Qotsaa... Olisi kyllä kiva.
hammeredhuoh

hammeredhuoh 18.03.2011

  • 0
Oikein hyvä keikkaol. Saatanan moinen tinnitys. Ilmasta kaljaa sisään pääsyssä. Pieni "tappelu". jatkoilla yhdet kaljat. Jänskästi päästivät vaikka 15olenkin. Darkwarjoa olin jopa niin lähellä että ketjujen kolinankin kuulin. finskiä en nähnyt ainakin niin luulen tosin ei ole mitään hajua miltä koko olio näyttää edes. Selkä paskana vasen jalka paskempana. Kaikkea mitä hyvältä konsertilta voi odottaa!
hammeredhuoh

hammeredhuoh 18.03.2011

  • 0
Sitten vielä päivän ilmainen vinkki, jonka näin yhden jätkän tekevän. Miten saat kaljaa kentälle? Tunge tölkki kalsareihin ja mene nais tarkastajan kautta, koska ei ole laillista lupaa kuullemma mennä lähellekkään intiimi alueita. ja sitten nautit kentällä läpimästä pallihien hajuisesta kaljasta.
Finski fani

Finski fani 18.03.2011 (edit 18.03.2011)

  • 0
Ai varjokin oli siälä. Enhän mä sitä osannu ettiä... Niin siis nyt vasta Lahdessa. klo 3.00. Huomenna kouluun kivasti. Bussimatka Lahteen makso kivat 26 euroa. On ne junat kyllä paljon mukavempia. Keikka oli tosiaan hyvä, mutta Megadethin miksaajalla taisi olla huono päivä. Rummut peitti kaiken, eikä laulusta paikoitellen saanut mitään selvää. Välillä meni ontoksia yms. Kuulemma oli Dave kironnu jossain välissä ja joku oli tämän kuullut... Slayer nyt normaalisti iski ilmat pihalle. Miksauksetkin oli suht kohillaan... Hyvä fiilis öyverööl!
hammeredhuoh

hammeredhuoh 18.03.2011

  • 0
Finski fani wrote: Ai varjokin oli siälä. Enhän mä sitä osannu ettiä... Niin siis nyt vasta Lahdessa. klo 3.00. Huomenna kouluun kivasti. Bussimatka Lahteen makso kivat 26 euroa. On ne junat kyllä paljon mukavempia. Keikka oli tosiaan hyvä, mutta Megadethin miksaajalla taisi olla huono päivä. Rummut peitti kaiken, eikä laulusta paikoitellen saanut mitään selvää. Välillä meni ontoksia yms. Kuulemma oli Dave kironnu jossain välissä ja joku oli tämän kuullut... Slayer nyt normaalisti iski ilmat pihalle. Miksauksetkin oli suht kohillaan... Hyvä fiilis öyverööl!
Siis warjolla tarkoitin Kerry Kingiä kuten hän tuossa kuvassa laittoi.
Schimanski76

Schimanski76 18.03.2011

  • 0
Finski fani wrote: Ai varjokin oli siälä. Enhän mä sitä osannu ettiä... Niin siis nyt vasta Lahdessa. klo 3.00. Huomenna kouluun kivasti. Bussimatka Lahteen makso kivat 26 euroa. On ne junat kyllä paljon mukavempia. Keikka oli tosiaan hyvä, mutta Megadethin miksaajalla taisi olla huono päivä. Rummut peitti kaiken, eikä laulusta paikoitellen saanut mitään selvää. Välillä meni ontoksia yms. Kuulemma oli Dave kironnu jossain välissä ja joku oli tämän kuullut... Slayer nyt normaalisti iski ilmat pihalle. Miksauksetkin oli suht kohillaan... Hyvä fiilis öyverööl!
Miulla on parilla Häkkisen keikalla tullut mieleen,notta olisi paljon parempi bändi livenä,jos Mika ei "laulaisi" ollenkaan.On se välillä niin järkyttävän huonoa. Levyillä se naukuminen toimii hyvin.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.03.2011

  • 2
Laita ovi lukkoon. Sitten naulaat sen kiinni. Siirrät kaikki huonekalut oven eteen. Sikiöasennossa lattialla sitten orotat Sfinksiä. Se hakkaa sun.
Finski fani

Finski fani 18.03.2011

  • 1
Schimanski76 wrote: Miulla on parilla Häkkisen keikalla tullut mieleen,notta olisi paljon parempi bändi livenä,jos Mika ei "laulaisi" ollenkaan.On se välillä niin järkyttävän huonoa. Levyillä se naukuminen toimii hyvin.
!http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/shining.jpg!
TehBigBunny

TehBigBunny 18.03.2011

  • 0
Kaverit haukkuivat Mekadettiä juuri tuosta. Davella ei välillä toiminut ääni.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 18.03.2011

  • 0
Miksauksesta se vaan on kiinni.
Ac3Way

Ac3Way 11.07.2011

  • 0
Kaikki ensi viikonloppuna Karjurockiin!! Hometeollisuuden voisi launtaina yöllä ainakin katsoa.

Write a post

Sign in to post a post.