- 0
Forum - Off-topic
Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?
Mie tein meille nimilaput Puntialaa varten.
Printatkaa tästä.
!http://img194.imageshack.us/img194/4316/unledcyh.jpg!
- 0
Hyvin on Villejä hetkiä siis luvassa. Saako olla joku muu? Minä tahtoisin olla Retse.
- 0
TehBigBunny wrote: Mie tein meille nimilaput Puntialaa varten. Printatkaa tästä. !http://img194.imageshack.us/img194/4316/unledcyh.jpg!Miulla ei ole juuri nyt mustetta tulostimessa,niin käykö jos tussilla tuon rintaan kopsaan?
- 0
Mitään nimilappuja tarvii.Ootte kaikki niin hirveessä tuutissa ettette nää edes lukea niitä.No ehkä aamulla tarviitte nimilappuja kun heräilette ja on niin kauhee krapula ettei muista mitään.
- 0
Kirjoitat siihen poplariin:
Hei minä olen:
Laita vähän sivumpaan niin ei mene piiloon sinappien alle.
- 0
Ne on kuulemma vakiona siinä poplarissa. Pelkiassa voi ostaa semmosia kaupasta.
- 0
No perhana. Olisin ollut ainova, johon tua nimilappu olisi sopinut ihan oikeastikin... =P
- 7
Finski fani wrote: No perhana. Olisin ollut ainova, johon tua nimilappu olisi sopinut ihan oikeastikin... =PKröhöm!
- 5
Villellä on kauhee yskä!
Vihreää teetä runsaan hunajan kanssa ja sitten popsit hirveästi C-vitamiinia, sekä villasukat jalkaan ja bari buranaa..
- 0
villek00 wrote: Kröhöm!Sun nimi kirjotetaan piänellä! Mun kirjotetaan isolla, kuten tossa Banin lapussa! =D
- 3
V - I - L, VIL, L - E, SFINKSI.
- 0
Woe tutuntutuntuttu.
Ystävällisen tytön kanssa äsken soittelin, ilmoitin tästä ja se veti henkselit yli. Kuulemma on jo ajat sitten sovittu että sillon ollaan Puumalassa anopin mökillä. Ei mtn muistijälkiä semmosesta, mutta mun get-outta-jail-free-cardit on tältä kesältä käytetty joten en minä pääse siitä sluibaamaan.
Pahoittelut Skimmylle erityisesti, noloa on tämä kun kaikki maksu- ym. systeemit justiin saatiin sovittua ja varta vasten varmaa lähtijää vielä haeskeli. Eipä mulla mtn menoa sillon tietääkseni ollutkaan mutta akka oli taas viisaampi. Toivottavasti pääsis sitten seuraavaan mukaan.
Anteeksi pyydän turhasta vaivannäöstä. :(
- 1
Puumala, Cougar Town.
- 0
Pieksämäki, Spank Hill.
- 1
@Lohi
Ei siitä mihtään vaivaa ollut.Puumala on vähän viltun siisti mesta!
Eli yksi paikka edelleen avoinna Puntalaan 19.-21.8 pe-su
Privaa miulle,jos olet kiinnostunut tapahtumasta.K-18
- 0
0o
Olikos meillä naisia täällä, yksi semmoinen voitaisiin ottaa..
^Tshihihi^
- 0
vaiski75 wrote: 0o Olikos meillä naisia täällä, yksi semmoinen voitaisiin ottaa.. ^Tshihihi^Laittaa meinaa. Niin se teki lauantainakin. Välillä kävi laittamassa.
- 0
vaiski75 wrote: 0o Olikos meillä naisia täällä, yksi semmoinen voitaisiin ottaa.. ^Tshihihi^Miulla on komea vaaleansininen mekko, meikkaanko? ^Tshihihi^
- 2
Ac3Way wrote: Miulla on komea vaaleansininen mekko, meikkaanko? ^Tshihihi^EI MIELELLÄÄN No niin, nyt loppuu OT täällä. Schimmy setällä oli ihan oikiaa asiaakin tuolla niin lukekaa se viesti.
- 0
Eix kukaan halua leikkiä meijän kaa?
Yksi paikka avoinna siis.