- 2
Forum - Off-topic
Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?
Sfäde!
Se menee sinne FRC Puntiala Gmail-ryhmään! Siellä on Infoa ruokailusta,petivaatteista,kyydeistä jne jne.
Kai se ville siut sinne on kutsunut? Jos ei ole,niin miepä kutsun.
- 1
Puhukaa vähän lujempaa, ei oikee kuule kun mulla ei ole housuja jalassa..
- 1
Itte tuun tossa lauantaina Hyvinkäältä sinneppäin katteleen, jos tuun siinä päivällä niin tarttee jotain makkaraa ottaa paketillinen mukaan. Siinä sitten illan hämärtyessä jatkan tuonne Tamperetta kohti.
Eli jos joku tarttee kyytiä jompaan kumpaan suuntaan määrättyinä ajankohtina, niin multa voi tierustella.
- 0
Schimmy on varmaan siinä vaiheessa valmista tavaraa...
- 0
TehBigBunny wrote: Schimmy on varmaan siinä vaiheessa valmista tavaraa...On jo...
- 0
TehBigBunny wrote: Schimmy on varmaan siinä vaiheessa valmista tavaraa...Ei ole! Urheilullinen viikonloppu tiedossa! Kalastusta ja pitkiä juoksulenkkejä Pundelan maastoissa! Ehkä muutaman saunapilsnerin otan ehtoolla,kun katson uutiset.
- 5
Miks minua alko kauheasti naurattammaan?
- 3
Schimanski76 wrote: Ei ole! Urheilullinen viikonloppu tiedossa! Kalastusta ja pitkiä juoksulenkkejä Pundelan maastoissa! Ehkä muutaman saunapilsnerin otan ehtoolla,kun katson uutiset.Käännös: Affen takataskussa pihalla syämässä soraa. Noin kuuvvelta illalla. (perjantaina)
- 0
Puntila TJ 1!
- 0
Itse asiassa, enpä lähdekkään lauantaina etenemään Tampereelle vaan tulen takaisin Hyvinkäälle.
- 0
kurppak wrote: Itse asiassa, enpä lähdekkään lauantaina etenemään Tampereelle vaan tulen takaisin Hyvinkäälle.Jos lähdet takaisin myöhempään kuin potta, tulen sun kyydillä takaisin :)
- 0
Parilla lauantai päivävierailla olisi muuten sitten mahdollisuus jäädä yöksi kun Vili ja Pottis lähtöö kotia.
- 0
TehBigBunny wrote: Parilla lauantai päivävierailla olisi muuten sitten mahdollisuus jäädä yöksi kun Vili ja Pottis lähtöö kotia.Vois ehkä jopa harkita.
- 0
Pitäisikö tilata jo pizza sunnuntaille. Silloon ei välättämättä pysty.
- 2
Myö halutaan sitten kuvei ja ehkä videotakin! Pitäkää hauskaa ja toisistanne hualta!
- 5
Finski fani wrote: Myö halutaan sitten kuvei ja ehkä videotakin!Eiku mä luulen, että noita nimenomaan ei kannata haluta ;) ^Voi järki mennä, jos niitä uskaltautuu katselemaan.^
- 2
Mökin varaajana on kuulemma ollut Belgialais-Lappeen Rantalainen Nääsvillestä ? Mökille kuulemma on tulossa myös kuuluisa Espoon oma poeka, IFK:ta kannattava, FRC:n äiti, Schimanskin oppi-isä, trollaajien kauhu, One and only: TöhEiOleHyväTämäJänes. Ei unohdeta myöskään legendaarista Sfäiski "Teh MILF hunter" Jänestä.
Perkele kun pääsis morjenstaan jätkiä... Mutta kun ei... Ei ole autoa nyt käytettävissä...
- 2
PetuK wrote: ^Voi järki mennä, jos niitä uskaltautuu katselemaan.^Multa on mennyt jo kuva, toivottavasti kohta menee äänikin.
- 1
Näin nipsuhuulen näköisen jätkän
- 0
Edit: tietentin Korppoo.