- 0
Forum - Off-topic
Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?
jos käy pyörähtään niin ei liene tarvii olla 18v.. mut jos jää pitemmäksi aikaa niin ei voi alta 18v jäädä ellei joku suostu ottaan vastuuta alle 18v janpasta.
- 0
Miksikäs ei järjestettäisi? harmi että itsellä meni kokonaan ohi koko juttu..
- 1
Selvinpäin olin koko tapahtuman.Heitin pitkiä juoksulenkkejä Pundelan maastossa ja vedin 88 leukaa mustikkalepässä molempina aamuina.
Jos muuta kuulette,niin valehtelua on se!
Hyvä oli tämä tapahtuma! Ensi vuonna uuvestaan!!!
Niin juu.Skimmyn näin siellä kerran.Oli hieno mies kuulemma omasta mielestään.
- 2
juu, ehkä hienointa oli se kaikki kalastamiseen liittyvä,mut
oli kyl loistava reissu kaikinpuolin: iso kiitos siitä kaikille tasapuolisesti ja ehdottomasti uusintaa odotellessa...
- 0
Schimanski76 wrote: Selvinpäin olin koko tapahtuman.Heitin pitkiä juoksulenkkejä Pundelan maastossa ja vedin 88 leukaa mustikkalepässä molempina aamuina. Jos muuta kuulette,niin valehtelua on se! Hyvä oli tämä tapahtuma! Ensi vuonna uuvestaan!!! Niin juu.Skimmyn näin siellä kerran.Oli hieno mies kuulemma omasta mielestään.Onneksi juttelimme puhelimessa ;) Voin siis todistaa että Shimmy oli -kännissä- selvänä :)
- 3
Sfilunki-peliä ja huijjausta.
Mie nimeän muin hepan Simottareksi.
Ei miulla ... eiku ei tää ookkaan...
// Huomenna vasta pelaan, liian jännä on tähän päivään.
- 4
Kotona ihmettelin kun kuului kummaa valitusta.
Nurkassa oli miun liscodisco poppoo itkeskelemässä ja syykin selvisi pian. Schimmyn liskobändi oli lähettänyt yhteiskuvan. Pelottavaa sakkia.
// Tohtori Kiminkisen varasin ensi vuoden reissulle. Tapsa ja Skimmy voi ottaa pari tuntia keskustelua jos saisi lukkoja vähän auki ... ^Sfthihihhihi^
- 5
*MYYDÄÄN SAVU JÄNESTÄ*
*8 MARKKAA / KILO*
^Tuotteessa saattaa olla pieni Tärpättiä muistuttava sivumaku.^
- 4
Skimmyn pitkät juoksulenkit oli upeeta katseltavaa ;)
Mä en ollut ihan koko viikonloppua alkoholittomassa vaihtoehdossa. Ruokajuomana kuuluu olla tummaa olutta. Muuten mehulinjalla.
- 2
vaiski75 wrote: *MYYDÄÄN SAVU JÄNESTÄ* *8 MARKKAA / KILO* ^Tuotteessa saattaa olla pieni Tärpättiä muistuttava sivumaku.^4 markkaa per kilo maksan,jos tuotto menee suoraan pelkian sfiiksettömille Skimmyille.
- 1
Tais jäähä siltä reissulta ne -mehut- oluet kyllä juomatta. Niitä kun riitti kotiin viemisiksi, -olutta- mehua kun taasen ei.
- 4
Skimmytin laittaa yv:nä tilinumeroa niin saa rahaa.. Siellä Pundelassa en viittiny käteistä antaa, kun olit kokoajan jossain lenkkeilemässä tai aamukirkolla..
- 1
Pottae wrote: Skimmytin laittaa yv:nä tilinumeroa niin saa rahaa.. Siellä Pundelassa en viittiny käteistä antaa, kun olit kokoajan jossain lenkkeilemässä tai aamukirkolla..Miun tilinumppa on siä Gaymail FRC/Pundela/kustannukset.Sinne voi 8 markkaa laittaa.Menee kuulemma lyhennettömänä "Pelastakaa Etelä-Karjalan Kuutit/Mälkiä takas Saipaan"-keräykseen.Hik! ^vähän on hikka ku tuon ekan just otin^
- 1
Juu kyllä ilman viinaakin voi olla yllättävän mukavaa! Ja näitä muumi- ja smurffilimu iltoja voidaan pitää jatkossakin, koska illlasta jäi vain raikas maku.
Potta: Mulla on sun uimahousut, mutta älä kysy miks. Tuu hakee vaa ne xD
- 2
villek00 wrote: Potta: Mulla on sun uimahousut, mutta älä kysy miks. Tuu hakee vaa ne xD!http://www.perhepuoti.fi/WebRoot/GPL/Shops/05022008-34103/47EF/5199/4FCB/AE46/540B/59FA/3D27/4B64/uimahousut_sinisetkalat.jpg!
- 2
"Kooste FRC:ee miitistä":http://www.youtube.com/watch?v=Qh_S9n_MQ9E
- 2
pokalemestari wrote: "Kooste FRC:ee miitistä":http://www.youtube.com/watch?v=Qh_S9n_MQ9EJuu, muttei skimmyllä ollu kyllä nuita kalsareita...
- 1
J00 joskus tuun ne speedot hakee. Arvelinkin että jotain unohtu.
- 4
Palkintogaala ja kuva (1) galleria
Se kuva. Puntila, yläkerta, savupiippu.
!http://img38.imageshack.us/img38/4006/seina.jpg!
PUNTILA FRC EVENT
*FRC NEPPIS – Pottae*
Erikoismaininnat:
‘Lentävä Kalakukko’ Award ( pisin matka paikalle) Northg7-mies
‘Tulokas’ Potta-mies ( Neppisvoitto sekä tuleva 12 tunnin FRC Neppis Special, juhlinnassa jäi housut )
‘Yllättäjä’ Schimmy-mies ( Nuin kauhiaksi juopoksi sitä ei silti uskottu )
‘Medic’ Capo-mies ( 1 suoritus)
‘Pinnalla’ Sfäiski-mies 0/65 hukkumisyritystä
'Can-On Can-Off' Sfille-mies, pikselitarinoita tuleville sukupolville.
‘Kahen kilon siika’ Capo-mies ( 1 hauki, ehkä)
‘Ihan paras’ ( paras kokonaissuoritus) – No ei todellakaan kukaan
- 0
Jes mä en voittanut mitään! Onneksi paskoille valokuvaajille ei jaeta palkintoja!