- 2
Forum - Off-topic
PPPP
Kyl mä keulimisen varttimaililla ymmärrän mut "tässä":http://www.youtube.com/watch?v=KDj8DfPQ7gE&feature=related on jokin mennyt pieleen...
- 0
-
- 0
Tana mikä pas*a ku koko aika tulee tollasia...
- 0
Vally85 wrote: Kyl mä keulimisen varttimaililla ymmärrän mut "tässä":http://www.youtube.com/watch?v=KDj8DfPQ7gE&feature=related on jokin mennyt pieleen...Menee, ku mun CRX :DD
- 2
Stephen Kingin Tukikohta on vihdoin käsissäni, eikun lukemaan... 1300+ sivua täydellisyyttä.
- 1
nyt on djrunkkarin nimipäivä :>> vink vink
- 0
törmäsin tämmöseen: NFS:World
käytännös ilmanen nettikaahailu. aattelin täs käydä testaa onko mistää kotosi.
- 0
Shimmy voi laulaa teejiille.
- 0
DarkWarjo wrote: törmäsin tämmöseen: NFS:World käytännös ilmanen nettikaahailu. aattelin täs käydä testaa onko mistää kotosi.eikös se ollu level 10 asti ilmainen?
- 0
djrunkkari wrote: eikös se ollu level 10 asti ilmainen?Jotai sellasta joo
- 0
Aika shittii kuulemma toi NFS:World
- 0
Indiana Hopo wrote: Aika shittii kuulemma toi NFS:WorldNoh, kohtahan tuo on testattu ihan omakätisesti. Jos on tyyliin Undercover online, niin toimii mulle kyl arcade kyttiä karkuun on jees. mut jos on shiftin "simulaatio" ajotuntuma ni hyi vittu. :D 2sec testiä: Autovaihtoehdot ROCK! S13 ROCK! :D arcademainen oli ajettavuus, iha kiva. vähän ku nfs undercover nettipelinä. ei varmasti maailman paras peli mut toimii jos tykkää nfs:stä.
- 0
Mafia II demo... MAHTAVUUTTA!
- 8
Nipsuhuuli wrote: Tätä en olisi uskonut itsestäni, mutta tänään kilpailuvietti vei mut mukanaan liikenteessä. Olin jo valmiiksi pitänyt motarilla aika kovaa vauhtia kiireen vuoksi, mutta sitten rinnalle puskee Citroen C3 ja siitä se lähti. Parhaimmillaan ajettiin niin lujaa kuin autoista lähti eli jotain 170-180km/h ja yllättävintähän tilanteessa oli se että Citikan kuski sattui olemaan nuori, ehkä mun ikäinen nainen. Oltiin molemmat tulossa Vekaranjärveltä ja tällä naisella oli muita inttimiehiä kyydissä ryyppäämässä. Normaalistihan vältän isoja riskejä liikenteessä mutta tänään kävi näin :D Varmaan jotain yli 50km pituisen matkan ajettiin kisaa, kunnes Kehä III tuli vastaan. (vältettiin kyllä vaaratilanteet muun liikenteen kanssa)Vitun CP. Just tollasista saapi sitten aina kivasti lukea iltapäivälehdistä, kun napsahtaa.
- 1
GINESTÄ PAUKKUU !
- 2
EI leikitä liikenteessä.
- 1
Yllättävän hyvin kesti hermot noin puolentoista tunnin Blur multiplayeriä pelatessa.
- 1
RaabForRehab wrote: Vitun CP. Just tollasista saapi sitten aina kivasti lukea iltapäivälehdistä, kun napsahtaa.Näitä pitäisi kyllä välttää. Enitenhän näissä tilanteissa pelottaa juurikin muiden hengen vaarantaminen.