- 1
Forum - Off-topic
PPPP
yksi aamu viimeviikolla heräsin käärityneenä peittoon ja ajattelin että hyi helvetti kun on kylmä. Katoin mittaria 24.3 sisälämpötila :-)
- 1
jasamy wrote: yksi aamu viimeviikolla heräsin käärityneenä peittoon ja ajattelin että hyi helvetti kun on kylmä. Katoin mittaria 24.3 sisälämpötila :-)Parhaat unet ikinä tulee paksun peiton alla 15 asteessa :P
- 0
"Tälläistä menoa Alastarossa tänään":http://www.youtube.com/watch?v=OXUyJ-2uJ4o
- 0
Aika harvassa on noi kympin autot ja sit joku ajaa tollasella laivalla siihen.
- 0
jasamy wrote: Aika harvassa on noi kympin autot ja sit joku ajaa tollasella laivalla siihen.Ei tullut nähtyä kuin yksi kympin alitus tänään. Joulukuusessa ongelmia niin häivyttiin sitten paikalta.
- 0
Oliko toi jollain nokikoneella (savun väri viittaisi vähän siihen, mut kulkupuoli ei) :-)
- 0
VItuttaa.. Tietokone. Se vituttaa.. Pahasta ja salakavalasti vituttaa tietokone. Tietokonettaa kettu!
- 0
Pottae wrote: VItuttaa.. Tietokone. Se vituttaa.. Pahasta ja salakavalasti vituttaa tietokone. Tietokonettaa kettu!Miksi sä sitten tänne tulit ? Vitutus topikki on tuossa nurkan takana. :D
- 4
Mudinski wrote: Miksi sä sitten tänne tulit ? Vitutus topikki on tuossa nurkan takana. :DEi ole nurkan takana! Hihi.
- 0
Pottae wrote: Ei ole nurkan takana! Hihi.Oletko aivan varma ? Siinä vasemmalla puolella ?
- 2
Mudinski wrote: Oletko aivan varma ? Siinä vasemmalla puolella ?Mielenkiinnosta kävin itekkin kattomassa, eksyin, missä se vessa muuten on?
- 4
Mä löysin perunakellarin.
- 1
Olenko wrote: Mielenkiinnosta kävin itekkin kattomassa, eksyin, missä se vessa muuten on?Se on taas kahden nurkan takana vasemmalla. Kylttejähän tänne tarvittaisiin.
- 1
LORD HOPO wrote: Mä löysin perunakellarin.Sä olet väärässä talossa Hopo ! Se on Bunnyn kellari perkele ja ne on porkkanoita !
- 1
Aaa.Ilmankos.
- 0
Mä oon jossain jääkaappipakastimessa. Mä näin munkkeja!
- 3
El PiNk DeViL wrote: Mä oon jossain jääkaappipakastimessa. Mä näin munkkeja!!http://a.imageshack.us/img230/5527/coldvu2.gif!
- 5
Tilaa uusi elämän karuista tosiasioista kertova kirja !
*Mudinski vs Tappi: Kaksi hylkiötä*
Schimanskille kirja maksaa 6-packin, Bunnylle taas hinta on 1kg porkkanoita ja muille kirja on ilmainen.
- 2
Vittu mie oon hyvä! Hakkasin juuri hiiren nappia 133 kertaa 10 sekunnissa... eli 13.3 klikkiä sekunnissa. Ja ketä vittua tämä muka kiinnostaa?
- 1
Aliboz wrote: Vittu mie oon hyvä! Hakkasin juuri hiiren nappia 133 kertaa 10 sekunnissa... eli 13.3 klikkiä sekunnissa. Ja ketä vittua tämä muka kiinnostaa?Voi vittu sä oot kova. suorastaan kuningas... Suorastas on muuten hassu lintu.