jasamy
23.08.2010
Mudinski wrote:
Edit: Bunny puhuu asiaa ! Jasamykin tykkää varmaan tuosta ?.
Toi heitto on mun mielestä vähän ihmeellinen. Olen tykännyt ajaa joka kaudella ja jokaisella autolla millä ollaan ajettu. Ainut mikä pistää hieman korpeemaan on toi muiden valitus. Moni kaveri managementissä tekee/suunnittelee hyvää hyvyyttään näitä sarjoja ja joka ikinen kerta on tullut vaan valitusta kun ovat huonosti tehneet/suunnitelleet sarjan
TehBigBunny
23.08.2010
Manaajana aikanaan toimineena mie pidänkin ihtellä oikeuvven valittaa ... vaikka mistä .. ( yleensä Skimmystä).
Mudinski
23.08.2010
tepilobium wrote:
Niin nyt vaikuttas vähän höpö höpö jutuilta nämä. tämän mölinän innoittamana ajoin nissan #46 pi764 testimielessä heittosäädöillä jo neljännellä kierroksella 1:59.34x niin ei niissä nyt voi olla ihan monsteri eroja. viperiä en kokeile koska mudin kanssa ajeltiin niillä mukavia kierroksia ja molempien ajat oli siellä 2 kymmenyksen sisällä
Ainoa joka itseäni haittaa näissä R-luokkalaisissa on tämä näiden säätäminen jossa en ole huippu. Näissä pitäisi niin paljon keskittyä tuohon säätämiseen jos haluaa todellakin pärjätä. Sen takia nämä tälläiset keskiverto autot joissa voi olla vaikka kaikki sporttikamaa jota ei pysty säätämään mutta silti hyviä/race ajettavia on minun mieleeni. Mutta vain minun...
Porssella on omat vahvuutensa sen ketteryydessä ja takamoottorin tuomassa lisä pidossa esim. mutkista lähdöt. Viperillä sen voima jota pääsee käyttämään suorilla. Esim. testailtiin Porkken ja Viperin suora nopeuksia niin n.10km/h erot olivat kun käytän Viperillä siivet nollissa... Porkessa myös siivet nollissa muistaakseni.
El PiNk DeViL
23.08.2010 (edit 23.08.2010)
Omasta mielestäni sarjassa ei oo mitään vikaa.. Piste.
// Mutta sehän on vain mun mielipide.
Mudinski
23.08.2010 (edit 23.08.2010)
jasamy wrote:
Ainut mikä pistää hieman korpeemaan on toi muiden valitus. Moni kaveri managementissä tekee/suunnittelee hyvää hyvyyttään näitä sarjoja ja joka ikinen kerta on tullut vaan valitusta kun ovat huonosti tehneet/suunnitelleet sarjan
Tähän voidaan vain todeta: Kaikkia ei voi mielyttää !
Edit: Itsekin tiedän mitä Mangustien elämä on mutta se homma ei silloin oikein toiminut yhdestä syystä...
Edit: Lisäsin yhden A-kirjaimen tekstiini...
Eeegac
23.08.2010
Haluttiin ottaa jotain mitä ei oltu niin vielä kokeiltu, siksi R-luokka. R:illä on kiva kilpailufiilis päällä kokoajan kun autot ovat herkempiä ja kisoissakin ehkä tapahtuu enemmän. Ehkä ensi kaudella mennään taas pelkästään yhdellä autolla tai sitten ei. :) Sen näkee sitten.
Itse olin manizmentissä kovasti R-luokkalaisten etuuksia ajamassa eteenpäin, joten olen tyytyväinen päätökseen ja autoihinkin.
Toiset autot pärjää paremmin toisilla radoilla ja jotkut toiset taas toisilla paremmin. Odotinkin jo milloin alkaa "keskustelu" autovalinnoista ja siitä miksi sarja ei ole tasainen.
Valittaa saa toki aina, mä vastaan sit kyl samal mital takasin. Omaa vapaa-aikaa tähän pistetään likoon reippaasti, joten kaikenlainen *rakentava* kritiikki ja parannus ehdotukset voi pistää rohkeasti käyttäjän FM3SM käyttiksen privaan. :) Ehkä sitten saadaan kaikille se tasainen ja iloinen SM-kausi pystyyn ensi kaudella.
Mudinski
23.08.2010
Jonkun idea järjestää äänestys johon sai antaa omat äänensä oli minusta kyllä mahtava idea.
Silloin pääsi FRC:n väki vaikuttamaan kokosarjaan.
Oli mm. seuraavia kysymyksiä
Vetotapa:
A ) Etuveto
B ) Takaveto
C ) Neliveto
PI-luokka:
A ) C
B ) B
C ) A
Tälläistä äänestystä itse kaipaisin ainakin...
tepilobium
23.08.2010
ja jos nyt tähän auto spekulaatiioon voi lisätä niin kokeilin hiukan kaikkia eli
Oma porkka. pi780 noin testikierroksella 38 1:58.5xx
Nissani joka sattu löytymään tallista pi764 ajoin kierroksella 4 random säädöillä 1:59.3xx
Vakio viper pi715 heitto säädöillä kierroksella 3. 2:01.7xx
vakio fefetin pi752 ei säätöjä ollenkaan kun unohdin ja 2. kierroksella aika 2:00.8xx
eli taitaa olla turhaa lätinää
omasta mielestä aikas hyvin on suunniteltu sarja ja rupee pelottamaan omasta kun porssella ajan. :D
TehBigBunny
23.08.2010
pokalemestari wrote:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2240774&ref=tf1 Mikäs se siellä :)
Sfäiski raitilla, kirves olalla.
tepilobium
23.08.2010
onhan se niinkin. mutta stasipa ottaa. tai ainakin kuuntelee kivasti puhelut
tepilobium
23.08.2010
ja on se perkele kun ei saa rauhassa kävellä kotia rautakaupasta uuden kirveen kanssa!!!!
vaiski75
23.08.2010
TehBigBunny wrote:
Sfäiski raitilla, kirves olalla.
Ajattelin kokeilla päivää Kirveenä, mutta pokka petti tuossa liftaamisvaiheessa ja ajattelin sitten viltutuksen kourissa kävellä kotiin asti.
Kyllähän se sitten kiukutti, kun jannut paahtaa autoilla ohi.
Mutta eiköhän tuolle kirveelle käyttöä löydy, varsinkin nuo naapurin koristekuuset ottaa pataan ja yöt on pimenemään päin.. :)
Ac3Way
23.08.2010
Kävin tänään kiilotamassa hammasharjalla uuden kämpän, kivasti olisi voinut tulla joku FRC:n alik. tarkastamaan oman pärstäkertoimensa. Olisin ampunut ohjuksella kaverin parvekeelta parkkipaikalle!!
Capo26RS
23.08.2010
Mudinski wrote:
Jos ihan rehellisiä ollaan niin kuinka moni täällä FRC:llä on halunnut että ajetaan R-luokkalaisilla ?
Minä en tähän joukkoon kuulu...
Mäkin ilmottaudun R-halukkaisiin. Just sen takia että tulee vähän vaihtelua edellisiin kahteen kauteen ja pitkillä suorilla ei nukahda ratin ääreen. Koitin itse kaikilla eri autoehdokkailla ennen kauden alkua ja Possu oli suoraan kaupasta Bemarin kanssa liian kova/liukas, muut melkein semmosenaan aika hauskoja ajaa mun mielestä. Hauskin ehkä Fefe, mutta koska en osaa itsekään paljoa säätää, menin osaavan kaverin kanssa Possulla kilpailee. Tai osaan hienosäätää ajettavuutta ittelle sopivaks jos joku muu tekee jouset ja iskarit säätöihin suurinpiirtein.
Pure Black40
23.08.2010
Capo26RS wrote:
...Bemarin kanssa liian kova/liukas...
Hienoa... joku sentään ymmärtää...
vaiski75
23.08.2010
Jahas.
Kuin salama kirkkaalta nettisivulta, eikun taivaalta sain näyn tulevaisuudesta: Meidän kotiin muuttaa kohta myös pleikkari..
Pottae
23.08.2010
Plääh plööh, mulla olis GH World Tour + kitara ja rummut myynnissä.. Anyone?
I bQ I
23.08.2010
vaiski75 wrote:
Jahas.
Kuin salama kirkkaalta nettisivulta, eikun taivaalta sain näyn tulevaisuudesta: Meidän kotiin muuttaa kohta myös pleikkari..
Ei ole hyvä tämä väiskimies.