Ac3Way
23.08.2010
vaiski75 wrote:
Jahas.
Kuin salama kirkkaalta nettisivulta, eikun taivaalta sain näyn tulevaisuudesta: Meidän kotiin muuttaa kohta myös pleikkari..
Nice, jatkossa pipopäiden testit siis GT parissa.
DarkWarjo
23.08.2010
itsellänihän tuo pleistasuun tuos kiltisti jäpöttää boxin vieressä, jäpöttäny jo muutaman vuoden.
btw. itsekkin olin autovalinnassa ÄRRImurrien kannalla, just sen takia et niil tulee tilanteita, kuten me ässänki kanssa jo huomattiin :D
Finski fani
23.08.2010
DarkWarjo wrote:
itsellänihän tuo pleistasuun tuos kiltisti jäpöttää boxin vieressä, jäpöttäny jo muutaman vuoden.
btw. itsekkin olin autovalinnassa ÄRRImurrien kannalla, just sen takia et niil tulee tilanteita, kuten me ässänki kanssa jo huomattiin :D
Onko siulla se ensimmääne versio, millä voipi pelata PS2:en pelejä, ja jos et oo viälä päivittäny sitä, niin on se other OS toiminto tallella? Jos on, niin elä päivitä, sillä voit saaha siitä rahhaa takasi.
FINBULLET
23.08.2010
Mullakin on toi Pleikka ollut hyllyssä vuoden.
vaiski75
23.08.2010
Valaistaan hieman taustoja, kun tuli niin monta mielipidettä asiasta.
Minun vapaa-aika on nykyään aika nollissa ja silloin kun on se vapaa viikonloppu, niin minä olen aika nollissa (kukaan ei varmaan arvaa).
En usko vapaaseen kotikasvatukseen ja pelikonsoli ei ole lapsenvahti, sekä sen lisäksi yritän antaa kaiken huomioni termiitille.
Mutta kun sitten sitä vapaata on kaikesta, niin kyllä se yleensä lenkin jälkeen on se Forza ja Xbox..
Sitten siihen toiseen asiaan.
Pleikkari on hakkeroitu ja minulla on aivan mieletön polte päästä kokeilemaan / virittämään sitä, kunnes keksin taas jonkun toisen kohteen.
Poika ainakin olisi onnessaan taas Isin yhdestä uudesta lelusta, vaikkakin ressukan peliajat on aika miinuksella (Syksyn paskakeli neuvottelujen jälkeen voimme ehkä harkita viikonloppu pelaamisen nostamista puolella tunnilla).
Sekä pystyn äkkiseltään kyllä sanomaan kymmenen hyvää peliä Pleikalle, joita ei Boxille saa..
En ole Fanboy ja Forzasta en luovu koskaan, vaikkakin on buginen tekele!
Finski fani
23.08.2010
"Suits you sir! OH!"
Ensimmääne, joka tietää mistä sarjasta tuo lausahdus on, voittaa Votka-pullon, jonka voi lunastaa Alkosta rahaa vastaan...
Capo26RS
23.08.2010
Zumba® Summer Tour – kesäkiertue rantautui Lappeenrannan satamatorille la 21.8. klo 14-17. Lappeenranta rikkoi kiertueen aiemman ennätyksen viidelläkymmenellä osallistujalla!
Oliko Schimanski mukana?
Capo26RS
23.08.2010
Finski fani wrote:
"Suits you sir! OH!"
Ensimmääne, joka tietää mistä sarjasta tuo lausahdus on, voittaa Votka-pullon, jonka voi lunastaa Alkosta rahaa vastaan...
Liian helppo! Chris Waddle kuuluu sarjan lausahduksiin kans.
DarkWarjo
23.08.2010
Finski fani wrote:
Onko siulla se ensimmääne versio, millä voipi pelata PS2:en pelejä, ja jos et oo viälä päivittäny sitä, niin on se other OS toiminto tallella? Jos on, niin elä päivitä, sillä voit saaha siitä rahhaa takasi.
Rahaa, miksi? olen kyl päivittäny, mutta tuota senhän saapi kivasti tehdassetuppeihin muistaakseni, tosin en ole aikeissa luopua hyvästä pleikasta. varsinki ku voin pelata ps2 pelei :D
DarkWarjo
23.08.2010
vaiski75 wrote:
Valaistaan hieman taustoja, kun tuli niin monta mielipidettä asiasta.
Minun vapaa-aika on nykyään aika nollissa ja silloin kun on se vapaa viikonloppu, niin minä olen aika nollissa (kukaan ei varmaan arvaa).
En usko vapaaseen kotikasvatukseen ja pelikonsoli ei ole lapsenvahti, sekä sen lisäksi yritän antaa kaiken huomioni termiitille.
Mutta kun sitten sitä vapaata on kaikesta, niin kyllä se yleensä lenkin jälkeen on se Forza ja Xbox..
Sitten siihen toiseen asiaan.
Pleikkari on hakkeroitu ja minulla on aivan mieletön polte päästä kokeilemaan / virittämään sitä, kunnes keksin taas jonkun toisen kohteen.
Poika ainakin olisi onnessaan taas Isin yhdestä uudesta lelusta, vaikkakin ressukan peliajat on aika miinuksella (Syksyn paskakeli neuvottelujen jälkeen voimme ehkä harkita viikonloppu pelaamisen nostamista puolella tunnilla).
Sekä pystyn äkkiseltään kyllä sanomaan kymmenen hyvää peliä Pleikalle, joita ei Boxille saa..
En ole Fanboy ja Forzasta en luovu koskaan, vaikkakin on buginen tekele!
Hienoa tekstiä hienolta mieheltä, rispekt.
Itse en kyllä äkkiseltää hirveen montaa peliä pysty luetteleen, mut forza + gt kune i sovi yhdelle konsolille niin tulkoon kaksi.
Finski fani
23.08.2010
DarkWarjo wrote:
Rahaa, miksi? olen kyl päivittäny, mutta tuota senhän saapi kivasti tehdassetuppeihin muistaakseni, tosin en ole aikeissa luopua hyvästä pleikasta. varsinki ku voin pelata ps2 pelei :D
Kaverin mukaan sitä ei saa tehas-setuppeihin perinpohjasesti. Other-OS poistettiin PS-konsoleista, mikä synnytti ison haloon(enimmäkseen nörttien keskuudessa, jotka sitä enimmäkseen käyttää/käytti), koska other-OS:sää oli mainostettu, ja nyt se poistettiin. Kaveri on nyt anomassa 120€:a takasin, koska se on arvioitu arvo other-OS:lle. Muutenkin nua vanhimmat versiot on arvokkaampia juuri sen PS2 tuen, ja myäs Other-OS:än takia. Jos joskus myyt sitä, niin muista pyytää hiukkasen enempi ko normaalisti, silä nortit tulee maksamaan siitä enempi...
Kaikki tämä siis on kaverilta kultua/opittua.
Finski fani
23.08.2010
Aargh! Palovamma leivänpaahtimesta. Humalassa erittäin vaarallinen. Sattuu... =(
DarkWarjo
24.08.2010
Finski fani wrote:
Kaverin mukaan sitä ei saa tehas-setuppeihin perinpohjasesti. Other-OS poistettiin PS-konsoleista, mikä synnytti ison haloon(enimmäkseen nörttien keskuudessa, jotka sitä enimmäkseen käyttää/käytti), koska other-OS:sää oli mainostettu, ja nyt se poistettiin. Kaveri on nyt anomassa 120€:a takasin, koska se on arvioitu arvo other-OS:lle. Muutenkin nua vanhimmat versiot on arvokkaampia juuri sen PS2 tuen, ja myäs Other-OS:än takia. Jos joskus myyt sitä, niin muista pyytää hiukkasen enempi ko normaalisti, silä nortit tulee maksamaan siitä enempi...
Kaikki tämä siis on kaverilta kultua/opittua.
Joo, no voi olla et myyn ton sit joskus ku sil o arvoo se 1e.. ehkä mä sit myyn sen sillä 2e ja selitän kuin hieno ja antiikkinen harvinaisuus se on ;)
Tuomo33
24.08.2010
Elokuvasta poimnta " No kato se on vähän outo.... no täällä tuntuu kaikki olevan ihan outoja... No tää onki pori hehehe." Jos joku asuu porissa nii pitääkö tää paikkaasaaan?
Pure Black40
24.08.2010
Kenellä on tämä Slimmiboxi?
Mulla on, same old shit...
Northg7
24.08.2010 (edit 24.08.2010)
Finski fani wrote:
"Suits you sir! OH!"
"http://www.youtube.com/watch?v=m1fMf8CB7jE":http://www.youtube.com/watch?v=m1fMf8CB7jE
Laitetaan nyt tännekin kun Finski tarjosi nettisurfattavaa :p
Olenko
24.08.2010
Tuomo33 wrote:
Elokuvasta poimnta " No kato se on vähän outo.... no täällä tuntuu kaikki olevan ihan outoja... No tää onki pori hehehe." Jos joku asuu porissa nii pitääkö tää paikkaasaaan?
No ei se ihan täysin väärässäkään oo :D
Northg7
24.08.2010 (edit 24.08.2010)
"M. Nykäselle häkki heilahti, syystäkin.":http://www.yle.fi/alueet/tampere/2010/08/matti_nykaselle_vankeutta_1926210.html