Forum - Off-topic

PPPP

FINBULLET

FINBULLET 27.08.2010

• 0
Bunnylla on nopea muna.Mutta noi puput nussii kyllä aika nopeesti.Hirvee tikkaus käynnissä.Luonto-ohjelmista oppii monenlaista.
djrunkkari

djrunkkari 27.08.2010

• 0
TehBigBunny wrote: Joo ei mitään BB-juttua tänne ;D
:(
Mudinski

Mudinski 27.08.2010

• 2
djrunkkari wrote: :(
Tämä pahin BB:n seuraaja saatiin hiljaiseksi nyt :)
Ac3Way

Ac3Way 27.08.2010

• 1
'Oi oi verrhot verrhot, kullatut o kerrhot. Rriiminrajaa, ei Stallonella ole vajaa. Nipsuhuulikin koittaa kepillä rrajaa. Pekonia paukkuu ilman rahaa. Elämäkin vetää vapaa, sieltä saa sitä mahaa. Tukiaista koitaa sai, Nipsu seikkalujen hai. Wai vai, piippu dippas ja saikkua sai? Kei on Kai japanilainen tää karaoke samurai. Tzai tzai, viiltää Kai. Nipsun mahtisarvi huutaa, AI AI!'
Mudinski

Mudinski 27.08.2010

• 1
Ac3Way wrote: 'Oi oi verrhot verrhot, kullatut o kerrhot. Rriiminrajaa, ei Stallonella ole vajaa. Nipsuhuulikin koittaa kepillä rrajaa. Pekonia paukkuu ilman rahaa. Elämäkin vetää vapaa, sieltä saa sitä mahaa. Tukiaista koitaa sai, Nipsu seikkalujen hai. Wai vai, piippu dippas ja saikkua sai? Kei on Kai japanilainen tää karaoke samurai. Tzai tzai, viiltää Kai. Nipsun mahtisarvi huutaa, AI AI!'
Missä Schimanski ! Missä Finski ! Nyt lauletaan !
Finski fani

Finski fani 27.08.2010

• 1
Kuka pienen pelon siemenen sisälleni aikoinaan on kylvänyt Kasvanut on täyteen mittaansa se ja vihan puu on siitä syntynyt Heitän hiekkaa päälleni Maan tomulla pesen kasvoni Vietän seisten päiväni Huokaillen pyydän anteeksi Pyydän ettet jättäisi tätä pistintä minun lihaan Hellästi vetäisit pois Pois minusta Pois se minusta Joskus sanat voivat miekan lailla viiltää haavat aivan yhtä syvään Minä puhumalla pilannut olen mahdollisuuteni kaikkeen hyvää Heitän hiekkaa päälleni Maan tomulla pesen kasvoni Vietän seisten päiväni Huokaillen pyydän anteeksi Pyydän ettet jättäisi tätä pistintä minun lihaan Hellästi vetäisit pois Pois minusta Pois se minusta Pois se minusta Pois se minusta Pois se minusta Vetäkää jo pois se minusta Pois se minusta Pois se minusta Heitän hiekkaa päälleni Maan tomulla pesen kasvoni Vietän seisten päiväni Huokaillen pyydän anteeksi Pyydän ettet jättäisi tätä pistintä minun lihaan Hellästi vetäisit pois Pois minusta Pois se minusta
FINBULLET

FINBULLET 27.08.2010

• 2
Finski !http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/08/justdoingawesomestuffp1.gif! Schimmy !http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/08/this_little_piggy.gif!
Finski fani

Finski fani 27.08.2010

• 0
OI helmee, tollanen pyörä olis mahtava! Pitää ottaa rojektiksi joskus rakentaa tollanen, ja mennä sitten kaupungille ajelemaan...
Ac3Way

Ac3Way 27.08.2010

• 0
Koht sammuu ääs. Nukkunut ei ol viime yön,mut muutto huomen ees. Sille vielä pienet!
Aliboz

Aliboz 27.08.2010

• 0
Jumalauta, Harrin Nakki on nyt vihdoin koettu, ja voin sanoa että oli kyllä niin taivaalliset mätöt!
DarkWarjo

DarkWarjo 27.08.2010

• 3
JUMALAUTA! mä jätän teille pppp-topikin hetkeksi ja käyn töissä ja bomberi-illassa ja sit ku mä tuun takasi ni te jumalattomat ootte vetäny hillittömät perseet ja laulanu ja sekoillu tääl monta sivullista, TÄMÄ EI HYVÄ!
Mudinski

Mudinski 27.08.2010

• 0
Anteex :(
FINBULLET

FINBULLET 27.08.2010

• 0
No vittu sori siitä.
DarkWarjo

DarkWarjo 27.08.2010

• 0
No vittu nii! kovat jätkät vittu kiroilee vittu!
FINBULLET

FINBULLET 27.08.2010

• 0
Kiroillaa ku merimiehet.
DarkWarjo

DarkWarjo 28.08.2010

• 0
ho ho ho and a bottle of rum! vai? :D
FINBULLET

FINBULLET 28.08.2010

• 0
Kyl :D
Aliboz

Aliboz 28.08.2010

• 0
Miksei kaikki perjantai illat ole tämmöisiä FRC:llä?!
Mudinski

Mudinski 28.08.2010

• 0
Aliboz wrote: Miksei kaikki perjantai illat ole tämmöisiä FRC:llä?!
Lähes kaikki sekoilee kotonaan eikä maailmalla. Jatkakaa !
DarkWarjo

DarkWarjo 28.08.2010

• 1
Tuo kylmyys ja pimeys, se ajaa forzalaiset kotioloihin kaljoittelemaan ja kun yksin kotona juominen on niin ysärii, kasarii.... ysärin alkuu... kasarin loppua! niin nämä forzalaiset (ei siis sama kuin forssalaiset) muistavat että onhan heillä netti! Niinpä he ahtautuvat kaikki forzan kisaklubin sivuille ja alkavat tarinoida mukavia, ehkä hieman laulunsanoja luikauttavat, saattavat jopa hieman hullutella hassujen giffien muodossa ja näin on kaikkien parempi olla, kaikki samassa paketissa forzakisalupin sivuilla.

Write a post

Sign in to post a post.