- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Bunnylla on nopea muna.Mutta noi puput nussii kyllä aika nopeesti.Hirvee tikkaus käynnissä.Luonto-ohjelmista oppii monenlaista.
- 0
TehBigBunny wrote: Joo ei mitään BB-juttua tänne ;D:(
- 2
djrunkkari wrote: :(Tämä pahin BB:n seuraaja saatiin hiljaiseksi nyt :)
- 1
'Oi oi verrhot verrhot, kullatut o kerrhot. Rriiminrajaa, ei Stallonella ole vajaa. Nipsuhuulikin koittaa kepillä rrajaa. Pekonia paukkuu ilman rahaa. Elämäkin vetää vapaa, sieltä saa sitä mahaa. Tukiaista koitaa sai, Nipsu seikkalujen hai. Wai vai, piippu dippas ja saikkua sai?
Kei on Kai japanilainen tää karaoke samurai. Tzai tzai, viiltää Kai. Nipsun mahtisarvi huutaa, AI AI!'
- 1
Ac3Way wrote: 'Oi oi verrhot verrhot, kullatut o kerrhot. Rriiminrajaa, ei Stallonella ole vajaa. Nipsuhuulikin koittaa kepillä rrajaa. Pekonia paukkuu ilman rahaa. Elämäkin vetää vapaa, sieltä saa sitä mahaa. Tukiaista koitaa sai, Nipsu seikkalujen hai. Wai vai, piippu dippas ja saikkua sai? Kei on Kai japanilainen tää karaoke samurai. Tzai tzai, viiltää Kai. Nipsun mahtisarvi huutaa, AI AI!'Missä Schimanski ! Missä Finski ! Nyt lauletaan !
- 1
Kuka pienen pelon siemenen
sisälleni aikoinaan on kylvänyt
Kasvanut on täyteen mittaansa se
ja vihan puu on siitä syntynyt
Heitän hiekkaa päälleni
Maan tomulla pesen kasvoni
Vietän seisten päiväni
Huokaillen pyydän anteeksi
Pyydän ettet jättäisi
tätä pistintä minun lihaan
Hellästi vetäisit pois
Pois minusta
Pois se minusta
Joskus sanat voivat miekan lailla
viiltää haavat aivan yhtä syvään
Minä puhumalla pilannut olen
mahdollisuuteni kaikkeen hyvää
Heitän hiekkaa päälleni
Vietän seisten päiväni
Pyydän ettet jättäisi
Hellästi vetäisit pois
Pois minusta
Pois se minusta
Pois se minusta
Pois se minusta
Pois se minusta
Vetäkää jo pois se minusta
Pois se minusta
Pois se minusta
Heitän hiekkaa päälleni
Vietän seisten päiväni
Pyydän ettet jättäisi
Hellästi vetäisit pois
Pois minusta
Pois se minusta
- 2
Finski
!http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/08/justdoingawesomestuffp1.gif!
Schimmy
!http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/08/this_little_piggy.gif!
- 0
OI helmee, tollanen pyörä olis mahtava! Pitää ottaa rojektiksi joskus rakentaa tollanen, ja mennä sitten kaupungille ajelemaan...
- 0
Koht sammuu ääs. Nukkunut ei ol viime yön,mut muutto huomen ees. Sille vielä pienet!
- 0
Jumalauta, Harrin Nakki on nyt vihdoin koettu, ja voin sanoa että oli kyllä niin taivaalliset mätöt!
- 3
JUMALAUTA! mä jätän teille pppp-topikin hetkeksi ja käyn töissä ja bomberi-illassa ja sit ku mä tuun takasi ni te jumalattomat ootte vetäny hillittömät perseet ja laulanu ja sekoillu tääl monta sivullista, TÄMÄ EI HYVÄ!
- 0
Anteex :(
- 0
No vittu sori siitä.
- 0
No vittu nii! kovat jätkät vittu kiroilee vittu!
- 0
Kiroillaa ku merimiehet.
- 0
ho ho ho and a bottle of rum! vai? :D
- 0
Kyl :D
- 0
Miksei kaikki perjantai illat ole tämmöisiä FRC:llä?!
- 0
Aliboz wrote: Miksei kaikki perjantai illat ole tämmöisiä FRC:llä?!Lähes kaikki sekoilee kotonaan eikä maailmalla. Jatkakaa !
- 1
Tuo kylmyys ja pimeys, se ajaa forzalaiset kotioloihin kaljoittelemaan ja kun yksin kotona juominen on niin ysärii, kasarii.... ysärin alkuu... kasarin loppua! niin nämä forzalaiset (ei siis sama kuin forssalaiset) muistavat että onhan heillä netti! Niinpä he ahtautuvat kaikki forzan kisaklubin sivuille ja alkavat tarinoida mukavia, ehkä hieman laulunsanoja luikauttavat, saattavat jopa hieman hullutella hassujen giffien muodossa ja näin on kaikkien parempi olla, kaikki samassa paketissa forzakisalupin sivuilla.