- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Saatana !!! yskottää ja huumetta nostaa ja pää on täynnä räkää. nyt voisi olla oiva hetki maistaa viskiä lasillinen
- 0
tepilobium wrote: Saatana !!! yskottää ja huumetta nostaa ja pää on täynnä räkää. nyt voisi olla oiva hetki maistaa viskiä lasillinentervetuloa kerhoon :-(
- 0
porvoo ja humala, olen dj kaverin läksiäisissä jumal musaa vittu tevre
- 0
mihis on kaveri lähössä
- 0
Latetzki wrote: Siis jos siinä kuolee niin sehän alkaa siitä kun poistutaan pihalle siitä varastorakennuksesta? Ei paha siis. Kerran ite kuolin siinä tehtävässä eikä tarvinnu edes niitä portaita nousta ylös, Derekin pää pilkottaa puulaatikon takaa riittävästi. Vaikkapa Thompson 1928:lla vaan ammut ne kaverit ulkona ja sit sisällä, kun olet suojassa tietysti, käytät jotain tarkempaa asetta.No sä oot selvinny helpol, ite piilosta räiskin ja sit tuli molotovii ni meinas palaa ku se poltti sen puulaatikon läpi etc. ps. viimenen tehtävä oli vähä heleppo... se o läpi sit ny munki osalta.
- 0
ei mitää hajua,johonki keskustaa täält
- 0
No jos Warjo niin mäki.
- 0
DarkWarjo wrote: No sä oot selvinny helpol, ite piilosta räiskin ja sit tuli molotovii ni meinas palaa ku se poltti sen puulaatikon läpi etc. ps. viimenen tehtävä oli vähä heleppo... se o läpi sit ny munki osalta.Olihan se kieltämättä. Mediumilla pelasin läpi.
- 3
Eeegac on kännissä.
- 0
Latetzki wrote: Olihan se kieltämättä. Mediumilla pelasin läpi.Joo, mediumilla itekkin, mut sillai hyvä just et ei hirveesti kilahdellu hermo vaikeuden takia. kaikin puolin kyllä viihdyttävä peli ja varmaa tulee viel palailtua aiheeseen takas.
- 0
LORD HOPO wrote: Eeegac on kännissä.Tässä vaiheessa voisin todeta, että sisäpiirin tietojen mukaan se on ihan Lärvätsalos.
- 5
Kootut teokset...
"ei vaan ihan munmielipide tosta, ei sen kummempaa."
Ymmärrä myös että muillakin on mielipiteensä.
"ei ei ei.. kai nyt prkl saa mielipiteensä sanoa sentään!!!"
Anna myös muiden sanoa omansa ettet itse ala valittaa heti että he ovat väärässä.
"En sentään, vaan sellasille jotka on vääräs.."
Niin niin... Tässä se taas huomattiin: Tapin mielipide on aina oikea.
"en minäkään tullu huutaan että hirvee kuva, kaikki huonosti ym.."
Mutta eikö ole hyvä että asia sanotaan suoraan jos kuvassasi on oikeasti kaikki pielessä ? Etkö kestä/halua kritiikkiä ?
"sinä et tunnu tajuavan että minä en ehkä ihan tosissani oo aina? "
Tuotahan edes sinä et voi uskoa "TURPA KII!!12&%" yms. kommenttien jälkeen...
"suna en tosiaan puhuis mitään.. :)"
Legendaarista.
"sinähän sen varmaan tiedätkin joo paremmin ku minä!"
Kyllä asia on nyt vain näin.
Jep jep...
Kohta taas Audia iskeen kasaan. Uutta osaa vaihdettu ja jos tänään saisin tuon motin kiinni niin huomenna savut sitten koneesta !
- 1
Kukapa ei Tapista pitäisi?
- 6
KARAOKE ON TULLUT SUOMEEN !!!
Väistäkää ku mie laulan ketsuppi-laulun!!!
Huutomerkki on huono!!! Miten tehrään Laulumerkki???????
- 1
No LOL joku karaoke, se on NIIIN 2010 !
- 0
mitää en juonnut.
- 0
tappileipa wrote: kumma kun ei muilla sivuilla mulle tällästä ihme valitusta pidetä! : okäytkö sä joillain muilla sivuilla kuin FRC?!?!?!?!