Forum - Off-topic

PPPP

I bQ I

I bQ I 14.05.2010 (edit 14.05.2010)

• 0
Niinno, muutaman päivän päästä taas ilma viilenee...
Hookkis

Hookkis 14.05.2010

• 2
Toivotaan parasta. Mä inhoon tällästä ilmaa..
kurppak

kurppak 14.05.2010

• 2
Liian lihavia olette.
Finski fani

Finski fani 14.05.2010

• 1
En saanu Alan Wake:a. Itken. =( ps. en ole lihava. =( haluisin olla, mutta massaa ei tule, tein mitä tahansa...
FINBULLET

FINBULLET 14.05.2010

• 0
En saanut minäkään.Nyt vituttaa.
Ac3Way

Ac3Way 14.05.2010

• 0
Hahaa no awake, besleep!!! LOL
RaabForRehab

RaabForRehab 14.05.2010 (edit 14.05.2010)

• 1
Nyt muuten ryypäätään! ...taas... ps. mä oo muuten laiha läski.
Finski fani

Finski fani 14.05.2010

• 0
RaabForRehab wrote: Nyt muuten ryypäätään! ...taas... ps. mä oo muuten laiha läski.
Kyllä näin on! Litra koskenkorvaa vieressä ja lantrinkina Lonkeroa. Hyvä perjantai tulossa, ehkä menossa kahtomaan peliä kaveriporukalla, vaikkakaan ite pelistä en välitä mutta kaveriporukalla on kiva juua... ps. En ole läski, eikus mähän sanoin sen jo. No, en ole vieläkään....
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.05.2010 (edit 14.05.2010)

• 1
Mä oon läski... "Lievästi" :D myönnän. //// Ai et ole finski läski?! !http://neatorama.cachefly.net/images/2006-05/manuel-uribe-heaviest-man-world.jpg! Mitäs tuo kuva sitten tekee irc-profiilissasi?
Finski fani

Finski fani 14.05.2010 (edit 14.05.2010)

• 6
El PiNk DeViL wrote: Mä oon läski... "Lievästi" :D myönnän.
Hienoa! Myöntäminen ja asian ymmärtäminen on ensi askel parantumista! Kuitenkin lisäsit tuon *lievästi* sanan, joten et oikeasti ymmärrä asian vakavuutta, joten tarvitset ammattilaisen apua. Hän selittää sinulle kuinka pääset irti rasvaisista ruuista ja alat liikkumaan enemmän. Ulkona on kaunis ilma. Käy vaikka taluttamasta koiraa. Ota siinä samalla vaikka pari juoksu askelta, mutta älä ylirasita itseäsi, sillä sen jälkeiset lihas kivut voivat syöstä sinut roskaruoan ja sohvalla löhöämisen pahaan maailmaan. Tiedäthän, että laiskuus on synti. Laiskuus on tappanut enemmän ihmisiä, kuin AIDS. OIkeesti! No ehkei, mutta kuitenkin melkein oikeesti. Älä ota elämää liian vakavasti, mutta älä kuitenkaan liian rennostikaan. Arvosta elämää, niin omaasi kuin muiden. Auta avun tarvitsijoita ja älä juo, polta äläkä varsinkaan varasta! Se on paha! hyi! Juominen on ok mutta vain kerran kuukaudessa, kuten minä, Skimmy ja TJP teemme. Ja polttaminen on aina hyi! Varsinkin kirkkojen. Räjäyttämällä ne saa nopeammin alas, mutta sitäkään mä en suosittele... Elä hyvin, rauhassa ja rakasta kaikkea ympärilläsi olevaa! // Minulla ei ole ircciä, ja voiko ircissä olla edes profiilia jos se on vain keskustelu ohjelma...?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.05.2010

• 0
Finski fani wrote: Hienoa! Myöntäminen ja asian ymmärtäminen on ensi askel parantumista! Kuitenkin lisäsit tuon *lievästi* sanan, joten et oikeasti ymmärrä asian vakavuutta, joten tarvitset ammattilaisen apua. Hän selittää sinulle kuinka pääset irti rasvaisista ruuista ja alat liikkumaan enemmän. Ulkona on kaunis ilma. Käy vaikka taluttamasta koiraa. Ota siinä samalla vaikka pari juoksu askelta, mutta älä ylirasita itseäsi, sillä sen jälkeiset lihas kivut voivat syöstä sinut roskaruoan ja sohvalla löhöämisen pahaan maailmaan. Tiedäthän, että laiskuus on synti. Laiskuus on tappanut enemmän ihmisiä, kuin AIDS. OIkeesti! No ehkei, mutta kuitenkin melkein oikeesti. Älä ota elämää liian vakavasti, mutta älä kuitenkaan liian rennostikaan. Arvosta elämää, niin omaasi kuin muiden. Auta avun tarvitsijoita ja älä juo, polta äläkä varsinkaan varasta! Se on paha! hyi! Juominen on ok mutta vain kerran kuukaudessa, kuten minä, Skimmy ja TJP teemme. Ja polttaminen on aina hyi! Varsinkin kirkkojen. Räjäyttämällä ne saa nopeammin alas, mutta sitäkään mä en suosittele... Elä hyvin, rauhassa ja rakasta kaikkea ympärilläsi olevaa! // Minulla ei ole ircciä, ja voiko ircissä olla edes profiilia jos se on vain keskustelu ohjelma...?
Tuo lievästi on nyt vähän lieventämässä tilannetta. Olenhan minä ylipainoinen :,(
TehBigBunny

TehBigBunny 14.05.2010

• 5
"En ole ylipainoinen, minulla on vain paljon kolikoita taskussa !"
Schimanski76

Schimanski76 14.05.2010

• 4
Ilmoja pitelee! Lappeenrannassa tarkenee ainakin ihan kivasti.Jos joku valittaa,notta on liian kuuma,niin se on linnareissu!!!
TehBigBunny

TehBigBunny 14.05.2010 (edit 14.05.2010)

• 0
Norja on Ihan Finaalissa ...
TehBigBunny

TehBigBunny 14.05.2010

• 0
"Lasse Kukkonen kompuroi ..." Ylläri ?
TJP27

TJP27 14.05.2010 (edit 14.05.2010)

• 0
Miten hitossa se maalinteko voi olla noin vaikeaa ilman selännettä&muita isoja staroja? J. Jokinnenkin kyllä sen osas nhl:ssä, mut nyt sekään ei saa maalia mistään... Liekö pojjaat jo kesäloma-fiiliksillä? Ei bunny yllättänyt kauhiasti, että siinä onnistu Kukkonen :)... Itseasiassa ihmettelen sen isoja minuutteja NHL:ssä, kun MM/Olympia kisoissa se ei oo miuta vakuuttanut=iso liuta kompurointeja=toki saatan muistaa vaan ne monet "vähän" huonommat hetket :) Edit, kannatti kritisoida, kun se taas toimi:)
TehBigBunny

TehBigBunny 14.05.2010

• 1
OSALA !
TJP27

TJP27 14.05.2010

• 1
TehBigBunny wrote: OSALA !
Sillä oli omasta mielestä hyvä peli-ilme(vaikka ei maalia tehnytkään) ja odotukset seuraavissa matseissa on kovat ukosta, kunhan vakiintuis ketjut ja ukot sais koko ketjun pelin ehjäksi.. Itse kyl nostan hattua koko kolmos vitjalle ja Nummelin Petelle, kellä 40 lähestyy vielä 5 vuotta aiemmin, kuin itsellä... ei sen ikää uskois sen liikkeestä millään!
Schimanski76

Schimanski76 15.05.2010

• 1
Nummelinin timo! Löyty karaoke-vehkeet,nyt alkaa laulu!!! Peer Kynttiä!!! Päksiit!
TehBigBunny

TehBigBunny 15.05.2010

• 0
-Neuvost...- Venäjällä on taas kasassa sellainen porukka että tulee ikävä Makarov - Larionov - Krutov ketjua.

Write a post

Sign in to post a post.