tappi
15.05.2010
Ei kannata antaa el pink devilille mitään maaleja aukinaisena.. löysin omat maalit sieltä myynnistä!
El PiNk DeViL
15.05.2010
tappileipa wrote:
Ei kannata antaa el pink devilille mitään maaleja aukinaisena.. löysin omat maalit sieltä myynnistä!
Sä sanoit sillon joskus, että laita ne myyntiin, että jos ne myydään, niin annan sulle rahat. No ei myyty. Ja olen mä sulle syytäny vähän rahaa muutenki.
Show hidden message
tappi
15.05.2010
El PiNk DeViL wrote:
Sä sanoit sillon joskus, että laita ne myyntiin, että jos ne myydään, niin annan sulle rahat. No ei myyty. Ja olen mä sulle syytäny vähän rahaa muutenki.
EN VARMASTI OO LUVANNU ETTÄ SAAT LAITTAA!
Schimanski76
15.05.2010
Mäkkyverin tunnari tuuballa ei oo heikkokeuhkosten hommaa....
lähtee taju.....jatkan Sinatralla.....
TJP27
15.05.2010 (edit 15.05.2010)
Schimanski76 wrote:
Mäkkyverin tunnari tuuballa ei oo heikkokeuhkosten hommaa....
lähtee taju.....jatkan Sinatralla.....
Sinulle on postia! siis YV:tä Ja miulla UNO.t käynnissä:)
TehBigBunny
15.05.2010
Jumalauta mikä matsi, Boston - Philadelphia ...
Väsynyt mutta onnellinen.
djrunkkari
15.05.2010
hakopoika wrote:
vitun homojen sivu en jaksa tollasia kusipäitä eikä tää paska sivu oo kiinostanu enää pitkään :D
Ac3Way
15.05.2010
TehBigBunny wrote:
Jumalauta mikä matsi, Boston - Philadelphia ...
Väsynyt mutta onnellinen.
Go Flyers Go!! Comebackien comeback!!!
Sinäänsä en Flyersista pidä Rangers fanina, mutta olihan hieno temppu Philadelphian pojilta. Huikea viiminen ottelu, huh huh..
RaabForRehab
15.05.2010
djrunkkari wrote:
HHHAHAAAHAHAAA!!! :D
Aliboz
15.05.2010
Chicago vs. Montreal olisi unelma finaali... Kaksi Original Six joukkuetta taistelemassa voitosta... Chicago!!!
I bQ I
15.05.2010
Hyvin jännä, vartissa lämpötila laski 27 asteesta 20 asteeseen kun alkoin satamaan. Kivasti.
Finski fani
15.05.2010
Sataispa täälläkin. KUUMA!
atomimato
15.05.2010
Olisi täydellinen ilma mennä pyöräileen, mutta polvi on kivasti venähtänyt:( No hyvä syy testata Anal Wakea:) Mahtava peli, kannataa ostaa jos vain kiinnostusta löytyy.
RaabForRehab
15.05.2010
Olis täydellinen keli mennä mopoilemaan, mutta pelkotilojen johdosta en uskalla. :D
El PiNk DeViL
15.05.2010
RaabForRehab wrote:
Olis täydellinen keli mennä mopoilemaan, mutta pelkotilojen johdosta en uskalla. :D
T-paita ja shortsit jalkaan ja menoks :D
Finski fani
15.05.2010
atomimato wrote:
Olisi täydellinen ilma mennä pyöräileen, mutta polvi on kivasti venähtänyt:( No hyvä syy testata Anal Wakea:) Mahtava peli, kannataa ostaa jos vain kiinnostusta löytyy.
Suolaa haavoihin, kivasti? Maanantaina sitten Anaali Herätyksen kimppuun! Ei ole hyvä tämä Itella. Vois kai sitä sitten lähteä fillaroimaan....
FINBULLET
15.05.2010
Rakkaalla pelillä on monta nimeä.
Ac3Way
15.05.2010
Indiana Hopo wrote:
Rakkaalla pelillä on monta nimeä.
Semmosta se jalkapallo on... Pompey pelasi hyvin, Chelsea voitti.
djrunkkari
15.05.2010
kuka on tilannu thehutista jotain? (: paljon on yleensä ollut toimitusaika?