DarkWarjo
18.05.2010
Mudinski wrote:
Kirjoottelin vain jonkun japsi tyylisen nimen tänne ja ajattelin kahtoo koska joku alkaa Kuukelilla etsimään tätä Mudinskin mielikuvitushahmoa :D Warjohan se :D
Ja ihan vain ajoin tässä takaa sitä, että ei nyt Pinkki joka on 12v voi tietää esim. Black Sabbahtin laulajaa ? Varmaan koskaa edes kuullut bändistä nimeltä Black sabbaht ?
Jeps, arvasin itteasiassa pointtisi ihan täysin, pakkohan se oli repii vastaheittoo heti ;)
IL3
18.05.2010
Laitetaanpas (nyt ku huomasin) pienet onnittelut Mooselle ja Greizerille!
Oli molempien kiesit (Mopar -Moose ja Mito Wheels - Greizer) päässy storen "etusivulle".
Hieno homma :)
m00se79
18.05.2010
Vahva Suomi-edustus päällä :)
Kiitos.
kurppak
18.05.2010
Täytyy vielä näin jälkikäteen todeta, että ei RJD ollut "pelkästään" Black Sabbathtin väliaikainen laulalaja. Vaikkakin RJD:n aikainen sapatti olikin milestäni yhtyeen kulta-aikaa, niin ei pidä unohtaa (lol) jotain Rainbowta ja miehen omaa Dio-yhtyettä.
Ac3Way
18.05.2010 (edit 18.05.2010)
kurppak wrote:
Täytyy vielä näin jälkikäteen todeta, että ei RJD ollut "pelkästään" Black Sabbathtin väliaikainen laulalaja. Vaikkakin RJD:n aikainen sapatti olikin milestäni yhtyeen kulta-aikaa, niin ei pidä unohtaa (lol) jotain Rainbowta ja miehen omaa Dio-yhtyettä.
"että näin"
kurppak
18.05.2010
Mutta ilmaisin vain oman näkemykseni aiheesta.
Show hidden message
tappi
18.05.2010 (edit 17.08.2011)
--
Latetzki
18.05.2010
Tulihan se Alan, kohta pelaamaan :)
Pottae
18.05.2010
Ah.. Urakka ohi. Tänään sain palautettua päättötyön. Loppujen lopuks siitä tuli tasan 40 sivunen :S
Nyt voikin hengähtää ja hörpätä vaikka muutama hassu lonkero.
markki
18.05.2010
No mää olen sen jo pelaillu läpi lähes kokonaan. Ostin Riihimäen Gigantista julkasupäivänä. Makso vuan 39.90e :P
djrunkkari
18.05.2010
markki wrote:
No mää olen sen jo pelaillu läpi lähes kokonaan. Ostin Riihimäen Gigantista julkasupäivänä. Makso vuan 39.90e :P
ei nakerra.
villek00
18.05.2010
markki wrote:
Lainaat sit mulle sen kohta. Kivasti.
atomimato
18.05.2010
markki wrote:
Luuseri:) Joo'o tänään vedin itsekkin läpi.
AJfin
18.05.2010
kirves wrote:
Tilasin Alan Bukwaken...noin tunti sitten pärähti Gigantin nettikaupasta. Toimituksessa voi kestää, tai sitten ei...
Perjantaina ostamaan Red Dead Redemption ja pelailis muutaman kuukauden sitä.
Alan Wake sitten loppukesästä/syksyllä hankintaan.
El PiNk DeViL
18.05.2010
Tappi: Kaikkia varmaan kiinnostaa meidän mesekeskustelut! Sitäpaitsi en voi tietää kaikkea. Nämä nykyajan "lökäpoksyt" ei tiedä mitään rock-laulajia :D
IIPPONEN
18.05.2010
El PiNk DeViL wrote:
Tappi: Kaikkia varmaan kiinnostaa meidän mesekeskustelut! Sitäpaitsi en voi tietää kaikkea. Nämä nykyajan "lökäpoksyt" ei tiedä mitään rock-laulajia :D
lökäpöksyillä housut roikkuu jotta niihn mahtuu paskaa enempi....
villek00
18.05.2010
IIPPONEN wrote:
lökäpöksyillä housut roikkuu jotta niihn mahtuu paskaa enempi....
mää luulin et ne roikkuu siitä ku ne on täynnä jo...
DarkWarjo
18.05.2010 (edit 18.05.2010)
AJfin wrote:
Perjantaina ostamaan Red Dead Redemption ja pelailis muutaman kuukauden sitä.
Alan Wake sitten loppukesästä/syksyllä hankintaan.
Muhahahahahaaa, perjantaina...vasta ;)
TehBigBunny
18.05.2010
Venäjä - Suomi, pelaavat kaksi erää intiaanipokeria keskiympyrässä ja sitten viimösessä erässä otetaan pienet hiet pintaan.
Mertaranda on kyllä niin yössä. Ei ryssiä kiinnosta pelaaminen yhtään joten kai se Suomenkin peli näyttää kohtuulliselta. Meneekö kiekot maaliin ?