- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Suomen olisi pitänyt saada (ainakin) yksi maali eteen meillä oli kuitenkin joukkueessa noita kiintiö-Kukkosia.
- 1
Tekstarit.
+17:34 Ei oo sun vika jos Suomi hävii+
+19:49 Oli se sittenkin sun vika+
Eli mun piiikkiin meni. Sori vaan.
- 0
No, Suomi voittaa euroviisut.
- 0
No saimpa sentään kutsun Voddleriin...
Ei kyllä liity mitenkään mihinkään, mutta silti.
- 0
kaijanen wrote: No, Suomi voittaa euroviisut.Mä vaihtaisin, oletetun, MM-pronssin siihen että Suomi ei voittaisi eurowiisuja.
- 0
TehBigBunny wrote: Mä vaihtaisin, oletetun, MM-pronssin siihen että Suomi ei voittaisi eurowiisuja.sama, hah
- 1
KANADA !
KANADA !
KANADA !
KANADA !
KANADA !
KANADA !
- 1
Rupee olee jo aika kuultu toi scootteri, mitä ne soittaa tuolla koko ajan.
- 0
Lutis wrote: Rupee olee jo aika kuultu toi scootteri, mitä ne soittaa tuolla koko ajan.Jüüri näin. Rasmusta olisivat voinneet soittaa PALJON enemmän, enkä mä edes hirveästi siitä välitä.
- 3
CCCP !
CCCP !
CCCP !
CCCP !
CCCP !
CCCP !
- 0
Historian valossa kun tätä katsoo niin Suomihan on kirkkaasti jatkossa. Viisi ja pual sataa vuotta ollaan oltu osa hurreja ja sitten vielä ryssien käsissä satasen verran joten kunhan ruatti ja ryssät ottaa mitallia niin mekin saadaan se !
- 0
djrunkkari wrote: CCCP ! CCCP ! CCCP ! CCCP ! CCCP ! CCCP !CCCP ! CCCP ! CCCP ! CCCP ! CCCP ! CCCP !
- 0
Kiva nähä vielä pari peliä Tsekiltä. Oli se Jagr melkonen jatkoajalla tänää. Jageria kutsuttu jo möröksi ja pedoksi mitä vielä.
- 0
:"D. yy lost loppuu sunnuntaina :'((((((((((
- 0
djrunkkari wrote: :"D. yy lost loppuu sunnuntaina :'((((((((((mihinkään lost sunnuntaina lopu.....
- 0
IIPPONEN wrote: mihinkään lost sunnuntaina lopu.....loppuu. vika jakso tulee ameriikan puolella..
- 1
Kukaan kato Suomen tahtiin mitään sarjoja...
- 0
Onkos ketään menossa huomenna Radalle.comin tapahtumaan Ahvenistolle?
- 0
HRBATA ! HRBATA !
- 0
Oli kyllä loistava peli Tsekiltä. Mielenkiintoinen loppuottelu tulossa.