Forum - Off-topic

PPPP

Finski fani

Finski fani 05.07.2010 (edit 05.07.2010)

• 0
Uutta Töp giäriä kehiin! Nii joo ja sain jotenkin katottua ne matsit, ja Lebenin matsi oli paras! =P Huom. en paljoakaan seuraa tuollaista, kun olen rauhaa rakastava immeene... Kiinnosti vaan, kun oli hehkutettu niin kovasti kaikkialla. =)
Finski fani

Finski fani 05.07.2010

• 0
Top gearista puheenollen, Miqen kannattaa varsinkin se katsoa. Piäntä vinkkiä vain...=)
Northg7

Northg7 05.07.2010

• 2
"Nähdään Tuskassa! Mä oon se jolla on musta t-paita, farkut, pitkät auki olevat hiukset ja vähän kajaalia." Forssa Avaimenperä otettu käyttöön. Kyllä nyt kelpaa lähteä polkupyöräilemään. Leikin vaikka että ajan GTO:lla.
FINBULLET

FINBULLET 05.07.2010

• 0
Eli helposti tunnistaa väkijoukosta.
teemu1337

teemu1337 05.07.2010

• 1
Northg7 wrote: "Nähdään Tuskassa! Mä oon se jolla on musta t-paita, farkut, pitkät auki olevat hiukset ja vähän kajaalia." Forssa Avaimenperä otettu käyttöön. Kyllä nyt kelpaa lähteä polkupyöräilemään. Leikin vaikka että ajan GTO:lla.
Ja mä oon se kenellä on maastohousut, pitkät hiukset ja musta bändipaita.
RaabForRehab

RaabForRehab 05.07.2010

• 2
Northg7 wrote: "Nähdään Tuskassa! Mä oon se jolla on musta t-paita, farkut, pitkät auki olevat hiukset ja vähän kajaalia." Forssa Avaimenperä otettu käyttöön. Kyllä nyt kelpaa lähteä polkupyöräilemään. Leikin vaikka että ajan GTO:lla.
Mä oon se kenellä on pinkit legginsit, turkoosi toppi ja punaset 8cm piikkarit. Eiku...Ihan sama, sama viikonloppu!
pokalemestari

pokalemestari 05.07.2010

• 2
http://www.youtube.com/watch?v=QACSo5xk3dE& Kuole nauruun tai älä ymmärrä.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 05.07.2010 (edit 05.07.2010)

• 0
Finski fani wrote: Uutta Töp giäriä kehiin! Nii joo ja sain jotenkin katottua ne matsit, ja Lebenin matsi oli paras! =P Huom. en paljoakaan seuraa tuollaista, kun olen rauhaa rakastava immeene... Kiinnosti vaan, kun oli hehkutettu niin kovasti kaikkialla. =)
Mitä ohjelmia siihe lataamiseen pitää olla, ku yritin eilen ladata, ni en saanu pyörii.. :( // Tai siis millä ohjelmalla katot.
Olenko

Olenko 05.07.2010 (edit 05.07.2010)

• 1
Finski fani wrote: Uutta Töp giäriä kehiin! Nii joo ja sain jotenkin katottua ne matsit, ja Lebenin matsi oli paras! =P Huom. en paljoakaan seuraa tuollaista, kun olen rauhaa rakastava immeene... Kiinnosti vaan, kun oli hehkutettu niin kovasti kaikkialla. =)
Mistäs löysit noi matsit? koitin itekkin estiskellä niitä mut en löytäny ku jotain vanhoja otteluita. Ja Pinkille: ite ainakin lataan uTorrentilla ja katon MediaPlayer Classicilla
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 05.07.2010

• 0
Olenko wrote: Mistäs löysit noi matsit? koitin itekkin estiskellä niitä mut en löytäny ku jotain vanhoja otteluita. Ja Pinkille: ite ainakin lataan uTorrentilla ja katon MediaPlayer Classicilla
Kiitos näistä. Nyt vaan Top Gearin pariin :D
FINBULLET

FINBULLET 05.07.2010

• 0
Mä katon BSplayerilla.Hakee tekstityksiäkin automaattisesti.Yleensä ne on enkuksi,mutta hyvät nekin on.
Aliboz

Aliboz 05.07.2010 (edit 05.07.2010)

• 0
Indiana Hopo wrote: Mä katon BSplayerilla.Hakee tekstityksiäkin automaattisesti.Yleensä ne on enkuksi,mutta hyvät nekin on.
BSplayer on helkutin hyvä, mutta itte kattelen VLC ohjelmalla, simppeli ohjelma, ei mitään turhia toimintoja, mutta suosittelen kumpaakin. Ja suosittelen Transmisson ohjelmaa torrentien latauksiin... Toimii ainakin Ubuntulla täydellisesti.
ariko

ariko 05.07.2010 (edit 05.07.2010)

• 2
Onko Shimmy ampunu ohi ja nyt kaikkia pyydetään olemaan sisällä. "klikkaa tästä":http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/tampereen-koivistonkylassa-on-nahty-karhu/183577
FINBULLET

FINBULLET 05.07.2010

• 3
Liikkunut aika ahkerasti noita karhuja tuolla Tampereen suunnalla.
TehBigBunny

TehBigBunny 05.07.2010

• 4
Skimmy on vaan unhotanna ajaa aamulla parran. ( Perus neliveto kunnossa ) Sekottaa helposti pienempään nalleen.
Schimanski76

Schimanski76 05.07.2010

• 3
Ei täällä mitään karhuja ole!!! Kuuluisia viimeisiä sanoja.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 05.07.2010 (edit 05.07.2010)

• 1
ariko wrote: Onko Shimmy ampunu ohi ja nyt kaikkia pyydetään olemaan sisällä. "klikkaa tästä":http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/tampereen-koivistonkylassa-on-nahty-karhu/183577
Noh.. Mummolan nurkilla pyörii aina karhuja, paitsi talvella, kun ne nukkuu.. Tosin Tampesterissa harvemmin niitä taitaa olla :D
TehBigBunny

TehBigBunny 05.07.2010

• 4
Eikä ne nallet ole niin pahoja, täällä Epsoossa on nähty puum ..
kurppak

kurppak 06.07.2010

• 1
Sinne meni aurinko ja eilen umpeutu Live Gold. Aika sopivasti näin ennen inttiä.
Finski fani

Finski fani 06.07.2010

• 0
Onnea inttiin! Mihis päin menossa? Oot ehkä joskus kertonutkin sen jo, mutta en muista yhtään... =P

Write a post

Sign in to post a post.