- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Uutta Töp giäriä kehiin!
Nii joo ja sain jotenkin katottua ne matsit, ja Lebenin matsi oli paras! =P Huom. en paljoakaan seuraa tuollaista, kun olen rauhaa rakastava immeene... Kiinnosti vaan, kun oli hehkutettu niin kovasti kaikkialla. =)
- 0
Top gearista puheenollen, Miqen kannattaa varsinkin se katsoa. Piäntä vinkkiä vain...=)
- 2
"Nähdään Tuskassa! Mä oon se jolla on musta t-paita, farkut, pitkät auki olevat hiukset ja vähän kajaalia."
Forssa Avaimenperä otettu käyttöön. Kyllä nyt kelpaa lähteä polkupyöräilemään. Leikin vaikka että ajan GTO:lla.
- 0
Eli helposti tunnistaa väkijoukosta.
- 1
Northg7 wrote: "Nähdään Tuskassa! Mä oon se jolla on musta t-paita, farkut, pitkät auki olevat hiukset ja vähän kajaalia." Forssa Avaimenperä otettu käyttöön. Kyllä nyt kelpaa lähteä polkupyöräilemään. Leikin vaikka että ajan GTO:lla.Ja mä oon se kenellä on maastohousut, pitkät hiukset ja musta bändipaita.
- 2
Northg7 wrote: "Nähdään Tuskassa! Mä oon se jolla on musta t-paita, farkut, pitkät auki olevat hiukset ja vähän kajaalia." Forssa Avaimenperä otettu käyttöön. Kyllä nyt kelpaa lähteä polkupyöräilemään. Leikin vaikka että ajan GTO:lla.Mä oon se kenellä on pinkit legginsit, turkoosi toppi ja punaset 8cm piikkarit. Eiku...Ihan sama, sama viikonloppu!
- 2
http://www.youtube.com/watch?v=QACSo5xk3dE& Kuole nauruun tai älä ymmärrä.
- 0
Finski fani wrote: Uutta Töp giäriä kehiin! Nii joo ja sain jotenkin katottua ne matsit, ja Lebenin matsi oli paras! =P Huom. en paljoakaan seuraa tuollaista, kun olen rauhaa rakastava immeene... Kiinnosti vaan, kun oli hehkutettu niin kovasti kaikkialla. =)Mitä ohjelmia siihe lataamiseen pitää olla, ku yritin eilen ladata, ni en saanu pyörii.. :( // Tai siis millä ohjelmalla katot.
- 1
Finski fani wrote: Uutta Töp giäriä kehiin! Nii joo ja sain jotenkin katottua ne matsit, ja Lebenin matsi oli paras! =P Huom. en paljoakaan seuraa tuollaista, kun olen rauhaa rakastava immeene... Kiinnosti vaan, kun oli hehkutettu niin kovasti kaikkialla. =)Mistäs löysit noi matsit? koitin itekkin estiskellä niitä mut en löytäny ku jotain vanhoja otteluita. Ja Pinkille: ite ainakin lataan uTorrentilla ja katon MediaPlayer Classicilla
- 0
Olenko wrote: Mistäs löysit noi matsit? koitin itekkin estiskellä niitä mut en löytäny ku jotain vanhoja otteluita. Ja Pinkille: ite ainakin lataan uTorrentilla ja katon MediaPlayer ClassicillaKiitos näistä. Nyt vaan Top Gearin pariin :D
- 0
Mä katon BSplayerilla.Hakee tekstityksiäkin automaattisesti.Yleensä ne on enkuksi,mutta hyvät nekin on.
- 0
Indiana Hopo wrote: Mä katon BSplayerilla.Hakee tekstityksiäkin automaattisesti.Yleensä ne on enkuksi,mutta hyvät nekin on.BSplayer on helkutin hyvä, mutta itte kattelen VLC ohjelmalla, simppeli ohjelma, ei mitään turhia toimintoja, mutta suosittelen kumpaakin. Ja suosittelen Transmisson ohjelmaa torrentien latauksiin... Toimii ainakin Ubuntulla täydellisesti.
- 2
Onko Shimmy ampunu ohi ja nyt kaikkia pyydetään olemaan sisällä.
"klikkaa tästä":http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/tampereen-koivistonkylassa-on-nahty-karhu/183577
- 3
Liikkunut aika ahkerasti noita karhuja tuolla Tampereen suunnalla.
- 4
Skimmy on vaan unhotanna ajaa aamulla parran. ( Perus neliveto kunnossa )
Sekottaa helposti pienempään nalleen.
- 3
Ei täällä mitään karhuja ole!!!
Kuuluisia viimeisiä sanoja.
- 1
ariko wrote: Onko Shimmy ampunu ohi ja nyt kaikkia pyydetään olemaan sisällä. "klikkaa tästä":http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/tampereen-koivistonkylassa-on-nahty-karhu/183577Noh.. Mummolan nurkilla pyörii aina karhuja, paitsi talvella, kun ne nukkuu.. Tosin Tampesterissa harvemmin niitä taitaa olla :D
- 4
Eikä ne nallet ole niin pahoja, täällä Epsoossa on nähty puum ..
- 1
Sinne meni aurinko ja eilen umpeutu Live Gold. Aika sopivasti näin ennen inttiä.
- 0
Onnea inttiin! Mihis päin menossa? Oot ehkä joskus kertonutkin sen jo, mutta en muista yhtään... =P