Forum - Off-topic

PPPP

Mudinski

Mudinski 07.07.2010 (edit 07.07.2010)

• 0
El PiNk DeViL wrote: Just ku puhuttiin modatuista bokseista :D
*KUKA ILMIANTOI MUDINSKIN ?*

Show hidden message

I bQ I

I bQ I 07.07.2010

• 2
Todella selvä tuo tapin viesti ;)
Mudinski

Mudinski 07.07.2010

• 0
tappileipa wrote: Jaa sentakia että on modattu niin bannattu? mistä ne sen saa selville että se sellanen on
En ole mitään siis modannut... Puhuttiin ihan vain yleisesti modaamisesta ja driftattiin niin yhtäkkiä vain *banned*...

Show hidden message

Mudinski

Mudinski 08.07.2010 (edit 08.07.2010)

• 0
tappileipa wrote: Ohho.. tuopa kummallista, miksi ihmees sitte on bannattu?
Sähköpostiin tulleessa viestissä lukee
The following content for the gamertag associated with this Windows Live ID was brought to our attention and was determined to have violated the Code of Conduct and/or Terms of Use: Gamertag Mudinski
No, tulipahan toiset bannit Liveen sitten... Ensimmäiset tuli COD4 aikoihin... Ja nyt mun GT:stä :D

Show hidden message

Mudinski

Mudinski 08.07.2010

• 0
tappileipa wrote: No just! saako sitä tunnusta enää auki ollenkaan?
Paha mennä sanoon... Huomenna pitäisi aueta taas Live mulle joten varmaan siinä yhteydessä joudun vaihtaan GT:n... kenties ?

Show hidden message

Mudinski

Mudinski 08.07.2010

• 0
Yritin mennä Xbox.com sivulle niin...
Xbox LIVE -tilisi on mitätöity. Lisätietoja Xboxin käytännöistä saat Xbox LIVEn käyttäytymissäännöistä ja Xbox LIVEn käyttöehdoista.

Show hidden message

Show hidden message

Show hidden message

Mudinski

Mudinski 08.07.2010

• 6
tappileipa wrote: Nonni, eli se siitä sitte.. sinne meni live ajat, pisteet ym mukana?
Jos persreiät luulevat että ostan viellä uudestaan live aikaa niin paskanmarjat ! kuukausi kaks sitten ostin juuri 12kk... Täältä tullaan sitten Kortelainen pelaan PS3:sta !
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 08.07.2010

• 0
Mudinski wrote: Jos persreiät luulevat että ostan viellä uudestaan live aikaa niin paskanmarjat ! kuukausi kaks sitten ostin juuri 12kk... Täältä tullaan sitten Kortelainen pelaan PS3:sta !
Selvää rahastusta yrittävät :D

Show hidden message

djrunkkari

djrunkkari 08.07.2010

• 0
Mudinski wrote: Xbox LIVE -tilisi on mitätöity. Lisätietoja Xboxin käytännöistä saat Xbox LIVEn käyttäytymissäännöistä ja Xbox LIVEn käyttöehdoista.
wtf... nyt vihasta soittoa microsoftille ja kysyt että miksi minä :(((((((((((((((((((((((((((((
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 08.07.2010

• 0
Kellään minkäänlaista kokemusta "tuosta":http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=39-1075?
atomimato

atomimato 08.07.2010

• 0
TeroKortelainen wrote: Eikös tuota Canonia saa vähän vajaaseen 400 egeen perusobjektiivilla (18-55 mm) Kivasti on kyllä kameroiden (ja objektiivien) hinnat tulleet alas viime vuosina
1000D kitillä on siihen 400 euron pintaan, miettii silloin kun se tuli taisi olla tuplahinta? Ja vaikka ne hinnat on tullut alas, ei ne siltikään ole ilmasia: Canon EF 1200mm = **120,000$**, **käytettynä!!!** Mutta joo, tuommosia perus telezoomeja saa parilla sadalla. Ennen **kaikki** järkkärit oli sika kalliita, mutta nyt on tulee kokoajan lisää halvempia ja halvempia järkkäreitä ja objektiiveja. Ja Mudinski, jos olet järkkäriä ostamassa ja valokuvaus on outo käsite, osta Nikon D3000. Siinä on "Guide" moodi jossa kamera kertoo joka välissä sinulle mitää pitää tehdä, mitä asetuksia käyttää jne. Hintakin on kiva, vakaajallisen objektiivin kanssa n. 400e. Ennemmin itse ottaisin ensijärkkäriksi D3000 kuin Canonin 1000D, merkkiä katsomatta :) Ja taitaahan kaikissa järkkäreissä olla se avustajamoodi, jos Fullframeja ei lasketa :)
TeroKortelainen

TeroKortelainen 08.07.2010

• 2
Mudinski wrote: Täältä tullaan sitten Kortelainen pelaan PS3:sta !
:D Tervetuloa vaan!!! Hmm, olen muuten tasan kerran koekäynnistänyt PS3:n täällä Lempäälässä asuessani (muutettiin siis huhtikuussa...). Noh, josko tässä kesäloman aikana pelaisi vaikka Uncharted 2:n loppuun, niin sitten toi kone saisi taas jäädä odottamaan sitä GT5:n julkaisua, minä vuonna se nyt sitten ehkä tapahtuukaan?!?

Write a post

Sign in to post a post.