tappi
08.07.2010
Mudinski wrote:
Jos persreiät luulevat että ostan viellä uudestaan live aikaa niin paskanmarjat ! kuukausi kaks sitten ostin juuri 12kk... Täältä tullaan sitten Kortelainen pelaan PS3:sta !
Esim just tollasen takia ostelen ite aina niitä 3kk kortteja. Et meinaa tehä uutta tunnusta vai? Ymmärrän kyllä että et välttämättä heti taas halua laittaa rahaa liveaikaan..
djrunkkari
08.07.2010
Mudinski wrote:
Xbox LIVE -tilisi on mitätöity.
Lisätietoja Xboxin käytännöistä saat Xbox LIVEn käyttäytymissäännöistä ja Xbox LIVEn käyttöehdoista.
wtf... nyt vihasta soittoa microsoftille ja kysyt että miksi minä :(((((((((((((((((((((((((((((
El PiNk DeViL
08.07.2010
Kellään minkäänlaista kokemusta "tuosta":http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=39-1075?
atomimato
08.07.2010
TeroKortelainen wrote:
Eikös tuota Canonia saa vähän vajaaseen 400 egeen perusobjektiivilla (18-55 mm)
Kivasti on kyllä kameroiden (ja objektiivien) hinnat tulleet alas viime vuosina
1000D kitillä on siihen 400 euron pintaan, miettii silloin kun se tuli taisi olla tuplahinta?
Ja vaikka ne hinnat on tullut alas, ei ne siltikään ole ilmasia:
Canon EF 1200mm = **120,000$**, **käytettynä!!!** Mutta joo, tuommosia perus telezoomeja saa parilla sadalla. Ennen **kaikki** järkkärit oli sika kalliita, mutta nyt on tulee kokoajan lisää halvempia ja halvempia järkkäreitä ja objektiiveja.
Ja Mudinski, jos olet järkkäriä ostamassa ja valokuvaus on outo käsite, osta Nikon D3000. Siinä on "Guide" moodi jossa kamera kertoo joka välissä sinulle mitää pitää tehdä, mitä asetuksia käyttää jne. Hintakin on kiva, vakaajallisen objektiivin kanssa n. 400e. Ennemmin itse ottaisin ensijärkkäriksi D3000 kuin Canonin 1000D, merkkiä katsomatta :)
Ja taitaahan kaikissa järkkäreissä olla se avustajamoodi, jos Fullframeja ei lasketa :)
TeroKortelainen
08.07.2010
Mudinski wrote:
Täältä tullaan sitten Kortelainen pelaan PS3:sta !
:D Tervetuloa vaan!!!
Hmm, olen muuten tasan kerran koekäynnistänyt PS3:n täällä Lempäälässä asuessani (muutettiin siis huhtikuussa...). Noh, josko tässä kesäloman aikana pelaisi vaikka Uncharted 2:n loppuun, niin sitten toi kone saisi taas jäädä odottamaan sitä GT5:n julkaisua, minä vuonna se nyt sitten ehkä tapahtuukaan?!?