Aliboz
10.07.2010 (edit 10.07.2010)
Schimanski76 wrote:
Joko aletaan laulamaan?
Totta helvetissä!
Hey there, people, I'm bobby brown
They say Im the cutest boy in town
My car is fast, my teeth is shiney
I tell all the girls they can kiss my heinie
Here I am at a famous school
Im dressin' sharp n' I'm
Actin' cool
I got a cheerleader here wants to help with my paper
Let her do all the work n' maybe later I'll rape her
vaiski75
10.07.2010
Tottahan toki me vedetään suviveisu..
Onkos täällä tapahtunut mitään ihmeellistä, kun kerkesin hetken olemaan poissa?
El PiNk DeViL
10.07.2010
vaiski75 wrote:
Väiski on selkä! K-kaupan väiskiä ei oo näkyny kyllä hetkeen.. :(
teemu1337
10.07.2010
vaiski75 wrote:
Käy kattomassa tuosta Kuvakisa: Exotics tms. sen pinkin kuvan kommentit ja pari sivua pppp:tä niin siinä on kaikki oleellinen.
vaiski75
10.07.2010
Ja se on muuten paskapuhetta, jos Schimmy sanoo minun olleen katkolla.. ;)
Schimanski76
10.07.2010
vaiski75 wrote:
Ja se on muuten paskapuhetta, jos Schimmy sanoo minun olleen katkolla.. ;)
Väiski on tehnyt kampäkin! Mahtavaa! Nyt mie laulan Väiskille sen J.Karjalaisen väiski-renkutuksen,notta saadaan naapurit hereille!
Toimiko se Teh FRC:n myllykivikaulaan-hoito vai mikä se oli?Pitää hakeutua sinne itsekin heti fudiksen MM-kisojen jälkeen.Ruuhkaa voi olla,Bunny ja Ace3mies vieneet jo parhaat paikat.
Aliboz
10.07.2010
Tietääkö kukaan mistä löytäisi Stephen Kingin Tukikohdan? Oon etsinyt tätä kirjaa jo vaikka kuinka kauan! Onko kukaan ees kuullu tästä kirjasta? Broidilla oli Täydellinen Laitos (eli siis "leikkaamaton versio") Tukikohdasta joskus mutta ei ole enää. Vielä hienompaa olisi jos tämän löytäisi englanniksi (The Stand, alkuperäisnimeltään)... eBookkina tuli ladattua mutta eihän tuota koneen ruudusta jaksa hullukaan lukea.
vaiski75
10.07.2010
Aliboz wrote:
Tietääkö kukaan mistä löytäisi Stephen Kingin Tukikohdan? Oon etsinyt tätä kirjaa jo vaikka kuinka kauan! Onko kukaan ees kuullu tästä kirjasta? Broidilla oli Täydellinen Laitos (eli siis "leikkaamaton versio") Tukikohdasta joskus mutta ei ole enää. Vielä hienompaa olisi jos tämän löytäisi englanniksi (The Stand, alkuperäisnimeltään)... eBookkina tuli ladattua mutta eihän tuota koneen ruudusta jaksa hullukaan lukea.
Se on kaksiosaisena tuossa minun hyllyssäni. =D
Kyllä sitä pitäisi löytyä ihan kirjakaupasta kysymällä tai sitten divareista..
vaiski75
10.07.2010
"klikkaa tästä":http://www.huuto.net/kohteet/stephen-king--tukikohta-1-2/141524427
Lähetä tuolle kaverille viestiä ja osta pois, kun näyttää vielä olevan kovakantiset opukset..
Aliboz
10.07.2010 (edit 10.07.2010)
vaiski75 wrote:
Se on kaksiosaisena tuossa minun hyllyssäni. =D
Kyllä sitä pitäisi löytyä ihan kirjakaupasta kysymällä tai sitten divareista..
No kai se pitää vielä käydä kahtelemassa, englanninkielisenä ei taida löytyä mutta kyllä se suomeksikin menee.
e: Jaa, pitääpä laittaa viestiä!
El PiNk DeViL
10.07.2010
Indiana Hopo wrote:
seuraavan autopaketin autot
Ketä kiinnostaa taas jokku **tun Mäklaarenit!?
DarkWarjo
10.07.2010
Enemmän se kiinnostaa ku noi mersut.
vaiski75
10.07.2010
DarkWarjo wrote:
Enemmän se kiinnostaa ku noi mersut.
En tiedä johtuuko korkeasta iästä tai jotain, mutta nuo Mersut kiinnostaa ainakin minua eniten..
FINBULLET
10.07.2010
Onhan siellä Fiat Punto EVO
vaiski75
10.07.2010
Live böksi päälle ja niin kivasti 30 viestiä, onko mun oikeasti pakko vastata noihin?!
DarkWarjo
10.07.2010
vaiski75 wrote:
En tiedä johtuuko korkeasta iästä tai jotain, mutta nuo Mersut kiinnostaa ainakin minua eniten..
Joo, pappiksiahan ne on. ittelle vois kelvata vaik vanhemman mallin ämmävitoset bemmit ja vaikka joku 760li.. vois olla hassu driftata tollasella langilla :D
taksikuskeilta ei enää hirveesti kehuja heru mersuille btw... suvun kuskitki vaihto merkkiä.
El PiNk DeViL
10.07.2010
Indiana Hopo wrote:
Onhan siellä Fiat Punto EVO
Ja mitsu Coltti kiinnostaa ittee myös.