- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Elämä kallis, Battlefield halpa.
- 1
Tampere State Of Mind. Kohtia Oulua.
- 0
djrunkkari wrote: ei varmaan kalleimmasta mahdollisimmasta kaupasta tartte ostaa? =))1. En ole ostamassa nyt mitään 2. Ajattelin vain tuon Discshopin hinnasta sanoa täällä 3. Tuo on Xbox 360 versio, ostaisin ite ainaki PS3-version. 4. Vitsi mikä hinta, pelistä josta kannattaa maksaa vain moninpelin takia.
- 3
Ostakaa käytettynä 10€:lla...
- 0
Strut that ass !!
- 1
- 2
Uimakoulussa kävi.
- 9
Makasin takapihan nurtsilla ja join -9- 4 keskaria.Kuulokkeissa pauhasi hipit.En edes kysy,koska tiedän jo olevani rascaana.
- 8
Schimanski76 wrote: Makasin takapihan nurtsilla ja join -9- 4 keskaria.Kuulokkeissa pauhasi hipit.En edes kysy,koska tiedän jo olevani rascaana.Friday -night- evening randomness, brought to you by Schimanski.
- 2
"Miun tuuletin ei puhaltanutkaan niin siististi kuin odotin":http://www.youtube.com/watch?v=ERgA2hDpTw0
- 6
Tyä ette tiiä ryyppäämisestä mitään.Paitsi Kaijanen,mei ukko ja Galatin Michael vähän tiätää!!!! Hesburger! Turku! Lola! Bocart CO!
- 1
"Kiitti viltusti":http://www.youtube.com/watch?v=cXOjur5G1A4
- 3
Schimanski76 wrote: Tyä ette tiiä ryyppäämisestä mitään.Paitsi Kaijanen,mei ukko ja Galatin Michael vähän tiätää!!!! Hesburger! Turku! Lola! Bocart CO!Mä tiedän! Kaks päivää inttiin joten pitää ottaa kaikki irti. tosin tänään en oo voinu juoda hirbveesti ku huomenna illalla pitäis olla uudessa iskussa ja valmiina uuteen nousuun. Tänään on menny vaan 6-pack lonkeroo ja about 1dl viinaa :( Huomenna korjataan asia ja aion ottaa ihan kunnolla! Ei pitäis tulla pahaa darraa aamulla kun oon näin vähän ottanut
- 1
Latetzki wrote: 1. En ole ostamassa nyt mitään 2. Ajattelin vain tuon Discshopin hinnasta sanoa täällä 3. Tuo on Xbox 360 versio, ostaisin ite ainaki PS3-version. 4. Vitsi mikä hinta, pelistä josta kannattaa maksaa vain moninpelin takia.Onko Lateztkilla herne nenässä, kun on noin tyly tyyli kirjoittaa? Tarkkaile verenpainetta, ettei se pääse nousemaan liian suureksi!
- 6
Armeija kaipaa näitä miehiä.
- 1
Schimanski76 wrote: Armeija kaipaa näitä miehiä.On tullut kuultua erilaisia tarinoita varusmiesten kännisekoiluista. Ehkäpä tulevaisuudessa Suomessa kuullaan mun kännisekoiluista Vekaranjärvellä!
- 0
hyi joku armeija. tammikuu lähestyy
- 3
jumalauta haluun pelata vice cityä!!!