- 0
Forum - Off-topic
Yleinen happines topic
Piänestä sitä iloakin on revittävä. Mun yhtä kommenttia Youtubessa on tykätty 189 kertaa!
- 0
sima on hyväää < 3 laitappa finzki linkkii nii voi käyä tykkää sun kommentist :D
- 0
"linkki":http://www.youtube.com/watch?v=OjV3zpVnRO0&lc=dZnrb4DXmOM7LUMC4hpkIipc4e0SARyy2r9dkVBvNHc&feature=inbox
- 1
Pierutyyny.
Ihan paras ja hauskin vekotin.
Terveisin Skimmy,35v.
- 3
Laittaako se omalle tuolilleen sen aina ja ite istuu sen tyynyn päälle?
- 0
hulluseon wrote: Laittaako se omalle tuolilleen sen aina ja ite istuu sen tyynyn päälle?Se on juuri näin!
- 0
Mitä niillä pierutyynyillä jos on päivälliseksi syönyt hernekeittoa, ruisleipää ja jälkkäriksi luumuja :)
- 0
IIPPONEN wrote: Mitä niillä pierutyynyillä jos on päivälliseksi syönyt hernekeittoa, ruisleipää ja jälkkäriksi luumuja :)Iipponen,tuo Loviisan pierutyyny hajun kera. :) Toimiiks se sellain,kun joku istuu Ipin päälle?
- 0
Schimanski76 wrote: Iipponen,tuo Loviisan pierutyyny hajun kera. :) Toimiiks se sellain,kun joku istuu Ipin päälle?Toimii, toimii myös pelkästään peukalosta vetämällä :)
- 0
Viideltä hakemaan mopoa :)
Kuvia tulee ehkä tänään.
- 0
Mun skopa on tallissa palasina odottamassa kokoamista :)
- 0
El PiNk DeViL wrote: Viideltä hakemaan mopoa :) Kuvia tulee ehkä tänään.Kesämopo vaalena punainen :)
- 0
!http://i7.aijaa.com/b/00785/7969597.jpg!
Tuli sopivasti, nyt kun on ollut vähän tiukempaa =)
- 0
Kake Randelinin keikka ens lauvantaina! :D
- 0
Eräässä kustannusyhtiössä oltiin kiinnostuneita mun teksteistä, jännää :D
- 2
Olet kopionnut niiden tekstejä ?
^Karkkuuseen ..^
- 0
TehBigBunny wrote: Olet kopionnut niiden tekstejä ? ^Karkkuuseen ..^Narahdin.. :(
- 0
sjamy wrote: Eräässä kustannusyhtiössä oltiin kiinnostuneita mun teksteistä, jännää :DKirjotteletko mahdollisesti blogiin niitä tekstejäsi?
- 0
Yes, koko viikonloppu töissä.
- 0
Taas tuli vuodeksi ajoaikaa Primeralle ilman mitään napinan aihetta. Ja ens viikolla sillä 10-v. synttärit...
On muuten huvittavaa, että olen tuon kulkineen käynyt katsastamassa nyt samassa paikassa kolmena vuonna ja joka kerta päästöt on vaan mennyt parempaan suuntaan!?! Eli tuommoinen 207 tkm ajettu bensakone alkaa olla vasta sisäänajettu vai kuinka? Tulpat vaihdettu viimeksi 180 tkm:n kohdalla eikä 195 tkm:n öljynvaihdon jälkeen ole tehty muuta kuin karstat poltettu pois motarilla :)
Ja mielenkiintoinen yksityiskohta katsastusraporteissa on iskareiden kohdalla, joissa oikealle puolelle on joka kerta mukamas arvottu täysin samat prosenttilukemat...
Oli kyllä hyvä sälli siellä konttorilla, kun heti totesi, että "Kai toi nyt tarttee nopeesti kattoo, kun ei noissa oo mitään vikoja"...