Forum - Off-topic

Yleinen happines topic

MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 18.05.2011

  • 1
Voitin leffalippuja! Menin tykkäämään lärvikirjassa TAO:sta. Koskakohan mäkin olin viimeksi leffassa. Siitäkin on varmaan yli vuosi.
RauhaMees

RauhaMees 20.05.2011

  • 2
Viime keskiviikkona ku kävi tää jännä skopan päällä hyppijä jätkä juttu, nii ny tänää sain jo korvaus rahat. aika nopeaa toimintaa. parasta täs on että jäin tosi paljo voitolle. Ostin viime kesänä skootterini 400€. Toin kotiin ja korjasin ja viksasin ja maalautin nyt pari viikkoo sitte. maalaukset ja korjaukset yhteensä 350. Nyt sain korvaus rahoja 1500. Nyt kyl pidetään bileet :)
vaiski75

vaiski75 20.05.2011

  • 0
Uudet hiukset! Näiden toimivuudesta ei kyllä ole vielä tietoa.. 0o
Pottae

Pottae 20.05.2011

  • 1
Palakkaa tulloo. Tuntuu tosi hyvältä.
Ac3Way

Ac3Way 20.05.2011

  • 1
Pottae wrote: Palakkaa tulloo. Tuntuu tosi hyvältä.
Ja sit se livahti käsistä !http://narf-archive.com/pix/4186c79595fafba6d8e7d24b787c63b98c23494e.gif!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.05.2011 (edit 21.05.2011)

  • 1
Pienen hiljaiselon jälkeen palaan boksille. LUISUUN KAIKKI!
Schimanski76

Schimanski76 21.05.2011

  • 0
El PiNk DeViL wrote: Pienen hiljaiselon jälkeen palaan boksille. LUISUUN KAIKKI!
Hyvä Pink! Hyvä hyvä!
vaiski75

vaiski75 22.05.2011

  • 0
Naapurin tytön poikaystävä lähti poies. Ehkä se tulee takaisin tai sitten ei, en mä tietä.. Mut mut... Mitä eläintä mä nyt voin matkia, en mä ossaa kuin tuon Jäneksen ja Norpan? Eikä se mitään naperoa leikkaa irti, uhkaa vain.. Ehkä..
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 23.05.2011

  • 3
Uuteen Dukeen tulee kyllä hauskoja reaktioita :D Musta on kait tullu kaikkien mopojätkien sankari (okei, 690 SMC kisaväreissä olis kai niille vielä kovempi). Lauantaina landella pari kaveria veti crossimopolla 2 päällä ohi kun olin pysähtyny levähdyspaikalle kattoon karttaa. Siellä rupes päät kääntyy ku pöllöillä ja kuulu jotain "kato, kotari!" -ääntelyä. Sitte hetken päästä kun läksin ajamaan ja olin tulossa niistä ohi, pojat innostu peileihin katottuaan niin että alkoi taas armoton huitominen ja kuski melkein ajoi ojaan. Oikeesti näytti hetken pahalta kun piennar pöllähti ja sieltä tultiin aurauskeppejä hipoen takaisin tielle. Sitten Kouvolan lähellä ABC:lla joku täysin randomi 50v+ täti tuli autosta ulos ja sano vaan "makee peli", mitä hittoa :D Seuraavana päivänä olin lähdössä stadissa ilta-ajelulle, kadulla talon edessä oli pari jätkää kattelemassa pyörää ja sit piti speksailla että mimmonen on ajaa ja minkälainen on kyykkyyn verrattuna jne. Siitä Töölön mäkkiin syömään ja pihasta lähtiessä joku onnellisesti pienessä maistissa oleva hevari näytti hymy korvissa peukkua ja morjesteli, ajoin siihen ja sit alko armoton "ei vittu miten siisti oikeesti, lähteekö tää hyvin huhhuh ei saatana, sairaan siisti vehe" ja lopuks pakollinen "lähetä ny vähä tosta hei ku meet" ja fistbump :D Avasin sitte sen iloksi siitä suht reippaasti. Se kaveri oli oikeesti niin onnellisen näköinen pyörän nähtyään että rupes muakin naurattamaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 23.05.2011

  • 0
Hehe, itelle jokseenki tuttua corollan ja nissanin ratissa kans toi :) kyl se kummasti hymyn tuo omillekki huulille ku huomaa ettei ole ainut joka ajopelistä nauttii :) Kyllähän toi duke on härskin näköne kottarainen, mielelläähä sellasta kattoo :)
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 23.05.2011

  • 1
Heh juu Lahdessa opiskellessa 2000-luvun alkupuolella kun ekan kerran näin mustan R32:n tullikilvissä ajamassa kadulla niin meinasin heittää suoraan muslimien rukousasentoon siihen loskaan, oli vannoutuneelle Initial D -fanille niin uskomaton näky. Eihän Suomessa voinu sellasta olla?! Hauskasti kyllä oon ajanu nyt 3 kesää japsikyykyillä ja niistä ei tullu mitään kommenttia tai reaktioita, autoissa olleet skidit korkeintaan vilkutteli välillä.
DarkWarjo

DarkWarjo 23.05.2011

  • 0
japsikyykky kun on niin tuttu näky :)
vaiski75

vaiski75 28.05.2011

  • 0
Oli äskön ihan varma, että kaljat on loppu.. Eipäs ollutkaan, jääkaapista löytyi pari Nallen poikasta vielä kylmänä.. Eilinen Pastakastike ja Patonki kohtasivat toisenasa: Patonki siististi puoliksi ja siihen sopivasti kastiketta päälle, sitten kivasti tarjoiltiin kohti turbaa.. Nom nom nom...
vaiski75

vaiski75 29.05.2011

  • 0
Sain vihdoinkin kuppini täyteen, inhottavan mustaa kahvia pienellä kermatipalla..
Mudinski

Mudinski 31.05.2011

  • 1
Valmistuminen ajoneuvoasentajaksi. Mutta vasta huomenna saa paperit käteen :)
Pottae

Pottae 01.06.2011

  • 0
Datamonniksi valmistuin. Syssymmällä käyn vielä kirjottaa historian uusiksi, niin saan sen yo-pipon.
hulluseon

hulluseon 01.06.2011

  • 2
Hihihii. Saan uuden wheelin.
Mace

Mace 02.06.2011

  • 0
K-E-S-Ä-L-O-M-A alkoi eilen :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 03.06.2011

  • 0
NETTINETTINETTINETTI!!!!!!11 Nyt voi taas pelailla prkl.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 04.06.2011

  • 0
KESÄLOMA! Nyt on 7 luokka takana ja kasi kutsuu..

Write a post

Sign in to post a post.