- 1
Forum - Off-topic
Yleinen happines topic
Hunajata.
- 1
Tulin äskön kotiin ja kas kas, pihassa ei ole enään yhtään lunta ja vallitkin on tehty varmaan mitan kanssa..
Ei hajuakaan kuka on tehnyt, mutta me happy..
- 2
Happy hunajata!
Vihdoin on kipu lakkanut suussa, eikä tarvinnut edes mennä lääkäriin uudestaan.
Maltti on valttia...
- 0
Läppäri toimii taas :)
On aika paljon nopeempi ku ennen. Piti vaa laittaa tehdas asetuksiin koko laite :D
- 2
Rayha300 wrote: Läppäri toimii taas :) On aika paljon nopeempi ku ennen. Piti vaa laittaa tehdas asetuksiin koko laite :DIte asensin ware Win7 Ultimaten ton aidon home professionalin tilalle.. :D
- 2
3 vuoden odotelun jälekeen sain vihdoin ja viimein vaatekaapin =)
- 0
Boksiin pelaan hokii !
- 0
"JEE!!!!":http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/01/1486669/kossu-aleen-koska-myynti-laski
- 1
-30 meni rikki, Wuhuu!
Kauheen jännä tämä tämmöinen lämpömittari, kovin jännä on kivasti ja nyt pitää tapittaa koska se pomppaa -31.een..
Okei okei, mä meen nukkumaan..
Sfäde menee nukkumaan, Wuhuu!
- 2
Pottae wrote @Vitutus -topic: Grooveshark: Our vision for Grooveshark never included charging users for basic access, but rising costs may force us to shut down in your country as we recently did in Germany. We need your support. In order to stay open, we're asking every user to pay $2/month (USD) for access to Grooveshark. Vituttaa..Ei vituta enää, sain toimimaan kivasti hihi. Nyt on uus account ja Kovaa Tykitystä vol. 2 ♥
- 0
Pottae wrote: Ei vituta enää, sain toimimaan kivasti hihi. Nyt on uus account ja Kovaa Tykitystä vol. 2 ♥Miten sait sen toimii, ku mulla tuli toi sama pasha ruudulle. // Koulun koneella näköjää toimii. Aika laittaa tää paikka matalaks!!
- 0
Rayha300 wrote: Miten sait sen toimii, ku mulla tuli toi sama pasha ruudulle. // Koulun koneella näköjää toimii. Aika laittaa tää paikka matalaks!!Jos käytät Firefoxia niin hyvä, jos taas et niin tämä ei toimi. Lataa Firefoxiin addoni nimeltä Grooveshark Proxy 1.1 (firefoxin lisäosa/addon). Sitten pitäs kaikki toimia. Se tarvii vaan asentaa ja Grooveshark toimii normaalisti. (Ite kyllä tein uuden accountin ihan varmuuden vuoksi.)
- 0
Pottae wrote: Jos käytät Firefoxia niin hyvä, jos taas et niin tämä ei toimi. Lataa Firefoxiin addoni nimeltä Grooveshark Proxy 1.1 (firefoxin lisäosa/addon). Sitten pitäs kaikki toimia. Se tarvii vaan asentaa ja Grooveshark toimii normaalisti. (Ite kyllä tein uuden accountin ihan varmuuden vuoksi.)Mä käytän kotona google chromee, mutta vois hankkia myös ton firefox groovesharkkii varten. // Pistätkö linkkiä privana mulle sinne sun uuteen mestaan.
- 0
4200 livepistettä lähti Ahvenanmaalta liikenteeseen, quattro here I come!!!
- 0
Oon iloinen kun löysin vanhan videon missä pelailen jääkiekkomaalivahtina. Ilon päivä!
- 1
MehuSukka wrote: 4200 livepistettä lähti Ahvenanmaalta liikenteeseen, quattro here I come!!!Ota samantien se season pass.
- 0
hulluseon wrote: Ota samantien se season pass.Sitä aionkin.
- 0
Kooste renderöityy. Wohoo!
Hyvin tuli käytettyä aikaa. N. 2pv biisien ettimiseen ja n. 5-7h editointiin + tämä renderöinti.
- 1
Ouninpohja is back ♥
- 0
kirves wrote: Eikös se ollut jo aiemminkin bäkää? Tätä just ihmettelin, kun muistan melkein 100% varmasti tästä olleen puhetta aiemmin. Oliko viime vuosi tai sitä edellinen tai sitä edellinen ... tai sitä edellinen... Was?09, 10 ja 11 ei olla ajettu Ouninpohjaa. 08:kin se ajettiin vaan pätkä väärinpäin.. Nyt on ihan oikein päin koko 33km komeudessaan :) Voi olla muutama muukin katsomassa sielä kyllä :D