Forum - Off-topic

Yleinen happines topic

Tuomo33

Tuomo33 21.03.2012

  • 2
Sain 25 kiloa varattua jalalle, ja tavote on 35 enskuuhun 27:mättä mennessä =) Ensviikolla kokeila kävelemistä ilman keppejä. Rauhakseen edetään, ja hyvällä mallilla.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.03.2012

  • 0
Äikän esitelmä valmis :) Vapaavalintainen aihe.
Finski fani

Finski fani 21.03.2012

  • 0
El PiNk DeViL wrote: Äikän esitelmä valmis :) Vapaavalintainen aihe.
Mikäs oli aihe? FRC:n villi elämä? Ja hyvä juttu Tuomolle kanssa. Ei kuitenkaan kannata kiiruhtaa sen jalan kanssa. Voi mennä huonompaan suuntaan...
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2012 (edit 21.03.2012)

  • 0
Esitelmä haittaohjelmien torjunnasta kohta valmis :) Pientä viimeistelyä vaille valmis. // VALMIS!!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.03.2012

  • 0
Finski fani wrote: Mikäs oli aihe? FRC:n villi elämä? Ja hyvä juttu Tuomolle kanssa. Ei kuitenkaan kannata kiiruhtaa sen jalan kanssa. Voi mennä huonompaan suuntaan...
Stunt Ridingistä tein, pikkasen vaihtelua luokan muihin esitelmiin.. Meinasin tehä jenkkifutiksesta taas kerran mutta en jaksa samasta aiheesta aina tehä, viimeks sain jo kiitettävän kun kerroin kaiken ilman paperia tai muistilappuja ja toin kamoja näytille :D Aika helppoja ja pienii nää kasiluokan esitelmät.
vaiski75

vaiski75 21.03.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Esitelmä haittaohjelmien torjunnasta kohta valmis :) Pientä viimeistelyä vaille valmis. // VALMIS!!
Mainitaanko sana Spybot kymmenen kertaa?
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2012 (edit 21.03.2012)

  • 0
vaiski75 wrote: Mainitaanko sana Spybot kymmenen kertaa?
Itse asiassa ei kertaakaan tossa muodossa :) Se on hienosti piilotettuna tekstin sekaan.
vaiski75

vaiski75 23.03.2012

  • 2
Skimmy on täällä!
Schimanski76

Schimanski76 23.03.2012

  • 1
vaiski75 wrote: Skimmy on täällä!
Ilman lupaa tulin vähän huutelemaan,kun on luppoaikaa. Elkää lyäkö ihan siniseksi.
hulluseon

hulluseon 23.03.2012

  • 2
HEH! Sisko päätti liimata minun takin selkään tarran. Siinä lukee notta "Vitun hullu"...
vaiski75

vaiski75 23.03.2012

  • 0
Me Happy.. Joku Jantteri kävelee tuolla Kuopion kylillä ja selässä lukee: Hulli se on!
savulohi

savulohi 23.03.2012

  • 2
Schimanski76 wrote: Ilman lupaa tulin vähän huutelemaan,kun on luppoaikaa. Elkää lyäkö ihan siniseksi.
Hyvä kun tulit! Tee äkkiä jotain, Sfäde on alkanu kriflaamaan ja se hajotti jo rattinsakin. Heitti ovesta hankeen kun läks perä alta Maple Valleyssa, sanovat. Banikin käyttäytyy ihan ouvvosti, ei huutele eikä mitään. Hätä on suuri.
vaiski75

vaiski75 23.03.2012

  • 0
savulohi wrote: Hyvä kun tulit! Tee äkkiä jotain, Sfäde on alkanu kriflaamaan ja se hajotti jo rattinsakin. Heitti ovesta hankeen kun läks perä alta Maple Valleyssa, sanovat. Banikin käyttäytyy ihan ouvvosti, ei huutele eikä mitään. Hätä on suuri.
Joo! Mä koljasin jo mun latin ja ehkä saatoin vähän myös päivittää sitä.. Säästin ja iha itse tein, hieno on! No ei kyllä ole, mutta toimii.. Rattiin sopiva laakeri olisi maksanut 110€, joten ostin sen 10€ laakerin ja modasin sille sopivasti tilaa.. Kivasti sitten Mini-Meen kanssa liimattiin kaikki paikoilleen kivasti.. Baniikissa on kyllä jokin vika, se on vähän poissaoleva ja sen leuat ei laula.. Tehkää sille jotain..
hulluseon

hulluseon 23.03.2012

  • 0
Bani taitaa olla lomalla, kun se ei aina jaksa vahtia meitä -ei niin- kivoja FRC:n huutelijoita
villek00

villek00 23.03.2012

  • 0
GameNight takana, kiitokset kaikille jotka oli mukana :)
Ac3Way

Ac3Way 24.03.2012

  • 1
Ajattelin taas opetella juomaan, koska se on huhujen mukaan kivaa. Unohdin minä sen ihan tyystin... JA PYÖRÄILYKAUSI LÄHTI LIIKKEELLE!!!
Schimanski76

Schimanski76 24.03.2012

  • 0
savulohi wrote: Hyvä kun tulit! Tee äkkiä jotain, Sfäde on alkanu kriflaamaan ja se hajotti jo rattinsakin. Heitti ovesta hankeen kun läks perä alta Maple Valleyssa, sanovat. Banikin käyttäytyy ihan ouvvosti, ei huutele eikä mitään. Hätä on suuri.
Kyä se kandee ottaa ihan loman kannalta,jos se Perä-Mankkaan Herra Suurjänes ei jatkuvasti huutele täällä. :)
Tuomo33

Tuomo33 25.03.2012 (edit 31.03.2012)

  • 0
Koko viime yö tullu reenailuta, ja nyt -30- kilon varaus savutettu! Edit: 27.3 ~35 kiloa saavutettiin o/ Edit: 31.3 ~45 kiloa. Lähellä ollaan..
RauhaMees

RauhaMees 30.03.2012

  • 0
Koe viikko on ohi :) Nyt voi mennäkin viikon pituselle pääsiäis lomalle.
MehuSukka

MehuSukka 30.03.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Koe viikko on ohi :) Nyt voi mennäkin viikon pituselle pääsiäis lomalle.
Minulla vasta alko :( tänää oli toinen koe ja jatkuu ens torstaille jolloin pyyhkäsen suoraan biologian kokeesta mökille ja sunnuntaina takasinpäin niin ehin sopivan kivasti SM Suzukaan.

Write a post

Sign in to post a post.