- 5
Forum - Off-topic
Yleinen happines topic
Hommat on hyvin lähteny rullaamaan uudessa työpaikassa. Tässä lähiviikkoina onkin sitten varmaan Ruattin reissu edessä. Koulutukseen pitänee mennä.
- 0
Pottae wrote: Hommat on hyvin lähteny rullaamaan uudessa työpaikassa. Tässä lähiviikkoina onkin sitten varmaan Ruattin reissu edessä. Koulutukseen pitänee mennä.mitäs se potta tekee tyäkseen
- 2
^ Pääsin Shoppa Finlandiin "Graphic designeriksi". Shoppa on siis alunperin ruattalainen firma, joka tekee kaikenlaisia mainoksia yms juttuja kauppoihin.
- 0
juujuu, jaa että designeri oikeen :D
- 1
Kyllä. Mukavin juttu tässä hommassa on se, että voi himassa tehdä duunia :D Tietysti viikottain muutama vierailu asiakkaan luona tms.
- 0
Kerkeskö se potta tänään ajelemaan?
Näin -OFFTOPICCANA- Asiaan kuuluvasti.
- 0
Ehkä mä kerkiän hetkeks tulla päristelee.
- 6
Nyt ollaan sitten media-assistentti.
- 0
Teeveestä ei tule kuvaa. ( Hulli taisi käyvvä juavuspäissään kaivamassa caapelit poikki Tsadissa)
- 1
Vielä onnittelut kaikille valmistuneille joita en ole vielä kerennyt onnittelemaan :3
- 0
Nyt näkyy taas. Telkkarista ohjelmat siis.
"Kevennyksenä":http://twitter.com/_bubs/status/208641201216290817/photo/1
- 0
Koulu loppu ja oli aevan mahtava ilta:D
- 2
Se tunne kun murhaava hedari hiljalleen häipyy pääkopasta.
- 0
WUHUU, olutta!
Käbälät kattoon!!!11..
- 1
TI55IT!
//
Eih! Kä!
Ei ei ei ei!
Nyt siellä joraa joku Usher?!
Mä en katso enään ikuna E3.sta..
Menen kohta itkemään viltutuspuolelle..
- 0
Uus tietokone!
- 0
villek00 wrote: Uus tietokone!Minkäslainen jos kärsii kysyä? Ite ajattelin täs ens kuussa kattella jos uutta kans hommais tän 10v vanhan "tietokoneen" tilalle.. ^kuitenkaan en ostakkaa vaa kituutan tällä^
- 0
Koska en ollut itse maksaja, suostuin ottamaan "tämän":http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=826957&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=31151
Eli on aika hyvä kone, vaikka onkin "kaupan kone" :)
- 0
Nii, ei se vaikka itte joku kasaiski noista samoista osista tee siittä sen parempaa :D
Ihan hyvältä vaikuttaa mun silmin ^(mikä tahansa muu kone kuin tämä vaikuttaa...^ :)
- 4
Jeejee. Iskä sai gps:än toimiin :)
Voipi olla että lauantain-sunnuntain Jukolan viesteistä saapi gps dataa. Näkee sitte kuinka paljon räyhämees on menny ohi ykkösrastista :D