- 5
Forum - Off-topic
PPPP
Minäkin olisin toivonut näkeväni nuoria norjaa puhuvia koltiaisia, mutta ei..
Olin nauttinut loistavan aamupalan ja lukenut päivän uutiset rauhassa, sekä kupillinen vahvaa kahvia ja senkin sain nauttia rauhassa sohvalla.
Tietenkin ajattelin jatkaa loistavaa aamupäivää ja hilasin itseni pihalle tupakoimaan (HYI).
Sitten kiehahti ja lujaa...
Pihapiiriin ajoi auto parkkiin ja sieltä sinkosi neljä ihmistä eri suuntiin, kaikilla siistit kledjut ja mustat salkut.
Minä olin siinä sitten hollilla, kuin koiranpaska valkoisella matolla ja ei pakoreittiä.
Sieltä sitten se vanhempi naishenkilö melkein juoksi minua kohti ja alkoi samalla kaivamaan salkustaan vihreäkantista lehteä, ei ollut vaikeaa nähdä pitkällekkään HERÄTKÄÄ tekstiä kannessa.
Ajattelin heti kiljaista vastaan: Että voi tunkea sen manaamislehden vilttuunsa.
Mutta, hetken mietittyäni ajattelin olla loukkaamatta vanhempaa ihmistä.
Kieltäydyin kohteliaasti ja puhuimme ohimennen päivän muista asioista, kuten säästä ym ym..
Hymyilimme molemmat ja daami lähti jo kävelemään pois päin, kunnes äkkiä hän kääntyi ympäri ja sanoi: Kyllä noin fiksun ja mukavan miehen kannattaisi sittenkin lukea tätä, tästä voisi löytyä jotain uutta sinulle.
..
Ajattelin edelleen pitää suuni kiinni, joten näytin keskaria ja poistuin sisälle..
Uskonto on jokaisen henkilökohtainen asia, eikä sitä voi minun mielestä mennä tyrkyttämään toisten kotiovelle. Vaikka olisikin omasta mielestä niin kovin Cool-juttu..
- 2
Sit sä heräsit.
- 1
Reumaliitto
- 3
vaiski75 wrote: Minäkin olisin toivonut näkeväni nuoria norjaa puhuvia koltiaisia, mutta ei.. Olin nauttinut loistavan aamupalan ja lukenut päivän uutiset rauhassa, sekä kupillinen vahvaa kahvia ja senkin sain nauttia rauhassa sohvalla. Tietenkin ajattelin jatkaa loistavaa aamupäivää ja hilasin itseni pihalle tupakoimaan (HYI). Sitten kiehahti ja lujaa... Pihapiiriin ajoi auto parkkiin ja sieltä sinkosi neljä ihmistä eri suuntiin, kaikilla siistit kledjut ja mustat salkut. Minä olin siinä sitten hollilla, kuin koiranpaska valkoisella matolla ja ei pakoreittiä. Sieltä sitten se vanhempi naishenkilö melkein juoksi minua kohti ja alkoi samalla kaivamaan salkustaan vihreäkantista lehteä, ei ollut vaikeaa nähdä pitkällekkään HERÄTKÄÄ tekstiä kannessa. Ajattelin heti kiljaista vastaan: Että voi tunkea sen manaamislehden vilttuunsa. Mutta, hetken mietittyäni ajattelin olla loukkaamatta vanhempaa ihmistä. Kieltäydyin kohteliaasti ja puhuimme ohimennen päivän muista asioista, kuten säästä ym ym.. Hymyilimme molemmat ja daami lähti jo kävelemään pois päin, kunnes äkkiä hän kääntyi ympäri ja sanoi: Kyllä noin fiksun ja mukavan miehen kannattaisi sittenkin lukea tätä, tästä voisi löytyä jotain uutta sinulle. .. Ajattelin edelleen pitää suuni kiinni, joten näytin keskaria ja poistuin sisälle.. Uskonto on jokaisen henkilökohtainen asia, eikä sitä voi minun mielestä mennä tyrkyttämään toisten kotiovelle. Vaikka olisikin omasta mielestä niin kovin Cool-juttu..Tulee mieleen tapahtuma kahden vuoden takaa, jolloin asuttiin väliaikaisesti kerrostalossa kun meidän talo ei ollut valmis. Jehovat kävi joka päivä tyrkyttämässä jumalaansa. Eräänä päivänä olin yksin kotona ja ovikello soi. Katsoin ovisilmästä. Näin vanhan naisen joku kirja kädessä. Ajattelin avata oven ja sitten tulee järkyttävä sanahyökkäys. -Kiinnostaako jumala, mitä tänään kuuluu, ostatko tälläisen lehtisen, haluatko tukea helluntaiseurakuntaa, haluatko henkisen herätyksen, jumala antaa valoa. -En mä, kiitos. -No mutta jos otat tälläisen niin saat toisenkin ilmaiseksi -Ei nyt. -Onko kukaan vanhempasi kotona? *Suljen oven* Mieli olisi montakertaa tehnyt sanoa jotain, mutta kun on opetettu että vanhempia ihmisiä pitää kunnioittaa niin yritin hoitaa homman "kliinisti" Ensi kerralla en edes avaa ovea. Täällä uudessa talossa ne tulee takapihalle pyörimään kun luulevat sitä etuoveksi. Yksi joku jehova/helluntaiseurakunnan kerääjä haahuili hetken takapihalla ja lopulta koputti olohuoneen ikkunaa :D
- 1
Aika tungettelevaksi menee välillä noi uskovaisten touhut.
- 1
Ennen nuo kiertelivät paljon useammin.
Pahana päivänä tuli nuita vähän kiusattua.
- 1
Jehovat on täälläki rampannu, mutta sanottiin että seuraavalla kerralla saa mersun tunkista.. Eipä oo enää näkyny :)
- 6
Täällä kävi kerran... Mie avasin välioven, mutta jätin ulko-oven kiinni ja kipaisin hakemassa vahvistimen ja kitaran... Sitten mie soitin ja huusin kunnes tädit häipyivät, se jälkeen eivät oo käyneet.
- 12
Kysäsenpä haluaako porukka kuulla hassun hauskan tarinan näistä uskonnollisista vieraista? Ylös peukkuja jos haluaa, alas jos ei. Voin tietty kertoa Jokkiksen aikanakin.
/// Odotellaan tuonne klo16.00 asti
- 0
FIN xxDRIFTERxx wrote: Jehovat on täälläki rampannu, mutta sanottiin että seuraavalla kerralla saa mersun tunkista.. Eipä oo enää näkyny :)Elä ny hyvä mies tunkkia riko! Ootsä joku hihluli? Hä tä?
- 5
hulluseon wrote: Kysäsenpä haluaako porukka kuulla hassun hauskan tarinan näistä uskonnollisista vieraista? Ylös peukkuja jos haluaa, alas jos ei. Voin tietty kertoa Jokkiksen aikanakin. /// Odotellaan tuonne klo16.00 astiKerro täälä, kommää en aja jokkista... (Shame on meh!)
- 0
pokalemestari wrote: Elä ny hyvä mies tunkkia riko! Ootsä joku hihluli? Hä tä?Hallitunkki oli liian raskas ja sille on vielä käyttöä, toisin kuin 1994 vuoden ruosteiselle tunkille
- 2
Joko saa avata päivän ekan tuliliemen?
- 0
takas äireen soppakattiloitten ääreen
- 0
Kotkassa ei noita Helluntalaisia näy, tylsää.
// Ja pitää lisätä vielä että niska on ihan helve... *näen tontun ikkunassa* PIIPin kipeä.
// // Ja lisätään vielä että tämä johtuu hillittömästä kitaran soittamisesta.
// // // Spämmi.
- 6
No kun kerran Sfinski nuin nätisti pyyti niin kerrotaan etuajassa.
Eli kun täällä maaseudulla asustelen ja meillä sattumalla on noita ajokoiria ollunna koko ajan, niin aikoinaan tuosta naapurin maatalosta sitten hieho potkas tyhjää. Tämä hieho nyt liittyy tarinaani siinä mielessä että sen sitten naapurin isäntä lahjotti meille koiran evääksi.
Kesäpäivä vielä oli ja aika lämminkin. Sen verran muistan vielä olinkohan joku kymmenvuotias pojan koltiainen. No ukko sitten oli tätä hiehoa nylkemässä takapihalla ja ovelle saapui hienossa puvussa joku näitä hihhuleita ja kyseli onko mahdollisesti vanhemmat kotona. Kerroin että isä on takapihalla hommissa, sen enempää ajattelematta. No tämä puku herra sitten lähti kiertämään taloa ympäri, mutta kohta se piru vie juoksi jo karkuun. Ilmeisesti se ei ymmärtänyt kun ukko napsutteli kaularankaa tältä hieholta poikki käyttäen kirvestä apuna.
Ei muuten ole nämä uskovaiset sen jälkeen käyneet enää, lie mikä sitten vikana?
- 0
Tänään tulee Alive! Pakko kahtoa! Viime kerrasta on vuasia...
- 4
Eissille.
!http://img337.imageshack.us/img337/8687/eissinlahjat.jpg!
Ja Hullulle !
!http://img441.imageshack.us/img441/2923/hullunkiakot.jpg!
- 2
Ei kun mä pelaan sählypallolla.
- 0
LUV JUU < 3 !!!