- 5
Forum - Off-topic
PPPP
"Anssi Koivuranta hyppäsi voittoon mäkihypyn continental cupin lauantain kilpailussa *Turkissa*. "
- 0
Uusi Anssi!
- 0
^^ Vaiko pasi ja anssi ?
- 0
Tuomo33 wrote: ^^ Vaiko pasi ja anssi ?Anssi Kukkonen ja Pasi Rautiainen.
- 0
Tässä kun maistelin ikeniäni, niin kauhea ajatus pamahti päähäni kuin kirkkaasta pullosta ja nyt se ei sitten lähde pois sieltä millään..
Olenko minä tällä hetkellä vanhin täällä, FRC.eellä?!
- 0
vaiski75 wrote: Tässä kun maistelin ikeniäni, niin kauhea ajatus pamahti päähäni kuin kirkkaasta pullosta ja nyt se ei sitten lähde pois sieltä millään.. Olenko minä tällä hetkellä vanhin täällä, FRC.eellä?!Mitäs Ariko on ?
- 0
TehBigBunny wrote: "Anssi Koivuranta hyppäsi voittoon mäkihypyn continental cupin lauantain kilpailussa *Turkissa*. "Tais olla pakkasta
- 0
Mudinski wrote: Mitäs Ariko on ?Heti helpotti ja olut maistuu taas, kiitoksia vain Mudi.. Ariko ja Silokki on ainakin vanhempia, mutta että Bunnykin olisi mukamas vanhempi kuin minä?! Skimmy on teini, älkää välittäkö siitä..
- 0
Ariko on kai wanhin.
Miekin olen sinnuu vanhempi Sfäiskiseni.
- 0
TehBigBunny wrote: Ariko on kai wanhin. Miekin olen sinnuu vanhempi Sfäiskiseni.Mie en viitsinyt sinnuu ny mainita ettet pahoita mieltäsi :)
- 0
vaiski75 wrote: Tässä kun maistelin ikeniäni, niin kauhea ajatus pamahti päähäni kuin kirkkaasta pullosta ja nyt se ei sitten lähde pois sieltä millään.. Olenko minä tällä hetkellä vanhin täällä, FRC.eellä?!Beermachine66,Porvoon miäs,ajaa TBB:n Track Attackeissa usein.Ei paljon FRC.n keskusteluissa ole mukana,mutta aktiivisesti ajaa Forssaa.Hieno mies.
- 0
Kukas on nuorin?
vm -97 täällä muutama löytyy.
Ja sitten oli metallikatuuletin.
- 2
FIN xxDRIFTERxx wrote:Esimerkki miksi oikeinkirjoituksella kuten isolla kirjaimilla on kuitenkin väliä.TehBigBunny wrote: "Anssi Koivuranta hyppäsi voittoon mäkihypyn continental cupin lauantain kilpailussa *Turkissa*. "Tais olla pakkasta
- 0
Pure Black40 wrote: Kukas on nuorin? vm -97 täällä muutama löytyy. Ja sitten oli metallikatuuletin.Mikä päivä ja missä kuussa oot syntyny? Mietin vaa että kumpi meistä on vanhempi. Ite oon syntyny 17.4
- 0
El PiNk DeViL wrote: Mikä päivä ja missä kuussa oot syntyny? Mietin vaa että kumpi meistä on vanhempi. Ite oon syntyny 17.423.9.*1997*
- 4
Soon tua Madonnan tytär jo melkein siinä iässä että.
- 4
Soon tua Vartiaisen Jenni jo melkein sen näköinen että.
- 1
NUUKKUUUUMAAAAN !
- 0
Pure Black40 wrote: 23.9.*1997*17.4.*1997*
- 3
Melkein tuli toosaa naimissa olevalta milltä, sain jo sen lähtemään,mut ku sen ukko tuli pysäyttämään mut.