- 1
Forum - Off-topic
PPPP
Hauskan jutun kuulin launtai iltana partyssä, kun pelattiin klubi pelejä Fifassa. Kaveri sanoi käyneensä virossa autolla parin kaverin kanssa. Osti sitten 8huntilla viinaa ja saivat volvon takaluukun täyttymään.
KUKA VITTU OSTAA VIINAA 8HUNTILLA!?!?!
- 0
Uusi hassu juttu
- 5
Ac3Way wrote: Hauskan jutun kuulin launtai iltana partyssä, kun pelattiin klubi pelejä Fifassa. Kaveri sanoi käyneensä virossa autolla parin kaverin kanssa. Osti sitten 8huntilla viinaa ja saivat volvon takaluukun täyttymään. KUKA VITTU OSTAA VIINAA 8HUNTILLA!?!?!Minä, Skimmy ja Tapani Kansa..
- 1
Ja minä että saan unohdettua tuon lapsuuten trauman. Vieläe itkettää.
- 0
Ac3Way wrote: Hauskan jutun kuulin launtai iltana partyssä, kun pelattiin klubi pelejä Fifassa. Kaveri sanoi käyneensä virossa autolla parin kaverin kanssa. Osti sitten 8huntilla viinaa ja saivat volvon takaluukun täyttymään. KUKA VITTU OSTAA VIINAA 8HUNTILLA!?!?!No, kaikki. Jokainen, jonka näin sielä osti ihan julmetusti. Itelläni ei ole varaa eikä voimia raahata niitä, joten tyydyin vähään...
- 1
Kahtensatan litran tynnörin on ostanna Jekkua Sfinski. Nyt siinä uipi läträä. Kohta liittyy Kajaanin seuraan räyhäämään ilman housuja Reiskan pihalle jossa Warjo on sammuna hankeen odottaessaan Volvoaan. Ja sekin on ilman housuja. Siellä sitten remuaavat koko sakki.
On se tuo nyky ajan nuoriso hirveää. Eivät oppineet Markus Kajon puheista yhtään mitään.
- 1
hulluseon wrote: Kahtensatan litran tynnörin on ostanna Jekkua Sfinski. Nyt siinä uipi läträä. Kohta liittyy Kajaanin seuraan räyhäämään ilman housuja Reiskan pihalle jossa Warjo on sammuna hankeen odottaessaan Volvoaan. Ja sekin on ilman housuja. Siellä sitten remuaavat koko sakki. On se tuo nyky ajan nuoriso hirveää. Eivät oppineet Markus Kajon puheista yhtään mitään.Tää ei ny toimi.. mä kun olen edelleen lähes absolutisti, en siis remua päissään ilman housuja, muuten möykkään kyllä.
- 2
Kyllä sitä nyt selvinpäinkin pystyy möykkäämään.
- 0
hulluseon wrote: Kahtensatan litran tynnörin on ostanna Jekkua Sfinski. Nyt siinä uipi läträä. Kohta liittyy Kajaanin seuraan räyhäämään ilman housuja Reiskan pihalle jossa Warjo on sammuna hankeen odottaessaan Volvoaan. Ja sekin on ilman housuja. Siellä sitten remuaavat koko sakki. On se tuo nyky ajan nuoriso hirveää. Eivät oppineet Markus Kajon puheista yhtään mitään.Ei toiminu miullakaan. Vaan 2 x 1.75L ostin jekkua... =(
- 2
"Merry Christmas from Mrs Claus":http://www.youtube.com/watch?v=-82JgaaJbTY&feature=player_embedded
- 0
Menkää joku mun puolesta jouluksi vekaralle...menkää vaikka kaikki.
- 0
Nyt ei kyllä pysty millään lähtemään.
- 0
jupe wrote: "Merry Christmas from Mrs Claus":http://www.youtube.com/watch?v=-82JgaaJbTY&feature=player_embeddedNo hyi vittu.Melkeen tuli paskat housuun.
- 0
teemu1337 wrote: Menkää joku mun puolesta jouluksi vekaralle...menkää vaikka kaikki.Onko siellä olutta minulle?
- 0
vaiski75 wrote: Onko siellä olutta minulle?No aivan varmasti saat olutta jos nätisti pyydät.
- 2
teemu1337 wrote: No aivan varmasti saat olutta jos nätisti pyydät.No sitten, harkitsen ja maistelen asiaa. Voisiko olla mitään hienompaa, kuin tetsaaminen pienessä nousuhumalassa korvia myöten umpihangessa ja siihen päälle koko yön kipinävahdin nakki taskumatin kanssa. Tiku, Taku, Tiku, Taku, Iines ja Aku, vasen, kaks, kolme, vasen, kaks, kolme...Osasto SEIS...ASENTO...LEPO...VAISKI...OLUELLE POISTU!
- 0
Kukas täälä olikaan se Tequila-asiantuntija?
- 0
Ei täällä sellaisia ole.
- 0
Onon! Puhuttiin joskus Tequiloista, mutten nyt saa päähäni kuka se oli...
- 0
Jos se oli Marce?