- 1
Forum - Off-topic
PPPP
VÄISTÄKÄÄ, KUN MÄ SYÄN!
- 1
Finski fani wrote: VÄISTÄKÄÄ, KUN MÄ SYÄN!Joko tästä kehtaisi kulkea ohitse hissukseen... ?
- 2
Jäin niin sanotusti levyks lattiaan kun kävelin ohi.
- 0
Mudinski wrote: Joko tästä kehtaisi kulkea ohitse hissukseen... ?Mie en vielä uskalla. Voi olla,notta se Sfinki santsaa. Yritä sie Mudi ekana ja jos pääset ohi niin ilmooottele miten kävi. e/pode on jo levynä,älä mee vielä!!!
- 1
Schimanski76 wrote: Mie en vielä uskalla. Voi olla,notta se Sfinki santsaa. Yritä sie Mudi ekana ja jos pääset ohi niin ilmooottele miten kävi.Potta kokeili. Ei kannata. Pelataanko Schima vaikka viellä 1h Kimbleä varmuuden vuoksi ? Nälkäistä Finskiä ei kuulemma kannata mennä häiritseen.
- 4
Ei se nälkänen Sfinski ole vaarallinen, härnätkääpä janoista...
- 3
Mie harhautan Sfinskiä:
Heitän pari Abloy-lukkoa ja tiirikan nurkkaan.Lahtelainen nuorisorikollinen ei voi vastustaa kiusausta ja ryntää niitä avaamaan.
Siinä on hyvä sauma ohitukseen,jos ripeästi toimii.
- 0
Schimanski76 wrote: Mie harhautan Sfinskiä: Heitän pari Abloy-lukkoa ja tiirikan nurkkaan.Lahtelainen nuorisorikollinen ei voi vastustaa kiusausta ja ryntää niitä avaamaan. Siinä on hyvä sauma ohitukseen,jos ripeästi toimii.Mutta sinä jäät sitten tälle puolelle yksin, en voi sallia sitä. Täytyy olla toinen keino ! Täytyy olla !
- 2
Joku ulos ja kolauttaa kaljapulloja vastakkain ja juoksee niin pirusti karkuun. Ei.
Joku huutaa ulkona magafooniin: Tule Finski saunaan, olutta on, minä tarjoan. Eiks aika hyvä?
- 4
Ei auttanu edes HIFKin cheerleaderit houkuttimena tonttuasuissa.. Ajo yli kuin Tuomas-veturi klo 7 aamulla Neloselta.
- 1
Mie yritän ampua sen takan päältä Lahti-viiriä ritsalla.
Se yleensä toimii.
- 2
__ps, hei jätkät ! Finski taitaa olla nyt mennyt ruokalevolle. Nyt olisi hyvä hetki mennä ohitse. Jätetään varmuuden vuoksi pari pulloa kaljaa sille siihen, että jos sattuu heräämään niin kiinnittää huomion kaljoihin eikä meihin... Ok ? Mää lähren ny kokeileen...__
Edit: *REITTI SELVÄ ! C'MON !*
- 0
LÄPI MENI!!!
Miulla on jo lisää lökiä kourassa!!!
- 0
En miä tän pyörätuolin kanssa pääse nopiasti. ELEKÄÄ JÄTTÄKÖ!!
- 0
Pottae wrote: En miä tän pyörätuolin kanssa pääse nopiasti. ELEKÄÄ JÄTTÄKÖ!!Meil on jo lökit käres Schimanskin kans. Se on kuule menoo ny poeka !
- 2
Pottae wrote: En miä tän pyörätuolin kanssa pääse nopiasti. ELEKÄÄ JÄTTÄKÖ!!Race-kevennys ja leviämpää Pirelliä alle! Kaveria ei jätetä!
- 2
Mie koppaan ton mun lonkero päkin ja juoksen samalla oven avauksella ja lujaa.
- 4
Schimanski76 wrote: Race-kevennys ja leviämpää Pirelliä alle! Kaveria ei jätetä!Kyl huomaa et on kyseessä Jokkiksen tuore mestari ! Siinä vaihtui meinaan rengas poikineen kun Schima pääsi asemiin. Ei tarttenu rengasavainta eikä pulttipyssyä vaan näppylä hanskat ja rohkasu ryypyn !
- 0
Kaikki kunnossa kaikilla ? Onhan ? Ruokaa on ja juotavaa piisaa ? Laulu soi yms ?
Kohta on meinaan takaisin lähdön aika ! Ohi Finskin luolan !
- 0
joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan...
Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa