Forum - Off-topic

PPPP

Finski fani

Finski fani 24.12.2010

• 1
VÄISTÄKÄÄ, KUN MÄ SYÄN!
Mudinski

Mudinski 24.12.2010 (edit 24.12.2010)

• 1
Finski fani wrote: VÄISTÄKÄÄ, KUN MÄ SYÄN!
Joko tästä kehtaisi kulkea ohitse hissukseen... ?
Pottae

Pottae 24.12.2010

• 2
Jäin niin sanotusti levyks lattiaan kun kävelin ohi.
Schimanski76

Schimanski76 24.12.2010 (edit 24.12.2010)

• 0
Mudinski wrote: Joko tästä kehtaisi kulkea ohitse hissukseen... ?
Mie en vielä uskalla. Voi olla,notta se Sfinki santsaa. Yritä sie Mudi ekana ja jos pääset ohi niin ilmooottele miten kävi. e/pode on jo levynä,älä mee vielä!!!
Mudinski

Mudinski 24.12.2010

• 1
Schimanski76 wrote: Mie en vielä uskalla. Voi olla,notta se Sfinki santsaa. Yritä sie Mudi ekana ja jos pääset ohi niin ilmooottele miten kävi.
Potta kokeili. Ei kannata. Pelataanko Schima vaikka viellä 1h Kimbleä varmuuden vuoksi ? Nälkäistä Finskiä ei kuulemma kannata mennä häiritseen.
hulluseon

hulluseon 24.12.2010

• 4
Ei se nälkänen Sfinski ole vaarallinen, härnätkääpä janoista...
Schimanski76

Schimanski76 24.12.2010

• 3
Mie harhautan Sfinskiä: Heitän pari Abloy-lukkoa ja tiirikan nurkkaan.Lahtelainen nuorisorikollinen ei voi vastustaa kiusausta ja ryntää niitä avaamaan. Siinä on hyvä sauma ohitukseen,jos ripeästi toimii.
Mudinski

Mudinski 24.12.2010

• 0
Schimanski76 wrote: Mie harhautan Sfinskiä: Heitän pari Abloy-lukkoa ja tiirikan nurkkaan.Lahtelainen nuorisorikollinen ei voi vastustaa kiusausta ja ryntää niitä avaamaan. Siinä on hyvä sauma ohitukseen,jos ripeästi toimii.
Mutta sinä jäät sitten tälle puolelle yksin, en voi sallia sitä. Täytyy olla toinen keino ! Täytyy olla !
hulluseon

hulluseon 24.12.2010

• 2
Joku ulos ja kolauttaa kaljapulloja vastakkain ja juoksee niin pirusti karkuun. Ei. Joku huutaa ulkona magafooniin: Tule Finski saunaan, olutta on, minä tarjoan. Eiks aika hyvä?
Pottae

Pottae 24.12.2010

• 4
Ei auttanu edes HIFKin cheerleaderit houkuttimena tonttuasuissa.. Ajo yli kuin Tuomas-veturi klo 7 aamulla Neloselta.
Schimanski76

Schimanski76 24.12.2010

• 1
Mie yritän ampua sen takan päältä Lahti-viiriä ritsalla. Se yleensä toimii.
Mudinski

• 2
__ps, hei jätkät ! Finski taitaa olla nyt mennyt ruokalevolle. Nyt olisi hyvä hetki mennä ohitse. Jätetään varmuuden vuoksi pari pulloa kaljaa sille siihen, että jos sattuu heräämään niin kiinnittää huomion kaljoihin eikä meihin... Ok ? Mää lähren ny kokeileen...__ Edit: *REITTI SELVÄ ! C'MON !*
Schimanski76

Schimanski76 24.12.2010

• 0
LÄPI MENI!!! Miulla on jo lisää lökiä kourassa!!!
Pottae

Pottae 24.12.2010

• 0
En miä tän pyörätuolin kanssa pääse nopiasti. ELEKÄÄ JÄTTÄKÖ!!
Mudinski

Mudinski 24.12.2010

• 0
Pottae wrote: En miä tän pyörätuolin kanssa pääse nopiasti. ELEKÄÄ JÄTTÄKÖ!!
Meil on jo lökit käres Schimanskin kans. Se on kuule menoo ny poeka !
Schimanski76

Schimanski76 24.12.2010

• 2
Pottae wrote: En miä tän pyörätuolin kanssa pääse nopiasti. ELEKÄÄ JÄTTÄKÖ!!
Race-kevennys ja leviämpää Pirelliä alle! Kaveria ei jätetä!
hulluseon

hulluseon 24.12.2010

• 2
Mie koppaan ton mun lonkero päkin ja juoksen samalla oven avauksella ja lujaa.
Mudinski

Mudinski 24.12.2010

• 4
Schimanski76 wrote: Race-kevennys ja leviämpää Pirelliä alle! Kaveria ei jätetä!
Kyl huomaa et on kyseessä Jokkiksen tuore mestari ! Siinä vaihtui meinaan rengas poikineen kun Schima pääsi asemiin. Ei tarttenu rengasavainta eikä pulttipyssyä vaan näppylä hanskat ja rohkasu ryypyn !
Mudinski

• 0
Kaikki kunnossa kaikilla ? Onhan ? Ruokaa on ja juotavaa piisaa ? Laulu soi yms ? Kohta on meinaan takaisin lähdön aika ! Ohi Finskin luolan !
TJP27

TJP27 24.12.2010

• 0
joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan... Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa

Write a post

Sign in to post a post.