- 0
Forum - Off-topic
PPPP
joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan...
Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa
- 0
TJP27 wrote: joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan... Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissaJuu miun KÄYTTÄMÄTÖN Beetleni :D
- 0
Mudinski wrote: Kaikki kunnossa kaikilla ? Onhan ? Ruokaa on ja juotavaa piisaa ? Laulu soi yms ? Kohta on meinaan takaisin lähdön aika ! Ohi Finskin luolan !Piru, ku miuta pierettäis, mut ei viiti, ettei suklaat mene pilalle :(
- 0
Mudinski wrote: Juu miun KÄYTTÄMÄTÖN Beetleni :Dhyvin toimi, mitä sitä vähän virittelin... toki aika luisuherkkä koppihan se on, mut jos vaikka 1 kierros sitten aikaajoissa onnistuis:) onneks sen sain aika halvalaa, ni jäi sitten sitä rahaa muuhunkin...
- 0
Teit siis Sulo Vileniukset. Osta samanlainen vahtikoira kun Sulolla. Halvalla. Mie kävin vähän kokkeilemassa BO:ia, niin kukkaan ei tykänny kun lauloin taas toivotus hyvän joulun.
- 0
hulluseon wrote: Teit siis Sulo Vileniukset. Osta samanlainen vahtikoira kun Sulolla. Halvalla. Mie kävin vähän kokkeilemassa BO:ia, niin kukkaan ei tykänny kun lauloin taas toivotus hyvän joulun.Muistatko mikä oli Sulo Vileniuksen "vahtikoiran" nimi?
- 0
En, mutta sehän varastettiin
- 0
hulluseon wrote: En, mutta sehän varastettiinVENNI oli se. Ihku koira.
- 0
TJP27 wrote: joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan... Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissaVALEHTELLOO!! Sammunut oli. Saipasta horisi ennen sitä ja Lauritsalan PePo:sta jotain epämääräistä.
- 0
Liekkö ees ajo Skimmy noita kisoja. Galatia on kyllä pahasti epäilty.
Mutta nyt tiedän myös Vileniuksen koiran nimen. Onpa hyvä.
- 0
Miks minen nää kunnolla?
- 1
hulluseon wrote: Miks minen nää kunnolla?VenäläistäVodkaa.com
- 0
Ei kun ei ollu lasit päässä. Nyt minen ota enää lökiä, mänen nukkumaan. Hei hei muut.
- 3
Päivässä on 24 tuntia ja olutkorissa on paikka 24:lle pullolle, sattumaa?
- 1
Kylmä!! Kuuma!! Kylmä!! Nukkumaan!!
- 2
Ääntä pittää alkaa availemaan.Soon kohta sauna.
Taidan lähteä liikkeelle perinteisellä Saipa-laululla ja edetä siitä Jarilitmas-hurmioon,kun asteet kovenevat.
Saunan jälkeen ääni on mennyt ja alkaa villi tanssi.
Sitten ne vie mun taas jäähylle. :(
- 2
Numero 76!!!! jäähy!!!! 5+20 pienimuotoinen käytösrangaistus ja automaattinen ensi joulun pelikielto
- 1
kaijanen wrote: Numero 76!!!! jäähy!!!! 5+20 pienimuotoinen käytösrangaistus ja automaattinen ensi joulun pelikieltoSaatanan puusilmä ! Numero 75 filmasi ihan täysin !
- 1
ATK - Skimmy 1-0
Proseduurin aloituskohtaa CheckRemoteDePLÄÄPLÄÄPresent ei löydy dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta Kernel32.dll
Tu saa auki mitn winukan kamaa.
Paskat nakkaan ja menen saunaan.
- 1
Jarilitmas hurmiolle tottakai :peukku: