Forum - Off-topic

PPPP

TJP27

TJP27 24.12.2010

• 0
joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan... Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa
Mudinski

Mudinski 24.12.2010

• 0
TJP27 wrote: joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan... Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa
Juu miun KÄYTTÄMÄTÖN Beetleni :D
TJP27

TJP27 24.12.2010 (edit 24.12.2010)

• 0
Mudinski wrote: Kaikki kunnossa kaikilla ? Onhan ? Ruokaa on ja juotavaa piisaa ? Laulu soi yms ? Kohta on meinaan takaisin lähdön aika ! Ohi Finskin luolan !
Piru, ku miuta pierettäis, mut ei viiti, ettei suklaat mene pilalle :(
TJP27

TJP27 24.12.2010

• 0
Mudinski wrote: Juu miun KÄYTTÄMÄTÖN Beetleni :D
hyvin toimi, mitä sitä vähän virittelin... toki aika luisuherkkä koppihan se on, mut jos vaikka 1 kierros sitten aikaajoissa onnistuis:) onneks sen sain aika halvalaa, ni jäi sitten sitä rahaa muuhunkin...
hulluseon

hulluseon 24.12.2010

• 0
Teit siis Sulo Vileniukset. Osta samanlainen vahtikoira kun Sulolla. Halvalla. Mie kävin vähän kokkeilemassa BO:ia, niin kukkaan ei tykänny kun lauloin taas toivotus hyvän joulun.
Schimanski76

Schimanski76 24.12.2010

• 0
hulluseon wrote: Teit siis Sulo Vileniukset. Osta samanlainen vahtikoira kun Sulolla. Halvalla. Mie kävin vähän kokkeilemassa BO:ia, niin kukkaan ei tykänny kun lauloin taas toivotus hyvän joulun.
Muistatko mikä oli Sulo Vileniuksen "vahtikoiran" nimi?
hulluseon

hulluseon 24.12.2010

• 0
En, mutta sehän varastettiin
Schimanski76

Schimanski76 24.12.2010

• 0
hulluseon wrote: En, mutta sehän varastettiin
VENNI oli se. Ihku koira.
Schimanski76

Schimanski76 24.12.2010

• 0
TJP27 wrote: joo, oon kans huomannu, ettei se mistään muusta enää puhu ku jokkiksen viimesimmistä kisoista ja miten sai voiton himaan.... ;) olin finaalin aikoihin shimmyllä kylässäkin (muistaakseni)... oli aika mahtavaa vääntöä koko kisan ajan... Ootan innolla mopoluokkkaan pääsyä ja hyviä kisoja kohti beetlen(eikös se ollu mudinski siun vanha?) ratissa
VALEHTELLOO!! Sammunut oli. Saipasta horisi ennen sitä ja Lauritsalan PePo:sta jotain epämääräistä.
hulluseon

hulluseon 24.12.2010

• 0
Liekkö ees ajo Skimmy noita kisoja. Galatia on kyllä pahasti epäilty. Mutta nyt tiedän myös Vileniuksen koiran nimen. Onpa hyvä.
hulluseon

hulluseon 24.12.2010

• 0
Miks minen nää kunnolla?
RaabForRehab

RaabForRehab 24.12.2010

• 1
hulluseon wrote: Miks minen nää kunnolla?
VenäläistäVodkaa.com
hulluseon

hulluseon 24.12.2010

• 0
Ei kun ei ollu lasit päässä. Nyt minen ota enää lökiä, mänen nukkumaan. Hei hei muut.
superiorjerde

superiorjerde 25.12.2010

• 3
Päivässä on 24 tuntia ja olutkorissa on paikka 24:lle pullolle, sattumaa?
Ac3Way

Ac3Way 25.12.2010

• 1
Kylmä!! Kuuma!! Kylmä!! Nukkumaan!!
Schimanski76

Schimanski76 25.12.2010

• 2
Ääntä pittää alkaa availemaan.Soon kohta sauna. Taidan lähteä liikkeelle perinteisellä Saipa-laululla ja edetä siitä Jarilitmas-hurmioon,kun asteet kovenevat. Saunan jälkeen ääni on mennyt ja alkaa villi tanssi. Sitten ne vie mun taas jäähylle. :(
kaijanen

kaijanen 25.12.2010

• 2
Numero 76!!!! jäähy!!!! 5+20 pienimuotoinen käytösrangaistus ja automaattinen ensi joulun pelikielto
Mudinski

Mudinski 25.12.2010

• 1
kaijanen wrote: Numero 76!!!! jäähy!!!! 5+20 pienimuotoinen käytösrangaistus ja automaattinen ensi joulun pelikielto
Saatanan puusilmä ! Numero 75 filmasi ihan täysin !
Schimanski76

Schimanski76 25.12.2010

• 1
ATK - Skimmy 1-0 Proseduurin aloituskohtaa CheckRemoteDePLÄÄPLÄÄPresent ei löydy dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta Kernel32.dll Tu saa auki mitn winukan kamaa. Paskat nakkaan ja menen saunaan.
Ac3Way

Ac3Way 25.12.2010

• 1
Jarilitmas hurmiolle tottakai :peukku:

Write a post

Sign in to post a post.