- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Uudet voitot
- 0
HIFK - KalPa
- 0
*pssst*
-Ei kerrota niille ettei niillä oo housuja.
-Okei, katellaan vaan täältä kauempaa.
-Joo, muista ottaa kuvia.
-Varmasti
- 0
FIN xxDRIFTERxx wrote: HIFK - KalPaSori hifk, me hävitään se peli 100 - 0
- 0
Kellä ei oo housuja?
- 1
MÄÄ OLEN ALASTI, SE ON TOTTA!
- 0
vaiski75 wrote: MÄÄ OLEN ALASTI, SE ON TOTTA!
Schimanski76 wrote: Tämä on totta,tämä on totta,tämä on totta!!!
- 0
NEKKID !
- 1
Okei okei, mä laitan pökät kinttuihin!
- 1
Kuu saa valtansa auringolta
Ja vaikka näyttääkin hohtavalta,
Ei valoaan se yksin jaa,
Saa vallan auringolta,
Auringolta jolta,
Kuu vain lainaa valoaan!
- 0
Hui kauheeta. Viekää joku Sfäiskille vaikka säkki. Kuitenkin se on pelannu jossain pokeripyödässä vaatteensakkin ja nyt kuljeksii tynnyri päällä
- 4
Muovipussi päähän niin on pahimmat paikat peitetty.
- 0
Skimmy sen muuten sanoi:
Soon tua Vartiaisen Jenni jo melkein sen näköinen että...
- 1
!http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_leveat_kuvat/654926.jpg!
- 0
vaiski75 wrote: Skimmy sen muuten sanoi: Soon tua Vartiaisen Jenni jo melkein sen näköinen että...Jos tarkotat ton tämä on epätotta laulajan nimeä, nii se ei oo Jenni Vartiainen ;) Nimimerkillä kuuluu liian usein ännärjiillä ja se on osa syy minkä takia olen lopettanu sen kuuntelemisen niin usein. En mä sitä muuten tietäiskää. Oliko muuten tarpeeks epäselvä viesti? :D
- 0
vaiski75 wrote: Skimmy sen muuten sanoi: Soon tua Vartiaisen Jenni jo melkein sen näköinen että...Että juoksee carcuun kaikkia mörköjä täällä.
- 0
El PiNk DeViL wrote: Jos tarkotat ton tämä on epätotta laulajan nimeä, nii se ei oo Jenni Vartiainen ;) Nimimerkillä kuuluu liian usein ännärjiillä ja se on osa syy minkä takia olen lopettanu sen kuuntelemisen niin usein. En mä sitä muuten tietäiskää. Oliko muuten tarpeeks epäselvä viesti? :DSpotifyssa pyörii sen mainokset ja sen nimi on Laura Närhi. !http://plaza.fi/s/f/editor/images/lauranarhiisokuva099.jpg!
- 0
Taitaavat nuo Närhi ja Vartiainen olla eri tyttöjä.
- 1
"Närhi (Garrulus glandarius) on värikäs varislintu, joka oppii matkimaan kuulemiaan ääniä."
- 4
Tuokin Laura jos kävis istumassa Pinkin polvella niin Pinkki olis ihan hiljaa nurkassaan Muumilimppareineen.