- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Heikkki kinnusen sketsiä hullu,heikin sketsiä.kiitti.
- 1
Schimanski76 wrote: Heikkki kinnusen sketsiä hullu,heikin sketsiä.kiitti.Ylläpito vois koodata sellasen alkometrin tänne.
- 0
Saisi toimia niinpäin että jos ei ole tarpeeksi kännissä niin ei saa kirjoittaa.
- 0
Latetzki wrote: Ylläpito vois koodata sellasen alkometrin tänne.Sehän meinaisi samaa kun Skimmylle ja Väiskille annettaisiin bännit ...
- 1
Ne ketkä ovat jonkinlaisessa humala tilassa laulaa nyt !
Nyt on perjantai ! Nyt on perjantai ! Nyt on perjantai ! Perjantai ! Perjantai ! Tai ! Tai ! Tai ! Eiku siis Lauantai...
- 0
mITÄ- sHAMPOOTA SÄ MUUTEN NKÄYTÄT? Kuunndelkaa kuunneelkaa!!!! Leevi,paras.
- 2
!http://img87.imageshack.us/img87/5418/10074r.gif!
- 0
Niin ja loiventaviahan ei oteta ennen, 06.00 eihän vaan eihän!?
- 0
Latetzki wrote: Ylläpito vois koodata sellasen alkometrin tänne.Kostutatte suun ensin jollain ja sitten puhallatte antenni tai kaapeli pistokkeeseen niin profiilissa näkyy promillemäärä. Sit jos on langaton niin menette vaan rohkeesti sinne naapuriin ja teette saman. Toimii!
- 0
Jee... seiskalta aamulla töihin, töistä grillin kautta tallille ja just tulin tallilta kotio.. saaks ny mennä nukkuun?
- 0
- 1
GOOOOOD MORRRRNING ÄFFFFFÄÄÄÄÄRRRRRRCCCCCEEEEEE!!!!!!!
- 0
Pannu kahvia? Poroja vai papuja?
Pupuja leivänpäälle vai pukuja leipäväelle?
Kurkku vai tomaatti?
- 0
Mulla on tänään hornetteja ja pepsiä aamupalaks, nam, uuninpistin juuri lämpiämään, kivasti pistin.
- 0
Olenko wrote: Mulla on tänään hornetteja ja pepsiä aamupalaks, nam, uuninpistin juuri lämpiämään, kivasti pistin.Et ole taas yhtään ajattelut meitä muita, nyt meitä harmittaa. Tahtoo tännekin horne janette sekä pepsiä.
- 0
PIIMÄÄ JA SERLAA!!!!!!!!!!
- 0
Apua pyydän nyt.
En osaa käyttää Intertsättiä.Pitäisi löytää joku sivu mistä näkisi kaikki Rotterdamin tapahtumat/keikat/urheilut tänään.Eli joku "huviopas".Kuuklettanut aamuhönössä ja kahtia näkyy benelux-maat.
- 0
-- PLLL-- väärä sivu
- 0
Mulla on sitte ilimeisesti tuo vitun Security tools paska löytäny tiensä koneelle..
- 0
El PiNk DeViL wrote: Mulla on sitte ilimeisesti tuo vitun Security tools paska löytäny tiensä koneelle.."PLLL":http://www.bleepingcomputer.com/virus-removal/remove-security-tool