- 1
Forum - Off-topic
PPPP
KALJA-ANKKURI!!!
:D
- 0
Ja lonkero karikko.
- 0
Mä kiskon lonkeroo ja on aika todennäköistä, että muutaman tunnin päästä en oo selvin päin!
- 2
Nipsuhuuli wrote: Mä kiskon lonkeroo ja on aika todennäköistä, että muutaman tunnin päästä en oo selvin päin!Kisko toinenkin niin voi helpottaa.
- 1
Kaekki huuteloo että minä oon hullu!! Kai mä oon sit
- 2
Nipsuhuuli wrote: Mä kiskon lonkeroo ja on aika todennäköistä, että muutaman tunnin päästä en oo selvin päin!Mokoma kiusii mustekaloja. Rasisti!
- 0
Ac3Way wrote: Kisko toinenkin niin voi helpottaa.Vastahan mä tässä kolmatta kiskon!
- 1
VÄISTÄKÄÄ KUN MIE EN DOKAA !
- 0
TehBigBunny wrote: VÄISTÄKÄÄ KUN MIE EN DOKAA !Injektoit alkomahoolia suoraan vereen?
- 1
TehBigBunny wrote: VÄISTÄKÄÄ KUN MIE EN DOKAA !Maksa-arvot lääkäri pupulle kertoi.Konjakkipullot kiinni kierrähti kivasti.Esboon lähdevettä pillillä imee hän korvat keltaisena.Forza 4 + uusi maksa Lahdesta haussa on.
- 1
TehBigBunny wrote: VÄISTÄKÄÄ KUN MIE EN DOKAA !Väärä vastaus, sukka pois
- 0
Schimanski76 wrote: Maksa-arvot lääkäri pupulle kertoi.Konjakkipullot kiinni kierrähti kivasti.Esboon lähdevettä pillillä imee hän korvat keltaisena.Forza 4 + uusi maksa Lahdesta haussa on.Ei ole hyvä tuo lahti ei. Eikä hyvä ole PHKS ei. Molemmat mukavasti persestä. Lahdessa turpaa saa epämukavasti ja PHKS;sta v-mäisesti hoitovirheitä
- 0
Uskokaa täi älkää, mutta törmättiin Iipposen kanssa eilen Kouvolan juna-asemalla, kun olin lomille menossa! Aikaisemmin ei olla nähty IRL, mutta me ollaan esim FB-kavereita, niin tunnistettiin sitten toisemme :D
- 0
Schimanski76 wrote: Maksa-arvot lääkäri pupulle kertoi.Konjakkipullot kiinni kierrähti kivasti.Esboon lähdevettä pillillä imee hän korvat keltaisena.Forza 4 + uusi maksa Lahdesta haussa on.MIULLA ON RUUSU !
- 0
TehBigBunny wrote: MIULLA ON RUUSU !Vyöruusu?
- 0
Juuri hän :(
- 0
Seinä ruusu?
- 0
TehBigBunny wrote: MIULLA ON RUUSU !Et ala nyt yhtään ruusuilemaan!!!!
- 1
TehBigBunny wrote: Juuri hän :(Palane pian :) < 3
- 0
Tulooko vyöruusu joskus stressistä? Ei ole omia kokemuksia.Ihme zydeemi on mokoma ruusu.Mites jos bynnu hacattais se ruusu pois? (siuta vähän samassa luonnollisesti)