- 1
Forum - Off-topic
PPPP
Jari laittaa palloa sisään taas,ei tolkun määrää. (onnistuu aina noissa hidastuksissa uuvestaa)
4-1! Ajaxille!
- 0
- Mutta emme voi vain seurata sivusta, kun tyranni ei sano tuntevansa armoa omia kansalaisiaan kohtaan.
omasta mielestä paras kommentti usan presidenteiltä vuosikymmeniin! kyllä gaddafin tukijoiden on pakko olla mielenvikaisia, tai aivopestyjä jos puolustavat sitä... paljon oikeutetumpi sotatoimi, kuin irakin sota oli...öljy haisee kyllä tässäkin, vaikka sivuroolissa
- Meidän on tehtävä tämä asia selväksi. Teoilla on seurauksensa, jotka kansainvälinen yhteisö pani nyt täntäntöön.
mitä tarkottaa täntäntö?
ehkä: tän ja/tai tän töö, tai sit "...ihmisillä hyvä tahto ja töö"
- 1
Aurinko paistaa ja linnut laulaa!
Skimmy ei laula.Skimmyä huippaa.
- 0
HAH !
Juabborenttu !
- 1
Ei laula Sfäiskikään..
Eikä oikeastaan muistakkaan..
Auts!
Mun lompakko on ryöstetty, kaikki on viety ja epäilen tuota Bania kivasti..
- 1
vaiski75 wrote: Ei laula Sfäiskikään.. Eikä oikeastaan muistakkaan..
TehBigBunny wrote: HAH ! Juabborenttu !x2
- 0
Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia tuosta uudesta pädistä?
- 1
Pure Black40 wrote: Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia tuosta uudesta pädistä?iPadista? No eipä oo, eikä varmaan tulekkaan :D
- 0
Varmaan tuo pure meinaa uuta poksin ohjainta, jossa on muuttuva d-päd ja olihan siinä jotakin muuta turhaa.
- 2
Heee..
Ajattelin pitää turbani kiinni, mutta kerron nyt kumminkin..
Kävin äskön ulkona ja hetken ihmeteltyäni pihaa, en voinut olla nauramatta ääneen..
Ilmeisesti Sfäiski on tullut taxilla kotiin..
Puhtaassa lumessa näkyi yhdet auton jäljet, josta lähtee "Tiku Taku" jälkiä pitkin pihaa ja tarkoitan oikeasti pitkin pihaa.
Muutaman lumienkelin jälkeen olen ilmeisesti kyllästynyt ulkoilmaan ja siirtynyt vihdoin sisälle nukkumaan..
Vietävän Hirvilimppari!
Onneksi järki on toiminut ja olen poistunut ihmisten ilmoilta, kun on meinannut tuo mopo karata moottoritielle..
Tuokin tieto kylläkin tuli kavereiden suusta..
- 1
vaiski75 wrote: Heee.. Ajattelin pitää turbani kiinni, mutta kerron nyt kumminkin.. Kävin äskön ulkona ja hetken ihmeteltyäni pihaa, en voinut olla nauramatta ääneen.. Ilmeisesti Sfäiski on tullut taxilla kotiin.. Puhtaassa lumessa näkyi yhdet auton jäljet, josta lähtee "Tiku Taku" jälkiä pitkin pihaa ja tarkoitan oikeasti pitkin pihaa. Muutaman lumienkelin jälkeen olen ilmeisesti kyllästynyt ulkoilmaan ja siirtynyt vihdoin sisälle nukkumaan.. Vietävän Hirvilimppari! Onneksi järki on toiminut ja olen poistunut ihmisten ilmoilta, kun on meinannut tuo mopo karata moottoritielle.. Tuokin tieto kylläkin tuli kavereiden suusta..Ei syytetä hirvilimpparia! Maan magneettikentän vika se on, että hieman harhailit. Ihme pulu tua Sfäiski.
- 1
Sfäiskin viesti täytyy lähettää www.FRCmokat.comiin.
- 0
Uusi moka.
- 0
Tuomo33 wrote: Varmaan tuo pure meinaa uuta poksin ohjainta, jossa on muuttuva d-päd ja olihan siinä jotakin muuta turhaa.Juuri tätä. :D
- 0
On niin hyvä tuo boksin ohjain,notta ei tarvitse mitään uudistuksia.Eihän näitä saa rikki Metsolan Erkkikään.
- 0
Erkki sai rikki vaikka rautakangen.
- 0
TehBigBunny wrote: "Google Streetviewn helmiä":http://9-eyes.com/page/1Siellä oli myös Schimmy sammuneena pick-upin lavalla.
- 0
On niin vähäset muutokset tossa uudistetussa ohjaimessa,että jätän ostamatta.
- 0
D-padi on ihan pasca "vanhassa" pädissä. Minulla jo alkaa Kytkinnappi reistailla liiallisten kytkinpotkujen takia. Mun puolesta vois pädin tehdä vaikka hiilarista, jotta kestäis kunnolla käyttöä.
- 0
Pleikkarille tehty tommonen
!http://www.gamefocus.ca/UserFiles/Image/HKS/HKS_c.jpg!