- 1
Forum - Off-topic
PPPP
Mun kytkinnappi on menny jo rikki. se toimii jos painaa oikein lujaa. Aina on jokkiksen jälkee sormi kipee
- 0
superiorjerde wrote: Mun kytkinnappi on menny jo rikki. se toimii jos painaa oikein lujaa. Aina on jokkiksen jälkee sormi kipeemistä namiskasta käytät kytkytintä?
- 0
villek00 wrote: mistä namiskasta käytät kytkytintä?Muistaakseni LB.
- 2
superiorjerde wrote: Mun kytkinnappi on menny jo rikki. se toimii jos painaa oikein lujaa. Aina on jokkiksen jälkee sormi kipeeOnkohan meitinkin pädissä jotain vikaa,kun aina on Jokkiksen jälkeen pää kipeä?
- 1
Kaisa !
Kaisa !!
- 1
Kaisa pääsee tänään historiankirjaan.
- 0
zattwy wrote: Kaisa pääsee tänään historiankirjaan.No kyä näi o!
- 0
Mitä meijjän Kaisalle käwi ekassa ambbunassa ?
Näkööjää kax hutia.
- 0
Pummi, toinen pummi..
- 0
YES, solisiinä !
- 0
Se on siinä!!!!!!!!
- 0
Olisiko Vuoden Urheilija kisa ratkennut jo :D
- 0
Kyl sekin on siinä!
- 2
Tiätty jos Petu uusii Jokkis-mestaruuden niin sitten ei taida Kaisankaan meriitit riittää.
- 0
Maastojuoksun MM
TV2 Su 20.03.2011 klo: 18.00
Selostus Bror-Erik Wallenius.
*Jackpot !*
- 0
Tutkinut, eiku lukenut tässä jo 6 tuntia putkeen maailmankaikkeudesta, tähtitieteestä, luonnontieteestä ja ihmistieteestä. Alan olla jo normaalia enemmän sekaisin.
Tähän sopii hyvin, _"On se jännä!"_
- 0
Ac3Way wrote: Tutkinut, eiku lukenut tässä jo 6 tuntia putkeen maailmankaikkeudesta, tähtitieteestä, luonnontieteestä ja ihmistieteestä. Alan olla jo normaalia enemmän sekaisin. Tähän sopii hyvin,+"On se jännä!"+Katsot tuon Bubin selostaman maastojuoksun,niin siinä on sulle tähtitiedettä,luonnontiedettä ja ihmistiedettä ihan tarpeeksi.
- 0
Kyllä Antero Viherkenttä on se ainut oikea juoksuselostaja.
Bubi on muuten vaan paras.
- 1
Vastapäisestä talossa tulee välillä ulkoilemaan ikivanha collie isäntänsä kanssa.Alkaa jo olemaan niin huonossa hapessa koira,että pitäisi piikille viedä.Isäntä ei varmaan raaski luopua siitä.Pitää varmaan mennä jututtamaan joku päivä ja tarkastaa samassa,notta isännällä on kaikki inkkarit kanootissa.
Ei tuo koiralle niin herkkua elo taida olla enää. :(
- 2
Ei ollu nää loiventavat vissiin ihan hyvä idea tänään, ku meinaa taas ruveta tuo humala tila tekemään tuloa.