- 1
Forum - Off-topic
PPPP
Ja sanot notta tykkeet niistä ku hullu puurosta niin sillä lohkiaa. Vört.
- 0
Mie otan syyt vastaan jos ei lohkea! Antakaa Letkua saatana! :D
tänään sitten sunnuntain kunniaksi:
!http://i448.photobucket.com/albums/qq207/singaporemark/hangover1.jpg?t=1242075726!
- 1
Ja lapsille tiedoksi, tämä Warjon postaama tapaus on nimetty "Helpoksi nakiksi".
Että semmosta.
- 0
hulluseon wrote: Ja lapsille tiedoksi, tämä Warjon postaama tapaus on nimetty "Helpoksi nakiksi". Että semmosta.Kyllä, tuo on se helpoin nakki ja minnuu vähä pelottaa että liekkö moiseen scimmi sortunu..
- 1
Uusi helppo nakki
- 0
Köyhät kääntää kohta kanavan MTV3 MAX:lle. Hassu tunnin pitunen ohjelma.
- 0
Nii.. Myö rikkaathan naurettaan tuolasille, köyhien kanaville : D
- 5
Paska kanava.
- 0
Ei noiruta siällä ollenkaan!!! Pursanan pitkäkorva!!
- 0
p=. _*Säd Jänes*_
- 1
TehBigBunny wrote: *Säd Jänes*Kukaan ei tykkää susta, ei mulla muuta. ^Tshihihi^
- 0
Viikonlopun oon ollu poissa, ja heti kaikki on kääntynyt päälaelleen. Ennen Bani kiusi kaikkia, nyt kaikki kiusii Bania...
- 0
Finski fani wrote: Viikonlopun oon ollu poissa, ja heti kaikki on kääntynyt päälaelleen. Ennen Bani kiusi kaikkia, nyt kaikki kiusii Bania...Meillä on nyt uusi Jänes johdossa.. Eikun.. Kyllä Bani on vielä meidän Äiti.. Se heitti minun mielestäni osuvan kommentin maksullisista kanavista, mutta kaikki ei näyttänyt olevan samaa mieltä.. Minun kommenttini oli kosto, ei kiusausta.. E. Saa siellä silti miinustella, jos on sitä mieltä..
- 0
Sillon kuitenkin niin iso jekku teille ilkiöille tiedossa, notta oletta ihmeissännö sitten sen kanssa. Elokuussa uhkas kuulemma jollain telttaretkellä sen toteuttaa.
- 0
hulluseon wrote: Sillon kuitenkin niin iso jekku teille ilkiöille tiedossa, notta oletta ihmeissännö sitten sen kanssa. Elokuussa uhkas kuulemma jollain telttaretkellä sen toteuttaa.Joo siinä lähistöllä sattuu just kivasti oleen OLUTTELTTA ja elävää musiikkia, ja vauhtia ne ottaa rönviikin viinitilalta joka alle kilometrin päässä. Sit siitä Katajan palvia hiukopalaksi kesänmausta.Ihan kivasti suunniteltu.
- 0
"Vähän paitaa päälle":http://www.sullysbrand.com/store
- 0
Mie oonn FRC:ssä!
Salasana meni läpi! Täällä olen,hei hei hei,onko askaa?kysykää,mie käyn kaapilla.
- 0
vaiski75 wrote: Ilman housuja liikenteeseen, ne ymmärtää kyllä vinkin. Sanot, että sää tunnet ja olet Kaijasen kaveri. Lupaat niille Bani-nimisen pupun lemmikiksi, Babana-boksi tulee kaupan päälle. Vahaat viikset ja laitat Gaultierin Le Male-hajua korvan taakse. Öriset kuin 18-vuotias Valkeekoskelainen. Tarjoot niille riittävästi tärpättiä. Aloita heti siitä huonoimman näköisestä, kun ei sitä siellä pimeessä peiton alla nää kumminkaan. Jos et saa, niin se on Warjon vika! Se meni ja laittoi tavoitteet heti liian korkealle..Kiitti vinkeistä. Oisko narua kaupan
- 0
*HIDE EVERYONE!!*
- 0
Hmm, isukin projektia pitäis kuvailla jokupäivä.. siellä se on tallissa parin sentin pölykerroksen suojissa, hyvin etenee!