- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Mercedes demo driver Mauro Calo smashed the previous Guinness world record for the longest drift at Mercedes-Benz World by just under 1/4 of a mile with a total drift distance of 1.43 miles.
The Mercedes C63 AMG, which was used for the record, was driven 8.5 times around Mercedes-Benz World's outer perimeter "until the rear tyre burst," Calo said.
_We don't know what a "tyre" is — but if it's anything like a "tire," we'll assume that there was a lot of scraping and sparks._
- 0
Jee! Pöytäkoneesta vissii emolevy rikki..
- 0
villek00 wrote: Jee! Pöytäkoneesta vissii emolevy rikki..Huvinsa kullakin...
- 0
Joku vähemmän laiska kaveri olisi viennyt skrinnarit jo varastoon ... mutta jos iskee takatalvi !
- 0
Vanha !
- 0
/me sighs.
- 0
TehBigBunny wrote: Vanha !Niin oletkin.. ^Tsihihihi..^
- 1
http://www.iltalehti.fi/terveys/2011061313885199_tr.shtml
Halusi houkutella ystävänsä karanneen simpanssin kotio-->sai turpiinsa simpanssilta tosi pahasti-->vaati ystävältä 50milj. korvaukset-->ystävä kuoli aortta-aneurysman repeämään 72-vuotiaana-->tämä turpiin saanut on "hyvin surullinen" kaverinsa kuolemasta ja vaatii korvauksia ystävänsä kuolinpesästä.
Jenkit...
- 1
vaiski75 wrote: Niin oletkin.. ^Tsihihihi..^Jahtaisin sinnuu ... mut iltasella kolottaa paikkoja joten jää nyt välistä. _*Viskaa Sfälskäriä porkkanan naatilla*_
- 2
Sfäiski on kuulemma pöllinnä sinun rollaattorista pyärät ommaansa.
^THIIHIHIIHIHIHIIIHIH, carcuun^
- 2
Mä just päätin, että menen naimisiin Kirsi Rannon kanssa..
Lähteekös Bani ja Simo Bestmäntiksi?
Eissistä tulee kukkaistyttö..
Voisko muuten joku soittaa Kirsille ja ilmoittaa tämän ilouutisen?
- 3
Saanko minä sitten huutella takarivissä hävittömyyksiä Warjon kanssa?
- 0
hulluseon wrote: Saanko minä sitten huutella takarivissä hävittömyyksiä Warjon kanssa?Kaikki saatte tulla, kunhan muistatte hokea; Skimmyn syy, ei ollut Sfäiski..
- 2
Syyntakeettomiksi luakittelisin, molemmat.
- 1
Siitä on jo todistus. Että on alipainetta hurraahatun alla ja melkein valmista kuperkeikkatehtaaseen.
- 2
Tämä ei nyt liity aiheeseen, mutta lähellä on..
Viime viikolla majailtiin Mini-Meen kanssa mun äitini tykönä ja yhtenä kauniina päivänä se oli kovin kiukkuinen.
Kysyi, että kuka on ajanut yhden kukkapensaan yli traktorilla?
Mini-Mee huusi heti: Ei ollut minun syy, Isin vika oli!
- 0
Hyvin on oppinut.
Ehdottomasti kannatan tätä koulukuntaa notta välittömästi kannellaan pikaisen palkinnon toivossa unohtaen 'ison kuvan'.
- 0
TehBigBunny wrote: Hyvin on oppinut. Ehdottomasti kannatan tätä koulukuntaa notta välittömästi kannellaan pikaisen palkinnon toivossa unohtaen 'ison kuvan'.Se sai jäätelön!
- 0
Oppii tästä Sfäiski-setä ( no ehkä seuraavasta vasta ) notta ensin kantelee !
- 1
Karkera on Sfäiski kun sai itse remmistä eikä jätskiä.