- 4
Forum - Off-topic
PPPP
VÄISTÄKÄÄ KUN MÄ...öö..öö.....VÄISTÄKÄÄ NYT JOKA TAPAUKSESSA!!!
- 3
Ei täällä varmaan huonompi ollut, eka viisi minuuttia suu auki ja sitten se katsoi minua saamatta sanaa suustaan..
Eka tapon jälkeen se kysyi, että olinko se minä ihan oikeasti?!
Niiden "tiimi" voitti yhden erän, niin piti komentaa se istumaan eikä seistä sohvalla..
Heeeee..
- 0
Ja muutaman vuoden perästä sitten poliisi setän kyytissä tulee pikku väiski kotio?
- 1
hulluseon wrote: Ja muutaman vuoden perästä sitten poliisi setän kyytissä tulee pikku väiski kotio?... ja isi jää putkaan.
- 1
hulluseon wrote: Ja muutaman vuoden perästä sitten poliisi setän kyytissä tulee pikku väiski kotio?No hätä, se on jokseenkin fiksumpi tapaus kuin minä. Pikku Väiski ei pelaa ilman valvontaa ja ikärajasuositukset otetaan tosissaan, sekä sen ressukan peliaika on rajattu.. Ongelmia läksyissä tai yleisesti, niin rankaisen yleensä pelikiellolla ja Isi kuulemma saa siltikin pelata.. Putkaan ei mennä, jos ei osata käyttäytyä niin ei sitten myöskään mennä ihmisten ilmoille..
- 0
Kuinka monella täällä löytyy mini-me? Terolta ja väiskiltä nyt ainaskin. Skimmyllä on tusina tuolla aasian maissa, mutta niitä ei lasketa.
Henk. kohtasesti voisin sanoa, että olisin ihan kusessa, jos nyt tulisi mini-Sfinksi pyörimään jalkoihin. Muutamalla ryhmäläisellä on jo nuita otuksia, enkä yhtään tiedä miten ne selviytyy opiskelusta niiden ohalla, kun päivätkin on nyt sitä 10-12:ta tuntia + kotitehtävät...
- 0
Uusi olut taas..
- 0
Uuzi zivu, zanoi uzpekistalainen zaunoja...
// pirun väiksi
- 0
Finski fani wrote: Kuinka monella täällä löytyy mini-me? Terolta ja väiskiltä nyt ainaskin. Skimmyllä on tusina tuolla aasian maissa, mutta niitä ei lasketa.Lasketaanko mukaan laskuihin nämä "karvaisemmat" vauvat?
- 0
villek00 wrote: Lasketaanko mukaan laskuihin nämä "karvaisemmat" vauvat?Kyllä sellasetkin kelpaa... =) Toivottavasti on sun puolelta se karvaisuus...
- 0
Lähettäjä Atari
Aihe Join the TDU2 IGN Beta Stress Test Weekend
Vaihtoehdot TEXT/HTML
IGN TDU2 Beta Stress Test Weekend, Join Today! Due to popular
demand, we'll be bringing the beta back for another weekend of
playtesting!
One of the biggest points of feedback we received last weekend
was that there wasn't enough time to enjoy everything the beta
had to offer, so for this round of testing, we'll be opening up
the server for the entire weekend!
If have an existing account that you used to participate in any
previous closed beta test, you're eligible to participate! You
don't need a new account or a new key.
The playtest starts on Friday, October 29th:
" 12:00 GMT
" 12:00 UTC
" 05:00 PDT
" 08:00 EDT
" 15:00 MSK
The playtest ends on Monday, November 1st:
" 16:00 GMT
" 16:00 UTC
" 09:00 PDT
" 12:00 EDT
" 19:00 MSK
*Times are in 24 hour format
Click here to get your key
(linkkiä en viitti laittaa mutta alkaa http://dr.bluehornet.com)
Voiko olla oikea beta kutsu ?
- 0
Finski fani wrote: Kuinka monella täällä löytyy mini-me? Terolta ja väiskiltä nyt ainaskin. Skimmyllä on tusina tuolla aasian maissa, mutta niitä ei lasketa. Henk. kohtasesti voisin sanoa, että olisin ihan kusessa, jos nyt tulisi mini-Sfinksi pyörimään jalkoihin. Muutamalla ryhmäläisellä on jo nuita otuksia, enkä yhtään tiedä miten ne selviytyy opiskelusta niiden ohalla, kun päivätkin on nyt sitä 10-12:ta tuntia + kotitehtävät...EvoBobberilla ? ArkkiEnkelillä ?
- 3
Kyllä ainakin minä olen "helvetin" onnellinen omasta Mini-Me kappaleesta.
Yksin huoltajana on väliin kyllä oikeasti vaikeata, mutta aina on osattu nauraa ja jatkaa matkaa.
Yhtään päivää en ole katunut tai valittanut, sillä kasvaminenhan on tunnetusti kipeätä aikaa molemmille..
Helvata, kun meni henkeväksi. Sori siitä..
- 0
Oon nousuhumalassa. Tällainen ilmoitusluontoinen asia :p
e: ja sekunnilleen samaan aikaan postaus väiskin ja mudinskin kanssa!
- 0
Finski fani wrote: Kyllä sellasetkin kelpaa... =)No kiva kun kelpaa, kuvia meidän örkistä löytyy osoitteesta: "ville.1g.fi/kuvat/Pinja/":http://ville.1g.fi/kuvat/Pinja
- 2
vaiski75 wrote: Kyllä ainakin minä olen "helvetin" onnellinen omasta Mini-Me kappaleesta. Yksin huoltajana on väliin kyllä oikeasti vaikeata, mutta aina on osattu nauraa ja jatkaa matkaa. Yhtään päivää en ole katunut tai valittanut, sillä kasvaminenhan on tunnetusti kipeätä aikaa molemmille.. Helvata, kun meni henkeväksi. Sori siitä..EI se mitään. Kiva tietää, että se luonnistuu. Itekkin oon yksinhuoltajan kasvattama osittain, (mutsi kuoli kun olin jtn. 7v.), ja mutsipuoli tuli muutaman vuoden päästä kuvioihin. Pakko sanoa, että mun kasvattaminen oli faijalle varmaankin aika vaikeata, ja ylpeä olen faijasta. Huh. Meni tosiaan aika henkeväksi. Alkoi tehdä mieli soittaa faijalle, ja jutella taas pitkästä aikaan kunnolla. Taitaa tosin olla hiukan myöhä. Pitänee ajatella näitä asioita useammin, että osaisi arvostaa uhrauksia, mitä läheiset on tehny mun puolesta. Ja sitten ihan toiseen asiaan. Mä olen niin ylpeä susta, Nipsu!
- 1
Eiköhän oteta yhdet Nipsulle!
- 0
vaiski75 wrote: Eiköhän oteta yhdet Nipsulle!Miten isot saa ottaa?
- 0
villek00 wrote: Miten isot saa ottaa?No limitations!
- 0
Saako ottaa mitä vaan?Ottaisin mieluiten kolaa.