Forum - Off-topic

PPPP

villek00

villek00 05.11.2010

• 2
LORD HOPO wrote: Saako ottaa mitä vaan?Ottaisin mieluiten kolaa.
Pirkka kolaa ei tueta!
vaiski75

vaiski75 05.11.2010

• 0
Pepperiä olisin kyllä suositellut, mutta otetaan mitä käteen sattuu..
Finski fani

Finski fani 05.11.2010

• 0
villek00 wrote: Pirkka kolaa ei tueta!
Ei ole varaa ko pirkkaan... =(
villek00

villek00 05.11.2010

• 0
vaiski75 wrote: Pepperiä olisin kyllä suositellut, mutta otetaan mitä käteen sattuu..
Pepper on paras cola juoma! Tuu tänne ni saat :D
Finski fani wrote: Ei ole varaa ko pirkkaan... =(
Mitäs sä juot sit o_0
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 05.11.2010

• 0
Mää voin juoda vettä nipsumiehen kunniaks! No on mulla Battery Limited editioni ja Pepsi Maxiakin.
FINBULLET

FINBULLET 05.11.2010

• 0
Hyi helvetti jotain Pirkka kolaa,
FINBULLET

FINBULLET 05.11.2010

• 0
Uus posti.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 05.11.2010 (edit 05.11.2010)

• 0
Nyy fakin' peits /// Samalla sekunnilla :D 3!
villek00

villek00 05.11.2010 (edit 05.11.2010)

• 0
edit: "tyhjä"
hulluseon

hulluseon 05.11.2010

• 2
Ota vaikka lumilapiolla! Ei, en ole kenenkään isä, vielä. Mutta noita ajokkejahan olen pitänyt ns lapsina, eihän ne kyllä vasta olekkaan kun neljän kuukauden ikäsiä. En tiedä sitten olisko minusta noiden lasten hoitoon vaikka nuorempi veli ja sisko löytyykin. Ja tästä siskosta tuli mieleen sellainen hassu tapaus noin reilun kymmenen vuotta takaperin. Eli olinpa yhdessä suuressa Kuopion kaupoissa ja sisko oli matkassa. No sitten kun tulimme siihen kassalle niin siinä vieressä oli koko helvatun hyllyllinen niitä hiusten hoito tuotteita. Yhdessä pullossa oli jotain sappinesteen väristä mönjää ja sisko kysyi mitä toi on? Sanoin näppäränä että se on oksennusta. No siskolla ainut sana siinä vaiheessa oli hyi. Mutta sittenpä sisko yllätti ja huusi halvatun lujaa : "Veli! Onko tuossa kusta!" Eli siis hyllyssä oli joku puteli jonka sisältö näytti erehdyttävästi virtsalta.
Finski fani

Finski fani 05.11.2010

• 0
villek00 wrote: Mitäs sä juot sit o_0
Rommipirkkaa. =)
vaiski75

vaiski75 05.11.2010

• 3
Finski fani wrote: Rommipirkkaa. =)
Hyvä Finski! Ei se laatu, vaan miten se nousee päähän..
FINBULLET

FINBULLET 05.11.2010

• 0
Finski fani

Finski fani 05.11.2010

• 0
LORD HOPO wrote: Kohta ette pääse humalassa facebookiin.
No one can stop meh! Mutta siis ihan oikeesti. En osaa kyllä selvänäkään aakkosia kunnolla takaperin., eli en pääsis naamakirjaan koskaan. En ole tyhmä, vain hitaan puoleinen.
Pottae

Pottae 05.11.2010

• 0
Ouzooo kivasti. Namia on.
vaiski75

vaiski75 05.11.2010 (edit 05.11.2010)

• 4
Tässä tuli nyt taas mieleen asia, mistä edelleen on paha mieli. Ja heti alkuun kerron yhdestä hienosta ominaisuudestani: Jos juon, niin yleensä muistini loppuu siihen kuuden kaljan jälkeiseen tapahtumiin. Osaan kyllä aina käyttäytyä hienosti ja huolehtia muista, mutta en vain itse välttämättä muista mitään koko illasta.. Työkaverini kyseli minulta tänään yhdestä hyvästä kaveristani, että joko hän on ylennyt töissä kuten on normaalisti pitänyt? Muistelin heti aikoinaan tapahtunutta aamua kyseisen kaverin kanssa: Heräsin ilman muistikuvaa koko edellisestä päivästä, vieressäni makasi täysin alaston nainen ilman peittoa ja hetken hahmoteltuani ympäristöä totesin olevani "kotona". Minuutin verran yritin pakottaa mieltäni muistamaan kaiken eilisestä, kunnes kaveri hyppäsi ovesta sisään ilman etuhammasta kysyen: oletko nähnyt minun hammasta? Siinä sitä oltiin sitten kaikki kolme suu auki, vaikkakin yhdestä suusta puuttui hammas ja minä pihalla kuin lumiukko.. Työkaveri nauroi katkeakseen, kunnes taas muisti kysyä siitä ylennyksestä? Vastasin, että en tiedä koska emme ole pitäneet yhteyttä enää ollenkaan. Hämmästynyt työkaveri ehdotti heti että sitä aikuistuminen ja elämä teettää.. Minun vastauksen jälkeen, tapahtui välähdys ja totaalinen repeäminen.. Vastaukseni oli: Eikun mä panin sen akkaa.. Että osannut olla taas viisas olo tuonkin keskustelun jälkeen ja edelleenkään en muista sitä edellistä iltaa.. E. Se etuhammas ei ollut minun irrottama (kenties), koska en ole ikinä lyönyt ketään ja en edelleenkään aio tehdä niin. Tuostakin aamusta on enemmän aikaa, kuin minun pojalla on ikää ja toista kertaa ei ole tapahtunut..
Finski fani

Finski fani 05.11.2010

• 0
vaiski75 wrote: .....
Parempi se varmaan on noin. Mä en ole unohtanut mitään juomisen aikana, ainakaan muistaakseni. =P. Kaikki nolot tapahtumat on tuoreessa muistissa.
hulluseon

hulluseon 05.11.2010

• 1
Väiski, you are my hero...
Finski fani

Finski fani 05.11.2010

• 0
Salmari loppu. Jatketaan mustalla ryssällä... Kaljaa/lonekroa ei löydy, koska pitää säästää ensi viikon keskiviikoksi, koska koulussa on kahdeksan bussin kiertoajelu lahden baareissa. NAM!
Mudinski

Mudinski 05.11.2010

• 4
Bunny loikki metsässä, kun sitä vastaan tuli kumma otus. -Mikä se sinä olet? -Minä olen susikoira. -Mikä se semmoinen on? -No, isä oli susi ja äiti koira. -Jassoo, sanoi Bunny ja jatkoi matkaansa. Hetken päästä tuli vastaan vielä kummemman näköinen otus. -No, mikäs se sinä olet? -Muurahaiskarhu. -Älä valehtele!

Write a post

Sign in to post a post.