- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Noo kuukausimaksu joka nyt ei mitään ihan hirveitä sinänsä ole. 2 vuotta 179$ eli 7,46$ kuukaudessa. Autot ja radat maksavat sitten kivemmin eli 15$-25$ ja niitä voi ostaa myös pelissä ansaituilla rahoilla jota ei taida ihan kauheata määrää tulla (40$ max. per vuosi). Autoista ja radoista saa kuitenkin alennusta jos ostaa monta kerrallaan. Muutama rata ja pari autoa ovat ilmaisia jotka taitavat olla jo suoraan valmiina.
- 2
SOON MAAILMANLOPPU JA UUSI JÄÄKAUSI !
- 3
Joku perkele tyhjä käyttää autoaan rapun edessä.Ärsyttää.Käyn kohta sammuttamassa sen auton.
- 2
Ja samalla Etelä-Eurooppaan ennustetaan huippukuumia kesiä!
- 2
TehBigBunny wrote: SOON MAAILMANLOPPU JA UUSI JÄNÖKAUSI !
- 1
Vanhoissakin on kestäminen ... eiku.
/ Kummaa jengiä kun eivät Quotea ossaa käyttää ...
- 0
biakki näköjään vaihtanut avan.
/ei ookkaa biakki vaan 4o
- 0
>: |
- 0
superiorjerde wrote: Mutta missä on IL3 ja missä on herra harmaa?IL3 siirtyi eläkkeelle. Tosin vierailee satunnaisesti täällä kommentoimassa ja katselemassa kuvia. Erityisesti kuvat Volkswagen Borasta houkuttelevat IL3:ä nykyään kovasti. Myös muutaman käyttäjän avatarit pitänee aina muutamien päivien välein tarkastaa :D
- 0
Ei vittu, mitä pure on tehnyt kun sitä taas matkitaan täällä kovasti!? No, onneks ton O erottaa 0 kohtuullisen helposti.. Diddille lähteepi taas viestiä..
/// Diddille lähti viästi.
- 0
Ettei vaan olis sukua biackille?
- 1
Pure Black40 wrote: Ettei vaan olis sukua biackille?kuka on tää biac? E:Hah, nyt tajusin tämänkin.. Ei mene mulla tänään hissi joka kerrokseen..
- 0
Pure Black40 wrote: Esimerkkeinä mm. 'Pure Biack40', 'Paskapervo' ja 'superiorjerde'.Tähän pitää vielä lisätä tämä Pure Black4o.
- 0
uussivvuaukeenyt
- 0
Hachiroku!!
- 1
Iltaa ihmiset Búnny ja schimmy. Mitäs täällä on tapahtunut?
- 0
Ooga chaga !
- 1
Nyt tuo biisi soi mun päässä hautaan asti. MINÄ KOHTA WÄYWÄY!
- 1
"Thihihihihii ...":http://www.youtube.com/watch?v=x20v9F-sWHQ