- 0
Forum - Off-topic
PPPP
eikö oo hianoa että tän ikäsiäkin tulee tänne forza racik clubiin?
- 0
metallikafan99 wrote: eikö oo hianoa että tän ikäsiäkin tulee tänne forza racik clubiin?[jo lähellä] Ei. [/vielä lähempänä]
- 0
no moisista kusipäistä kukaan välittää
tulin vaan pitää hauska
- 0
mä meen nyt nukkuu .huomiseen
- 2
metallikafan99 wrote: mä meen nyt nukkuu .huomiseenLähetä ystäväkutsu niin mennään ajelemaan.
- 2
Nää on varmaan samoja perseilijöitä eräiden henkilöiden friendlistiltä..
- 2
Finski fani wrote: 3 Viikkoa! Viikko jäljellä! Luv!Raittius on ohi! Vikaa viikkoa en jaksanut... Mmmm...
- 0
Sitten tulee se päivä, jona yllätyn niin kauheasti siitä Ibanezin kitarasta, mikä on siinä punaisessa ja isossa paketissa, ja missä lukee lappu salaiselta ihailijalta, ja minkä kuitti löytyy lompakostani ;DD
- 0
HUHAHAHAHHAAAA! Hyi vilttu minkä shotin veli sotki äsken. 2dl lasiin pohjalle jekkua ja loput kossua.
- 0
metallikafan99 wrote: mä meen nyt nukkuu .huomiseenOdotamme sinua innolla...
- 0
hulluseon wrote: HUHAHAHAHHAAAA! Hyi vilttu minkä shotin veli sotki äsken. 2dl lasiin pohjalle jekkua ja loput kossua.Kossu. Good. Jekku. GOOOD! Ei voi olla pahaa!
- 2
Joulun huipennus...
'Kolme viisasta miestä' Hesu-sedän maisemissa. Käytetyillä autoilla, tietty.
!http://cache.gawker.com/assets/images/jalopnik/2010/12/tgxmas.jpg!
- 0
Kello on jälleen 00:00. Tänään siis Lauantai.
- 0
Kukkuu, mitä apinalauma.
- 1
Uusi apinalauma
- 0
Jos nainen sanoo, että olet tosi kiva.
Niin mitäköhän se tarkoittaa Suomeksi, joku asiasta enemmän tietävä voisi kertoa?
- 0
Kiitos, mutta ei kiitos.
- 0
Et saa.
- 0
TehBigBunny wrote: Et saa.En mä kerinnyt edes kysymään sitä vielä, mutta aion kyllä ja teen sen ihan puskista.. Tämä daami heitti tuon keskustelun alkupuolella, joten onhan mulla vielä toivoa?
- 0
Ei ole.
Siis yleensäkkään.