Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

pokalemestari

pokalemestari 26.03.2011

  • 0
El PiNk DeViL wrote: Salille kausikortti vanhenee ylihuomenna : ( Joku jolla on rahaa vois ostaa uuden ; )
Get a real job and get a haircut.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 30.03.2011

  • 2
Kouluaine, eli koulussa kahdessa tunnissa tehtävä aine johon saa tuoda muistiinpanoja ym.. Luin Tuntemattoman Sotilaan kokonaan ja kirjoitin yhdestä henkilöstä. Sain *6½*. Yksi mun luokkalainen ei ollut lukenu kirjaa ja päätti vasta koulussa sillä tunnilla millä kirjoitettiin aine, että mistä kirjoittaa. Lainasi vähän kirjaa toiselta ja kirjoitti lukukokemuksesta. Se sai *9-*. ELI LUIN PERKELE 500 SIVUA KIRJAA AIVAN TURHAAN!!!11
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 30.03.2011

  • 0
MrD St Jimmy wrote: Kouluaine, eli koulussa kahdessa tunnissa tehtävä aine johon saa tuoda muistiinpanoja ym.. Luin Tuntemattoman Sotilaan kokonaan ja kirjoitin yhdestä henkilöstä. Sain *6½*. Yksi mun luokkalainen ei ollut lukenu kirjaa ja päätti vasta koulussa sillä tunnilla millä kirjoitettiin aine, että mistä kirjoittaa. Lainasi vähän kirjaa toiselta ja kirjoitti lukukokemuksesta. Se sai *9-*. ELI LUIN PERKELE 500 SIVUA KIRJAA AIVAN TURHAAN!!!11
Meillä pitää joskus äidinkielessä tehä kirjaesitelmiä niin itellä se taktiikka, että en lue kirjaa vaan katon tietoa netistä ja luen takakannen : D Kaveri luki kirjan ja se sai 7½ ja mä luin takakannen + luin netistä vähän jotain juttua niin sain 9- Tosin Jimmyllä voi olla noi aineet vähän vaikeempia ku meillä seiskalla..
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 30.03.2011

  • 0
Jöö suunnilleen kolmesta viiteen sivuun piti vaan kirjotella.
Tuomo33

Tuomo33 02.04.2011 (edit 02.04.2011)

  • 3
Koska olen aamuvirkku ( Jälleen perkele!) niin tulipahan katoneeks aamu animaatioita. Täytyy sanoa että 11-vuodessa on nämä piiretyt mennyt PASKAAN suuntaan. Muistan kyllä pienempänä rääpäleenä olessani hyvin, nuo aamupiireyt. Oli " Mask:ia, Prätkähiiriä, turtlesia, He-man:iä. Tom & Jerry, Pinky and Brain, ja Mustanaamio, yms.. Tosin kuin nykyään "näköjään" täyttä paskaa. Vanhoista animaatio leffoista tehty paskoja uusio vertsioita sarjana, kauheaa lässytys musutusta. " Heräsitkö aamulla hymy huulessa, ja iloisella mielellä?"

NO VITTU EN!

Kuinkas moni muistaa animaation ja ihan elokuvan " Casper " Sekin suatana raiskattu uusioversio sarjana!!!. Totean tosiaa, että tämä 2000 luvun televisio viihde, suoraan perseelleen eli VITUIKSI. Enään ei tule edes kunnon sarjoja!

Pottae

Pottae 02.04.2011

  • 0
Ovat pilanneet Babarinkin ..vituttaa.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 02.04.2011 (edit 02.04.2011)

  • 1
Joo kaikki on nykyään semmosta animepaskaa ja hirveetä huutoa ja kiljumista. Pää semmotteisiin lapsilla räjähtää, kun katselevat. /Niin oma vitutukseni on nyt se, että ei ole oikein nettiä millä pelata pystyisi. Langattomasti otetaan isän kännykästä 3G nettiä irti, kun isä meni vahingossa sen nettisopimuksen purkamaan liian ajoissa. Kyllä tää yllättävän nopeata on, mutta hirveästi tällä ei surffailla kun se netti ei ihan rajatonta ole, mutta on sitä kuitenkin paljon. Onneksi voin omalla kännykällä surffailla niin paljon kuin haluan, rajattoman netin takia, mutta sitä ei pysty taas jakamaan.
hulluseon

hulluseon 02.04.2011

  • 0
Vapaa aikaa enää vain öisin... Ja sillonkin kun pitäs nukkua niin pelaa tämä dorka änäriä. Ei ihme jos tulee tyhmiä mokia töissä.
Mace

Mace 02.04.2011

  • 0
MrD St Jimmy wrote: Kouluaine, eli koulussa kahdessa tunnissa tehtävä aine johon saa tuoda muistiinpanoja ym.. Luin Tuntemattoman Sotilaan kokonaan ja kirjoitin yhdestä henkilöstä. Sain *6½*. Yksi mun luokkalainen ei ollut lukenu kirjaa ja päätti vasta koulussa sillä tunnilla millä kirjoitettiin aine, että mistä kirjoittaa. Lainasi vähän kirjaa toiselta ja kirjoitti lukukokemuksesta. Se sai *9-*. ELI LUIN PERKELE 500 SIVUA KIRJAA AIVAN TURHAAN!!!11
Vähä sama kun meillä 9-luokalla piti lukea kirja, ja sitten oli "koe" siitä että oliko lukenu (kysymyksiä kirjan juonesta yms.) Ja siihen sai ottaa muistiinpanot mukaan No, kaveri luki koko kirjan ja teki muistiinpanot sai sitten 7, toinen kaveri luki tämän toisen kaverin muistíinpanot muttei kirjaa, sai 9. Mää luin kans kaverin muistiinpanot, 6. "Kaveri" on jännä juttu...
sjamy

sjamy 02.04.2011

  • 4
Petri Nygård...
Tuomo33

Tuomo33 04.04.2011 (edit 04.04.2011)

  • 0
Tämänpäiväisen tampereen lääkärireissun jälkeen, erittäin masentava olo.. Se on sitten niin, notta vituiks tulee menemään loppuelämä.. Erittäin epätoden näköisesti leikkaavat, kun kasvu on pysähtynyt tai edes sen jä'lkeen.. Taidanpa tempasta muutaman , sen kunniaksi!
Finski fani

Finski fani 04.04.2011

  • 6
Voimia Tuomolle! En oikein osaa muuta sanoa, sillä en osaa itse täysin hahmottaa, kuinka rankkaa eläminen voi olla(jos näin voi sanoa) hajalla olevan kehon kanssa. Muista vaan, että elämästä löytyy iloa, vaikka kaikki ei ole mahdollista. Suuntaat katseen siihen mitä voit tehdä, etkä murehdi sitä, mitä et voi tehdä. Tsemppiä!
Pottae

Pottae 06.04.2011

  • 0
Eipä tullut lakkia. Ketuttaa aika ankarasti.
TehBigBunny

TehBigBunny 06.04.2011

  • 0
No woi woi woi .. miten siinä nuin kävi ?
joonas6

joonas6 06.04.2011

  • 0
MrD St Jimmy wrote: Kouluaine, eli koulussa kahdessa tunnissa tehtävä aine johon saa tuoda muistiinpanoja ym.. Luin Tuntemattoman Sotilaan kokonaan ja kirjoitin yhdestä henkilöstä. Sain *6½*. Yksi mun luokkalainen ei ollut lukenu kirjaa ja päätti vasta koulussa sillä tunnilla millä kirjoitettiin aine, että mistä kirjoittaa. Lainasi vähän kirjaa toiselta ja kirjoitti lukukokemuksesta. Se sai *9-*. ELI LUIN PERKELE 500 SIVUA KIRJAA AIVAN TURHAAN!!!11
HAA!! minä muistan yläasteella kun piti tehdä joku tommonen esitelmä (aihe oli kylläkin vapaa) niin puhuin 2.5 min granturismo 4sesta ja sain numeroksi 81/2, sinä päivänä meillä oli kyllä joku hyvän näkönen sijais tytsy opettamassa
TehBigBunny

TehBigBunny 06.04.2011

  • 0
Tuntemattoman lukeminen ei ole koskaan turhaa !
Mace

Mace 07.04.2011 (edit 07.04.2011)

  • 0
Vituttaa kun: Pääsen klo 15:45 Bussi tulee 16:45 Saattaa olla myöhässä 16:55 Sitte kun busslilla kotiin, kello on 17:45 Sitten sateessa kävellen 15 min Ja oon kotona kello 18:00 vaikka päästiin 15:45 Tämä v*tuttaa tällä hetkellä. Eikä se muuten muttaku 4/5 pävistä on 8-16
Schimanski76

Schimanski76 07.04.2011

  • 2
^ Polkupyörällä alat kulkemaan ellei ole ihan tolkuton matka.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 07.04.2011 (edit 07.04.2011)

  • 1
Schimanski76 wrote: ^ Polkupyörällä alat kulkemaan ellei ole ihan tolkuton matka.
Aika pitkä matka on, ainakin luulisin, koska jos melkein tunti menee bussilla.
Mace

Mace 07.04.2011 (edit 07.04.2011)

  • 0
36,7 km Google Mapsin mukaan, ja nyt olen kotona...18:03

Write a post

Sign in to post a post.