Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

Aliboz

Aliboz 11.04.2011

  • 0
Pure Black40 wrote: Arvatkaas kuka kaatoi kitaran ständistä lattialle ja katkaisi kitaran kaulan? Tämähän ei tietennkään riittänyt, ja kaiken lisäksi paskaksi meni myös molempien E-kielien virittimet. **TTU! No stands anymore!
Katkesi oikeasti kaula? Osanottoni, that is some harsh shit.
RauhaMees

RauhaMees 13.04.2011 (edit 13.04.2011)

  • 5
VOI V*TTU. Tein Kaks tuntii putkeen jokkis koostetta ja sitte en tietenkää ollu tallentanu läpprille projektii. Kone sammui ja vattu mikä kiroominen ku kaikki kahen tunnin työ hukkaan. Viel kerra:

VOI VATTU

MÄ lähen saunaan viilentymään.

MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 13.04.2011

  • 0
Pure Black40 wrote: Oletkos säkin musiikkimiehiä? :)
Bassoa olen rämpytelly sillon tällön. Ihan alkeissa vieläkin.
Finski fani

Finski fani 15.04.2011

  • 0
Alkaa näyttämään siltä, että en saa oman alan hommia. Pitänee lähteä taas jakamaan postia... Paskaa hommaa. Kavereitakaan en näkis, koska on yötöitä ja kaukana Lahdesta.
RauhaMees

RauhaMees 15.04.2011 (edit 15.04.2011)

  • 0
NYT VATUTTAA VIEL ENEMMÄN. läppäri sano itsensä irti eikä halua käynnistyä. Menee vian korjaukseen ja alkaa sanoa, että tietokone ei voi automaattisesti korjata ongelmaa. ota yhteys korjaamoon tai tällaseen. Oisko ehdotuksii ku en haluu viedä sitä korjaamolle? auttaisko koneen tiedostojen poisto sillasel levykkeel? / joutuu vattu käyttää psp:tä että voi olla netissä :(
Finski fani

Finski fani 15.04.2011

  • 2
!http://www.sportfellows.fi/kuvapankki/LEka.jpg! --> !http://www.warepin.com/wp-content/uploads/2009/11/computer-hardware-fundamentals.jpg! --> !http://liveindia.tv/wp-content/uploads/2011/01/computer.png! Enempää en osaa auttaa... =(
TehBigBunny

TehBigBunny 15.04.2011

  • 1
Kun sie käynnistät sen paina esc tai del, mitä ikinä se sanoo heti kun ruutuun tulee tekstit. Biosissa voi olla kovalevy/muistitestit, jos nekään ei toimi ...
RauhaMees

RauhaMees 15.04.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: Kun sie käynnistät sen paina esc tai del, mitä ikinä se sanoo heti kun ruutuun tulee tekstit. Biosissa voi olla kovalevy/muistitestit, jos nekään ei toimi ...
kokeilen. Kone on vaa 3 kuukaut vanha ja se teki jo noin.
TehBigBunny

TehBigBunny 15.04.2011

  • 0
Sittenhän siinä pitäisi olla takuu voimassa. Kannattaa korjauttaa hetimiten.
IL3

IL3 15.04.2011

  • 3
TehBigBunny wrote: Sittenhän siinä pitäisi olla takuu voimassa. Kannattaa korjauttaa hetimiten.
Mutku etkö sä jo bunny ymmärtäny, että ei Rayha mielellään sitä veis kenellekkään korjattavaksi, kun se on ehtinyt jo 3kk aikana ladata uudelle koneelle niin hirmeästi kääpiöpronoo ja vastaavaa, että sehän hävettäis..
IL3

IL3 15.04.2011 (edit 15.04.2011)

  • 3
Ja muiden ongelmista viis Mua vituttaa nyt toi nettiauto.comin ja samoin muiden vaastaavien mainossivustoja hyödyntävien/käyttävien sivujen toiminnan hidastuminen. Suoranaisesti vituttaa kun on näpytelly osoitteeks esim. juuri tuon edellämainitun nettiauton ja sit aina ensimmäinen minuutti menee kun "selvitetään osoitetta www.ad.doubleclick.blaa.blaa" ja sen jälkeen muodostetaan vielä yhteys samaiseen paskaosoitteeseen, jotta saadaan sivun bannerit ja muut turhat vitukkeet ladattua ja samoin se saatanan sivusto kysyy joka ikinen kerta haluanko vielä kaiken kukkuraksi osallistua johonkin perkeleen tutkimukseen. Jos jonkun sivuston voisi haulikolla paskaksi lasauttaa, ja semmoisen haulikon omistaisin, lasauttaisin ensitöikseni tuon nettiauto.comin helvettiin. Toki se sitten haittaisi monien muidenkin ihmisten autojen myyntiä ja ostoa, mutta eiköhän ne na.comin paskiaiset piakkoin uuden vastaavan kasaan pakertaisi. vittu. Toimispa kaikki sivut kuten frc.
DarkWarjo

DarkWarjo 15.04.2011 (edit 15.04.2011)

  • 1
"haluatko pistää kokonaan poikki?" "Haluan..." "mut voidaan olla viel ystäviä?" niin.... no ehkä se ei sit ollu mulle se muija... "forever alone" meikä o kyl vitun kiva tyyppi, kaikki tahtoo olla kavereita...
Finski fani

Finski fani 15.04.2011

  • 1
Spotifysta tulee käyttökelvoton toukokuun ensimmäisenä päivänä. Voi kuunnella yhtä biisiä vain viisi kertaa kokonaisuudessaan ja kymmenen tuntia kuukaudessa. PERKELE! About sata biisiä kuluu päivässä. Onko kellään tiedossa samanlaista palvelua, joka jatkaisikin toimimista?
TeroKortelainen

TeroKortelainen 15.04.2011

  • 0
IL3 wrote: Mua vituttaa nyt toi nettiauto.comin ja samoin muiden vaastaavien mainossivustoja hyödyntävien/käyttävien sivujen toiminnan hidastuminen. .
Jos käytät Firefoxia, niin asenna lisäosaksi AdBlock. Ei tartte kärvistellä ylimääräisten mainosten kanssa. Kokolailla hyvin toi tuntuu toimivan ja onkin tuskaista, jos joskus jollain "ulkopuolisen" koneella tarttee käydä Nettiautossa tai vastaavilla saiteilla...
villek00

villek00 15.04.2011

  • 0
TeroKortelainen wrote: Jos käytät Firefoxia, niin asenna lisäosaksi AdBlock. Ei tartte kärvistellä ylimääräisten mainosten kanssa. Kokolailla hyvin toi tuntuu toimivan ja onkin tuskaista, jos joskus jollain "ulkopuolisen" koneella tarttee käydä Nettiautossa tai vastaavilla saiteilla...
Saman saa myös Chromeen ;)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 15.04.2011

  • 0
Finski fani wrote: Spotifysta tulee käyttökelvoton toukokuun ensimmäisenä päivänä. Voi kuunnella yhtä biisiä vain viisi kertaa kokonaisuudessaan ja kymmenen tuntia kuukaudessa. PERKELE! About sata biisiä kuluu päivässä. Onko kellään tiedossa samanlaista palvelua, joka jatkaisikin toimimista?
CD- ja vinyylisoittimet palvelee hyvin ainakin mua :P Olen ilkeä!
Zolvi

Zolvi 15.04.2011

  • 0
DarkWarjo wrote: "haluatko pistää kokonaan poikki?" "Haluan..." "mut voidaan olla viel ystäviä?" niin.... no ehkä se ei sit ollu mulle se muija... "forever alone" meikä o kyl vitun kiva tyyppi, kaikki tahtoo olla kavereita...
Jos oot liian kiltti.
Finski fani

Finski fani 15.04.2011

  • 0
MrD St Jimmy wrote: CD- ja vinyylisoittimet palvelee hyvin ainakin mua :P Olen ilkeä!
Olet ilkeä. =) Bändejä, joita kuuntelen enemmän ja vähemmän aktiivisesti on noin 200. Joillain on yli kymmenen julkaistua levyä, joillakin vain yksi. Sanotaan keskiarvoksi vaikka 3-4 julkaistua levyä. Levyjen hinnat voisi laittaa vaikka tasan kymmeneen euroon, joten yhteishinnaksi näille kaikille levyille tulisi 6000-8000 euroa. Huomaat, kuinka tarpeellinen Spotify on mulle... =)
DarkWarjo

DarkWarjo 15.04.2011

  • 0
Zolvi wrote: Jos oot liian kiltti.
Luultavasti juuri tämä on ongelma...
Tuomo33

Tuomo33 16.04.2011

  • 0
Voi vitun vitun windows, SUATANA!! Kuuntelen kaikessa rauhassa musiikkia, kunnes windows kaatuu.. No käynistin koneen sitten uusiksi, ja TOTTA vitussa koko paska alkaa vituilemaan! Tiedostoyt on mp3, wma muodoissa, ja väitää että koodake on väärä, ja sitä ei voi toistaa. Eikä auta käyttää toissta mediaplayeriä koska bsp ja vlc kiljuu samaa.. Taidan suosiolla siirtyä linuksiin. WINDOWS ON PASKA!!

Write a post

Sign in to post a post.