Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

hulluseon

hulluseon 22.11.2011

  • 1
Macela94 wrote: Sain tuplasti enemmän (14kg pyörä) tavaraa ja maksoi vain 140€ :)
Raudassa ei oo raha hukassa...
Exami

Exami 22.11.2011 (edit 22.11.2011)

  • 0
Merkki ja malli ni meikä tarkistaa specsit, itse tiedän että oma pyörä painaa vaa-an mukaan 7.82kg ja makso ~1100€, Runko Nelson Pista 54cm, kaikki osat enemmän tai vähemmän "painonmukaan" katottu mutta budjetissa pysymisen ehdoilla, ja huom vain etujarru ja ei vaihteita.. offtopic.. tämän keskustalun pitäis olla fillari topicissa(siellä kuva tosta omasta pedosta)? :D Anyway menee joulubudjetti uusiks, joutuu vahvistimen käydä ostaa myös.. ei hyvä :/
TehBigBunny

TehBigBunny 22.11.2011 (edit 22.11.2011)

  • 0
!http://media.share.ovi.com/m1/s/3212/7bf4e003433d423c957db2269402d322.jpg! 'Itsesulattava' ... my äss. (Kuvassa Jäneksen kokoinen jääpala)
deroits

deroits 23.11.2011

  • 3
Mopoautot... Tartteeko muuta sanoa?
kurppak

kurppak 23.11.2011

  • 0
Ei yhtään hyvä tämä kuumeessa oleminen.
Ac3Way

Ac3Way 23.11.2011

  • 0
viisaudenhammas >:(
Finski fani

Finski fani 24.11.2011

  • 0
Miulta ko otettiin tua etuhammas irti, niin siihen riitti pari keposta vääntöä ja yks kiva nykäsy. Hieman juuria jäi sinne, mutta ne saatiin pois kaapimalla. Ei tuntunu sitten miltään... Toivottavasti viisaudenhampaat lähtee yhtä helposti. =)
TeroKortelainen

TeroKortelainen 24.11.2011

  • 0
Mun yläviisaudenhampaat lähti pois älyttömän helposti. Viimeinen kun poistettiin kaksi viikkoa sitten tiistaina, niin keskiviikkona pystyi jo syömään kokolailla normaalisti. Edes puudutuspiikit tuonne yläkertaan ei tunnu missään eikä poistossa tule mitään tuntemuksia. Olin todella yllättynyt, että puudutuksen laskettuakaan ei tullut mitään jomotusta yläleukaan eli senkin suhteen positiivinen kokemus... Huvittavinta tuossa jälkimmäisessä poistoreissussa oli se, että mut kutsuttiin sisään n. klo 8:28 ja klo 8:37 olin jo autossa ilman hammasta! Ja siinä ehdittiin hetki odotella puudutuksen nousuakin. Tarvittiin noin 2 vääntöä ja hammas muljahti irti. Ei sen ekan poistokaan montaa minuuttia kauemmin kestänyt, mutta yksi juuri oli vähän vino ja vastusti hetken aikaa. Samalla se teki hiukan enemmän damagea ikeneen, mutta silti ei mennyt kuin pari päivää, kun pystyi syömään täysin normaalisti. Ja mikä parasta, ennen poistoa leukaperissä olleet tuskat hävisivät samoin tein enkä tarvinnut ollenkaan särkylääkkeitä kummankaan poiston jälkeen. Eli mulla oli onnekseni noi yläviisurit mallia "helppo" eikä alas ole suotu viisautta lainkaan... Keskimäärin noi alhaalla olevat taitaa olla lujemmin kiinni ja monesti vielä hermot on hankalasti riskialueella.
Exami

Exami 24.11.2011

  • 0
Jos suomen hammaslääkäri tuntuu inhottavalta kannattaa katsoa tämä: http://youtu.be/3ol-RyYnTD4
vaiski75

vaiski75 24.11.2011

  • 1
Äiti pari yötä kylässä.. Hermot män jo..
hulluseon

hulluseon 24.11.2011

  • 0
vaiski75 wrote: Äiti pari yötä kylässä.. Hermot män jo..
Sano äiteelles että pyyhkii sen siun kompuutterin ja boksin. Eikös se jo yhen kerran pyyhkinä ne?
vaiski75

vaiski75 24.11.2011

  • 2
hulluseon wrote: Sano äiteelles että pyyhkii sen siun kompuutterin ja boksin. Eikös se jo yhen kerran pyyhkinä ne?
Joo tana! Tietokoneen se tuhosi vesirätillä.. Yhdellä rätin pyyhkäisyllä katosi tonnin edestä komponentteja.. Jälkeenpäin puhuttiin puhelimessa ja sanoin että tonnin kustansi sinun pölyjen tappo, niin se sanoi että teevesi kiehuu ja pitää mennä.. Kauheen ketku, sekin..
RealBlocker

RealBlocker 25.11.2011

  • 0
Pöytäkone hajos, ja joudun käyttämään tätä mun läppäriä. Välillä aivan viltun hidas. No eiköhän tällä muutaman päivän pärjää, tuskin tulee ees tarvittua konetta paljoa viikonloppuna.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 25.11.2011

  • 0
VITTU 10 KERTAA YRITTÄNYT PÄÄSTÄ PELAAMAAN TAIVASVANNETTA JA KERRAN PÄÄSIN MUTTA SILLON EI OLLUT ÄÄNIÄ! SEITAN ja -cock slap- CAPS LOCK
TehBigBunny

TehBigBunny 25.11.2011

  • 0
Laita ääni(kortin) ajurit uuvvelleen. Vilttu.
TehBigBunny

TehBigBunny 26.11.2011

  • 1
Puol yhreksältä joku vannepää päätti notta nyt on hyvä aika porata seinään kaksi reikää. Pari tuntiä olisi Jänes miälellään viäl köllinyt. Sfilttu.
vaiski75

vaiski75 26.11.2011 (edit 26.11.2011)

  • 1
TehBigBunny wrote: Puol yhreksältä joku vannepää päätti notta nyt on hyvä aika porata seinään kaksi reikää. Pari tuntiä olisi Jänes miälellään viäl köllinyt. Sfilttu.
Tshihihi.. Ööö, en kai mä naurahtanut ääneen?
Mace

Mace 26.11.2011

  • 0
Päätä särkee, ei täs muuta, ei nyt sentää vituta, mutta ärsyttää, pari pilkkua vois vielä laittaa, meinaan jos haluaisin että tästä tulee oikeaoppinen lause.
Tuomo33

Tuomo33 27.11.2011

  • 0
Vitun lihas häiriöt reisissä. Vitun mulkvisti "lääkäri" Junnunen. Mulkvisti kun ei voi ajaa asiaa eteenpäin, vaan antaa olla ja odottaa.. Ei hyvääpäivää vaan hänelle, muistan sitten jouluna "Vituna paskaa joulua, ja vitumaisemaa uutavuota" Mulla alkaa lopumaan tää kärsivälisyys nyt pikkuhiljaa, kun lupauksia siältä suunilta jaeltaan, mutta kusetustahan sekin saatana on jällen.. Ei vittu yllätä.
Mace

Mace 29.11.2011

  • 0
Jee jee jee, myöhästyin linjavitunautosta taas, tunnin kauemmin koulussa istuskellessa sitte..

Write a post

Sign in to post a post.