Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

DarkWarjo

DarkWarjo 29.11.2011

  • 0
Ej ole kiva olla pipinä.... mut saapahan olla pois töistä.. hähä.
FINBULLET

FINBULLET 29.11.2011

  • 0
Saat pelata yöt läpeensä.
TehBigBunny

TehBigBunny 30.11.2011

  • 0
Vilttu.
vaiski75

vaiski75 30.11.2011

  • 0
Bani ja Hullison sanoo mua Läskipääksi.. Nyyh..
teemu1337

teemu1337 30.11.2011 (edit 30.11.2011)

  • 0
^työtön^ Vilttu! e/ Meneepi raha-asiat (oikeasti) niin sanotusti aivan vituiksi kun tässä joulun alla kävi näin.
hulluseon

hulluseon 30.11.2011

  • 0
teemu1337 wrote: ^työtön^ Vilttu! e/ Meneepi raha-asiat (oikeasti) niin sanotusti aivan vituiksi kun tässä joulun alla kävi näin.
Mitä helvettiä? Vasta äskenhän alotit.
teemu1337

teemu1337 30.11.2011 (edit 30.11.2011)

  • 0
hulluseon wrote: Mitä helvettiä? Vasta äskenhän alotit.
No sehän on näissä automaalaamoissa se helvetin hauska ilmiö, kun marras-joulukuussa on niin pirun hiljasta, että melkeenpä joka paikasta karsitaan/lomautetaan porukkaa. Esim. tuolta firmasta lähtee 2/5 maalaria (minä mukaanlukien) ja korikorjaamon työnjohtaja(?). e/ Kun firmassa kun firmassa lähdetään siitä, että työntekijä tekee firmalle tuottoa, mutta nuorelle/aloittelevalle työntekijälle kun aika laihasti noita töitä noin muutenkaan provisiosidonnaisissa töissä heti alussa tuputetaan, kun pitäisi tehdä helvetin nopeasti, helvetin hyvää jälkeä ja helvetin paljon, niin siinä on nuo vanhemmat duunarit vähän etulyöntiasemassa. No jätänpä loput avautumiset avautumatta tänne. Kiitos ja anteeksi. ee/
hulluseon wrote: Mitä helvettiä? Vasta äskenhän alotit.
Esim. Kaveri oli aiemmin tossa isommalla maahantuojalla maalarina duunissa, mutta intin takia joutu keskeyttämään siellä hommat. No intti nyt sattui syystä jos toisesta loppumaan jo tässä loppusyksystä, niin eivät edes isompaan firmaan ottaneet ennestään tuttua maalaria enää loppuvuoden ajaksi töihin vaan ilmoittivat suoraan, että tuu kattomaan alkuvuodesta uudestaan. No tässä olis nyt kaks työtöntä motivoitunutta automaalaria.
vaiski75

vaiski75 30.11.2011 (edit 30.11.2011)

  • 7
Mie palkkaisin heti, jos olisi työtä tarjolla.. Vaikka vähän muihinkin hommiin.. ----- Mini-Me taasen saa kotiarestia ja kunnolla, ai miksi..? .. Oltiin saunassa ja yks kaks se alkoi tuijottamaan mua ja mä sanoin, että kakista vain pihalle jos tekee mieli kysyä jotain? Se tuijotti mun mahaa ja sitten se nielaisi tyhjää tosi syvästi, kunnes se kysyi että olenko mä rascaana? Sitten tämä pieni pahuuden siemen nauroi halveksuen ja järkyttävän paljon, melkein putosi lauteilta..
teemu1337

teemu1337 30.11.2011

  • 2
vaiski75 wrote: Mie palkkaisin heti, jos olisi työtä tarjolla.. Vaikka vähän muihinkin hommiin.. ----- Mini-Me taasen saa kotiarestia ja kunnolla, ai miksi..? .. Oltiin saunassa ja yks kaks se alkoi tuijottamaan mua ja mä sanoin, että kakista vain pihalle jos tekee mieli kysyä jotain? Se tuijotti mun mahaa ja sitten se nielaisi tyhjää tosi syvästi, kunnes se kysyi että olenko mä rascaana? Sitten tämä pieni pahuuden siemen nauroi halveksuen ja järkyttävän paljon, melkein putosi lauteilta. .
Laittoi hymyilemään näinkin syvän vitutuksen kourissa :) Kiitoksia Mr.Vaiskille tästä.
Mace

Mace 01.12.2011

  • 0
Macela94 wrote: Joku ääliö tyhjää vähän väliä mun pyörästä renkaat, taas myöhästyn sen takia yhden tunnin koulusta, pistää ärsyttään..
Jahas, taas se tapahtu, tällä kertaa linja-autoaseman pihas, kun olin koulusta tulos. Koko venttiili oli repästy.. Sairas ihminen on se joka tota tekee.
ilu86

ilu86 01.12.2011

  • 0
Macela94 wrote: Jahas, taas se tapahtu, tällä kertaa linja-autoaseman pihas, kun olin koulusta tulos. Koko venttiili oli repästy.. Sairas ihminen on se joka tota tekee.
Sulla on joku stalkkeri. :O
Tuomo33

Tuomo33 01.12.2011

  • 0
Tainu mennä paskaksi tämä, läppärin akku.. Ei enään lataa verkovirrassa ollessa. Näyttää kokoajan "Verkkovirrassa ja latauksessa 0%"
Driver181

Driver181 01.12.2011

  • 0
Vilttu karsee olo ja kaikki menöö päin percettä..... Noh koht minecraftii.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 01.12.2011

  • 1
Lompakko hukku koulussa :D
Tuomo33

Tuomo33 01.12.2011

  • 1
Viitisen minuuttia sähköpiano sylissä, ja mie sain tän jo rikottua.. Ei PERKELE!
zapekk

zapekk 01.12.2011

  • 1
Juuri maksoin Terraria nimisestä pelistä 20e ja kaverini 10e , kun ostettiin sen 4-pack. Puoli tuntia sen jälkeen sen hinta putosi 30 --> 7,50 se neljä pakki. Hukkaan meni 22,50. Olisin ostanut pelin vasta huomenna mutta kaveri sanoi maksavansa osan mutta silti olin ostamassa huomenna mutta sitten lupautui antamaan kyydin ärrälle niin lähdin. VITUN VITUN VITTU. Nyt ei vilttua vaan suora VITTU!
savulohi

savulohi 01.12.2011

  • 2
Mie päivitin miun Nokian 2330c:n iPhone 4 S:ään. Vilttu mikä paska. Tekstiviestit lukee isona näytöllä puhelinta etes avaamatta, ettei varmaan mikään ole koskaan enää salaista... Kello edistää kaks tuntia ja milläs sitä muokkaat... Olevinaan micro-SIMille kopioitu osoitekirja wanhalta kortilta ei toimi, eli kaikki numerot kateissa... Vittu kun vituttaa.
IL3

IL3 01.12.2011

  • 1
savulohi wrote: Mie päivitin miun Nokian 2330c:n iPhone 4 S:ään. Vilttu mikä paska. Tekstiviestit lukee isona näytöllä puhelinta etes avaamatta, ettei varmaan mikään ole koskaan enää salaista... Kello edistää kaks tuntia ja milläs sitä muokkaat... Olevinaan micro-SIMille kopioitu osoitekirja wanhalta kortilta ei toimi, eli kaikki numerot kateissa... Vittu kun vituttaa.
Oisit ostanu Galaxy S2:n..
savulohi

savulohi 01.12.2011

  • 0
IL3 wrote: Oisit ostanu Galaxy S2:n..
No en ostanu, vaan otin tuon saatanan paskan kytkyllä. Käyn kyllä aamulla työntämässä tuon takasin sinne DNA Kauppaan, eihän tuommosta paskaa missä edes kello ei toimi voi kenenkään olettaa käyttävän. Jumalauta.
IL3

IL3 01.12.2011

  • 0
savulohi wrote: No en ostanu, vaan otin tuon saatanan paskan kytkyllä. Käyn kyllä aamulla työntämässä tuon takasin sinne DNA Kauppaan, eihän tuommosta paskaa missä edes kello ei toimi voi kenenkään olettaa käyttävän. Jumalauta.
Ja tiesithän ettei kytkyjä enään tarvitse ottaa, eli sun pitää saada ostaa vaikka puhelin dna:lta ja liittymä Elisalta, jos haluat. Tota S2:sta voin kyllä suositella. Itse en ole siitä vielä mitään huonoa löytäny, toimii kuten pitää ja monet jutut aika nerokkaita. Saanut mut muuttamaan koko käsitystä Samsungistakin aivan toiseen suuntaan ja voipi hyvinkin olla että kun Sonyn telkkari seuraavan kerran menee päivityksen alle, tuleekin tilalle Samsung ;)

Write a post

Sign in to post a post.