Forum - Off-topic

Yleinen Naisystävä Topic

Driver181

Driver181 12.07.2011

  • 0
Yleisen happines topicin replyitten innoittamana tälläisen pistiin pystyyn
savulohi

savulohi 12.07.2011

  • 5
Yleinen naisystävä... hmm, no olisko tuota yhteystietoja laitella?
Driver181

Driver181 12.07.2011

  • 1
tais mennä vituiks toi otsikko xD
vaiski75

vaiski75 12.07.2011 (edit 12.07.2011)

  • 0
Ei ja ei..
hulluseon

hulluseon 12.07.2011

  • 6
Tuota, minen ainakaan ala mitään vuoro numeroja orottamaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 12.07.2011

  • 1
i haz none! ei yleistä eikä yksityistä... vituttaa vittu!
Finski fani

Finski fani 12.07.2011

  • 1
DarkWarjo wrote: i haz none! ei yleistä eikä yksityistä... vituttaa vittu!
Komppaan.
Pottae

Pottae 12.07.2011

  • 8
Muutamista naruista vedellään samaan aikaan, vähän kokeillaan kepillä jäätä.. Saa nähdä mikä jää koukkuun ..eiku täh?
savulohi

savulohi 12.07.2011

  • 4
Minä lähen nyt kattomaan että kuinka yleisiä naisystävät on Jkl:n tiistaiyössä. Ei muuta kun jonon hännille vaan. :)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 12.07.2011

  • 3
Jaa että tänne niitä jakorasioita? !http://omglol.kerrolisaa.com/1/4801.jpg!
sjamy

sjamy 13.07.2011

  • 7
Tuossahan tuo kuumana ehdottelee kaikenlaista... mutta FRC vei voiton :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 13.07.2011

  • 0
Onhan sitä pientä säätöä meneillään..
Finski fani

Finski fani 13.07.2011 (edit 13.07.2011)

  • 5
Ei ole hyvä tämä ketju. Muistuttaa kuinka yksinäinen olet näin aamun pikkutunneilla. Kerron teitille salaisuuden. Lähimmäksi mitä pääsin naista viimeaikoina oli viime viikonloppuna. Muutaman pusun sain poskelle, muttei muuta, eikä muuta tule tapahtumaankaan luultavasti... Hölömö on tämä Sfinksi, kun ujo on niin kovasti. Vaikea on tutustua uusiin tyttöihin/naisiin. Ei niin kivasti ovat päätyneet monet varatuiksi sinä aikana kun olen yrittänyt tutustua paremmin ja päästä ujoudesta. Monta mukavaa tyttöä tunnen, jotka ovat varattuja tai/ja ajattelevat minua vain ystävänä, jos edes sinä. Tietystikään varattuihin en koske. Se on miun periaate! Jos olis edes se kiva auto, jonka kanssa viettää aikaa, mutta ei... // Hirviää angstista vuadatusta piänessä humalassa...
Ac3Way

Ac3Way 13.07.2011

  • 7
Mulla on vain jäniksiä pehmoleluina. Yhden vein kerran mukaani baarin, portsari antoi sille letkusta! :O
savulohi

savulohi 13.07.2011

  • 2
Ei olleet naisystävät yleisiä yössä, ystävät kylläkin. Tosin en minä olis oikeasti koskenukkaan koska nuorempana pettäneenä ja siitä myöskin narahtaneena en halua kokea, enkä tehdä sitä toiselle ihmiselle enää koskaan. Ei ollut hyvä se. Nykyään tärkeintä on liike, ei päämäärä. Finski: En tiedä minkä ikäinen olet, mutta äläpä huoli koska kuulostaa siltä että sinä et vaan oo vielä tavannu sitä oikeaa. Kyllä se sieltä kävelee vastaan kun sen aika on, ja ujous häipyy siinä samassa kohtaa poies. :) Mua alkaa ujostuttaa aina tossa parin vuoden kohdalla, tai siis siinä kohtaa kun keskusteluissa alkaa ilmetä mainintoja lapsista, naimisiinmenosta tms. jotka mahdollisesti pakottaisivat mut kasvamaan ihan aikuiseksi asti. Siihen asti kaikki on juhlaa. Sama kävi (taas) nykyisen kanssa jonka seurauksena muutettiin vuoden vaihteessa erilleen, mutta tämä ehkä kuitenkin saattaa olla minulle se oikea koska yrityksistä huolimatta ei olla päästy toisistamme eroon ja minunkin pää on alkanu pikkuhissukseen miettiä että ehkäpä se perhe ei niin huono juttu oliskaan. Saa nähä. :) Oho, tulipas diippiä shittiä näin herkissä krapulatunnelmissa.
FINBULLET

FINBULLET 13.07.2011

  • 2
Mulla on yksityinen naisystävä ollut kolme vuotta.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 13.07.2011

  • 5
Reilut 15 vuotta ollaan emännän kanssa ehditty olla yhdessä eli tuolta yläasteajoista lähtien. Naimisiinmenon kanssa ei olla pidetty kiirettä, kihloissa ollaan kylläkin oltu loppuvuodesta 1998 lähtien. Katsoo nyt, josko ens kesänä vaihtuisi siviilisääty. Mikäs kiire tässä on, kun on jo toi pikkujäbä pelikaverina, oma torppa ja muutenkin mukavaa...
Mudinski

Mudinski 13.07.2011 (edit 13.07.2011)

  • 0
http://forzaracingclub.com/forum/11/487/?page=1 Tuolta löytyy vinkkejä yms mukavaa :D Hiljasta on ollut... Syystäkin tosin.
DarkWarjo

DarkWarjo 13.07.2011

  • 2
Finski fani wrote: Ei ole hyvä tämä ketju. Muistuttaa kuinka yksinäinen olet näin aamun pikkutunneilla. Kerron teitille salaisuuden. Lähimmäksi mitä pääsin naista viimeaikoina oli viime viikonloppuna. Muutaman pusun sain poskelle, muttei muuta, eikä muuta tule tapahtumaankaan luultavasti... Hölömö on tämä Sfinksi, kun ujo on niin kovasti. Vaikea on tutustua uusiin tyttöihin/naisiin. Ei niin kivasti ovat päätyneet monet varatuiksi sinä aikana kun olen yrittänyt tutustua paremmin ja päästä ujoudesta. Monta mukavaa tyttöä tunnen, jotka ovat varattuja tai/ja ajattelevat minua vain ystävänä, jos edes sinä. Tietystikään varattuihin en koske. Se on miun periaate! Jos olis edes se kiva auto, jonka kanssa viettää aikaa, mutta ei... // Hirviää angstista vuadatusta piänessä humalassa...
Itellä on vähä samaa ongelmaa, osaan kyllä puhua (ette varmaa oo huomannu) enkä kummemmin normaalia kanssakäymistä ujostele, mutta kyllä se vaa yleensä niin on et jos johonkuhun tykästyn niin en tosiaankaa osaa sitä ilmaista. Vuoden vaihteessa tosin kävi niin, että vastakkainen sukupuoli sitten juoni minut ovelasti koukkuun, siitäkin tosin sitten se ero seurasi ja meinas viedä vallan masennuksen puolelle, mut ny alkaa taas olee valoa tunnelin päässä. Tällä hetkellä jotain hyvin hyvin hyvin pientä säätöä meneillään, aika näyttää miten käy. hyi.. paljastinpas paljon, EI OLE HYVÄ TÄMÄ TOPIC! syytetään tuon hyvin hyvin pienen säädön takia hyvin hyvin pieniksi jääneitä yöunia!
hulluseon

hulluseon 13.07.2011

  • 0
Ei ole, eikä tässä nyt mikään hätä ole muutenkaan. Työt sotkee kaikki hommat joka tapauksessa. Niin helvetin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, niin pari viimeistä juttua on karissut töissä käynnin takia. No kai jossain semmoinenkin emäntä on joka ymmärtää töissä käynnin...

Write a post

Sign in to post a post.