Forum - Off-topic

Yleinen Naisystävä Topic

TeroKortelainen

TeroKortelainen 13.07.2011

  • 0
hulluseon wrote: No kai jossain semmoinenkin emäntä on joka ymmärtää töissä käynnin...
Kyllä ne sen ymmärtää ainakin siinä vaiheessa, kun on toukka elätettävänä/hoidettavana :)
Finski fani

Finski fani 13.07.2011

  • 3
savulohi wrote: Finski: En tiedä minkä ikäinen olet, mutta äläpä huoli koska kuulostaa siltä että sinä et vaan oo vielä tavannu sitä oikeaa. Kyllä se sieltä kävelee vastaan kun sen aika on, ja ujous häipyy siinä samassa kohtaa poies. :)
22 on ikää, joten aikaahan tässä vielä on. Haluttais vaan päästä kunnolliseen suhteeseen, kun periaatteessa sellasta ei itellä ole ollut. Kaikki on jäänyt sellaisiksi parin kuukauden sprinteiksi. Aluksi ollut kivaa, mutta kun alkaa tuntemaan toista paremmin, kaikki kusahtaa...
hulluseon

hulluseon 13.07.2011

  • 0
TeroKortelainen wrote: Kyllä ne sen ymmärtää ainakin siinä vaiheessa, kun on toukka elätettävänä/hoidettavana :)
Minua yritettiin syyttää jonkun muun aikaan saannoksista viime talvena. En tunnustanut ja isyystestissä vapauttava tulos. Kyseinen naikkonen on sitä mieltä vieläkin että skidi olisi minun.
Finski fani

Finski fani 13.07.2011

  • 3
Hulluja nua hullun naiset.
hulluseon

hulluseon 13.07.2011

  • 8
Itse asiassa suosittelin mielentilatutkimusta.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.07.2011

  • 0
Suuri elämänmuutos meneillään itselläni, ajalttelin että jos joskus tästä säädöstä syntyy jotain vakavampaa niin ei ainakaan töppää suhde pahoihin tapoihin :)
OMGxan

OMGxan 14.07.2011 (edit 14.07.2011)

  • 2
HOi hoi onpa teillä taas jutun ainekset! :D itse 6 vuotta ollut jo suhteessa ja lopputulos = 2 vallatonta vekaraa, koira, kissa, oma torppa ja melkein perunamaa :D ei huono tässä vaiheessa elämää ainiin ja meinas unohtua ainainen tappelu kumpi saa käyttää telkkaria/boksia :D
djrunkkari

djrunkkari 14.07.2011

  • 1
lol :D
Mace

Mace 14.07.2011

  • 0
rofl :D
TeroKortelainen

TeroKortelainen 14.07.2011

  • 1
Arkk1Enkel1 wrote: ainiin ja meinas unohtua ainainen tappelu kumpi saa käyttää telkkaria/boksia :D
Tuohon on meillä helppo ratkaisu: kolme asuinkerrosta, kolme telkkaria :) Onpahan valmius jo sitä aikaa varten, kun pikkujäbälle ei kelpaa enää isin/äitin ohjelmat...
Eeegac

Eeegac 11.08.2011 (edit 11.08.2011)

  • 0
haha, meni iha väärää osoo, EDIT EDIT
Finski fani

Finski fani 30.08.2011

  • 0
Onko väärin jahdata hyvän kaverin exää? Pieni hämmennys nyt päällä...
TehBigBunny

TehBigBunny 30.08.2011

  • 4
Finski fani wrote: Onko väärin jahdata hyvän kaverin exää? Pieni hämmennys nyt päällä...
Kysy kaveriltasi.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 30.08.2011

  • 0
Finski fani wrote: Onko väärin jahdata hyvän kaverin exää? Pieni hämmennys nyt päällä...
Eipä siinä mitään väärää oo. Tosin jos ite on ensin seurustellu jonkun kans ja sitten se paras kaveri pokaakin sen vanhan naisen niin tuntuu jotenkin oudolta. Ei pahalla tavalla oudolta mutta jännällä tavalla oudolta. : D Tulee mieleen että hei, mitä vittua sä hiplaat mun muijaa : D Saatte keksin jos tajusitte tekstistä jotain. : D
hulluseon

hulluseon 30.08.2011

  • 3
TehBigBunny wrote: Kilauta kaverillesi.
Tuossa pöydällä on noita oljenkorsia... ^huono, aivan järkyttävän huono^
Tuomo33

Tuomo33 30.08.2011

  • 0
Ei kai siinä mitään pitäis haitata.. Jos juttu ei aikoinaan toiminu, niin ei sitä voi loppu elämää olla ettei saa häntä muut kaverit tapailla?
FINBULLET

FINBULLET 30.08.2011

  • 2
Teille pitää saada se yleinen naisystävä joka on aina kaks viikkoa yhdellä.Vuorot pitää olla tietenkin.
hulluseon

hulluseon 30.08.2011

  • 1
FINBULLET wrote: Teille pitää saada se yleinen naisystävä joka on aina kaks viikkoa yhdellä.Vuorot pitää olla tietenkin.
No ei mielellään.
vaiski75

vaiski75 10.09.2011

  • 0
Zap.. Nyt kun ihan äskön sain naapurin tytöltä nyrkkiä ja kenkää, niin koin pienen heräämisen ihan ohimennen.. Yksi tyttölapsi tuli mieleen kivasti, kun yritin suojata kasvojani märällä nurmikolla.. Onko Helosan paras noihin avohaavoihin? Eikun, se asia... Mukamas kaverin Ex kiinnoistaisi kovasti.. Kaunis tyttö ja varsin täysipäinen tuntuisi olevan.. Mutta arvon tässä seuraavaa liikettä ja apuja tarvitaan.. .. Pyydänkö syömään vai sanonko suoraan, että olen kiinnostunut?
TehBigBunny

TehBigBunny 11.09.2011

  • 3
"Koska meistä ei näytä olevan apua niin etsin sitä sulle netistä":http://yle.fi/alueet/turku/2011/09/kirjosiepponaaraat_valitsevat_monenvarisia_sulhasia_2855469.html

Write a post

Sign in to post a post.