Forum - Off-topic

Yleinen Naisystävä Topic

hulluseon

hulluseon 23.10.2011

  • 1
vaiski75 wrote: Mie en nyt oikeen tiiä.. Tähän liittyy naapurin tyttö, yksi ulkopuolinen ja veljen entinen tyttöystävä.. Saako valita kaikki? Ai ei, hö.. No, yritän parin seuraavan viikon aikana valita yhden ja kerron sitten kivasti mikä arpa voitti..
Lähetä loput sitten jonnekkin varastoon, jos tulee vastaisuudessa tarvetta.
IL3

IL3 23.10.2011

  • 2
Kylmävarastossa säilyy pidempään, sanovat.
vaiski75

vaiski75 23.10.2011

  • 1
Tää uusi daami.. Se vinoili mulle päin naamaa ja sanoin, että se on kovin ilkeä.. Niin se pukkasi minua viestillä, jossa luki: Tshihihihii Mie otan sen!
vaiski75

vaiski75 23.10.2011

  • 0
vaiski75 wrote: Tää uusi daami.. Se vinoili mulle päin naamaa ja sanoin, että se on kovin ilkeä.. Niin se pukkasi minua viestillä, jossa luki: Tshihihihii Mie otan sen!
Komento takaisin! Tää Turkulainenkin on ihan kiva, siis oikeesti..
Schimanski76

Schimanski76 23.10.2011

  • 3
vaiski75 wrote: Komento takaisin! Tää Turkulainenkin on ihan kiva, siis oikeesti..
Sfäde + Kaijanen Ihkuuuuuu!!!!
vaiski75

vaiski75 23.10.2011

  • 0
Schimanski76 wrote: Sfäde + Kaijanen Ihkuuuuuu!!!!
Polttareissa kuulemma myydään Wunderbaumeja.. ^Tshihihihi^
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 24.10.2011

  • 3
Pitäkee jätkät peukkuja, mie meen kohta! :)
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 24.10.2011

  • 3
sjamy wrote: Aina olen ollut melko (hirveän) ujo näissä asioissa, on vaan ollut vaikea tutustua tuon kauniimman sukupuolen edustajiin. [...] [...] tuli tajuttua ettei elämä oo vaan biletystä ja naimista.
En haluais trollata mutta pakko mielenkiinnosta kysyä, miten olet onnistunut yhdistämään nuo kaksi? Miten hirveän ujon miehen elämä voi olla biletystä ja naimista?
Draghar

Draghar 24.10.2011

  • 2
Naamari päässä?? :)
DarkWarjo

DarkWarjo 24.10.2011

  • 0
Sunsh1ne FI wrote: En haluais trollata mutta pakko mielenkiinnosta kysyä, miten olet onnistunut yhdistämään nuo kaksi? Miten hirveän ujon miehen elämä voi olla biletystä ja naimista?
Ehkä sjämy meinas et noin niinku toi oikeasti jonku elämään ottaminen ja toiseen luottaminen ujostuttaa, mut biletys ja yhden illan jutut menee? emt. Ite olen aika ulospäin suuntautunut, mut hirvee vaikee kyllä oikeesti mennä pyytää keltää edes puhelinnumeroo tms... saks.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 25.10.2011

  • 3
Edistystä edistystä.. :)
RauhaMees

RauhaMees 25.10.2011

  • 2
Nii mullaki :)
sjamy

sjamy 25.10.2011

  • 0
Sunsh1ne FI wrote: En haluais trollata mutta pakko mielenkiinnosta kysyä, miten olet onnistunut yhdistämään nuo kaksi? Miten hirveän ujon miehen elämä voi olla biletystä ja naimista?
Selitin ehkä vähän huonosti, tarkotin tällä että kyllä sitä paskaa pälättää vaikka kenen kanssa ja meno on kova, mutta sitten kun oikeasti pitäis tutustua ja lähestyä on mennyt pupu pöksyyn.. Onneks ei oo enää näihin liittyen huolia ;)
TehBigBunny

TehBigBunny 25.10.2011

  • 1
sjamy wrote: Selitin ehkä vähän huonosti, tarkotin tällä että kyllä sitä paskaa pälättää vaikka kenen kanssa ja meno on kova, mutta sitten kun oikeasti pitäis tutustua ja lähestyä on mennyt pupu pöksyyn.. Onneks ei oo enää näihin liittyen huolia ;)
Kun on jo Jänes housuissa ?
vaiski75

vaiski75 25.10.2011

  • 4
TehBigBunny wrote: Kun on jo Jänes housuissa ?
Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Ihaan varmasti en halunnut lukea!
TehBigBunny

TehBigBunny 25.10.2011

  • 0
_Ottaa houssut pois_ Onko tämä parempi ?
vaiski75

vaiski75 25.10.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: _Ottaa houssut pois_ Onko tämä parempi ?
Turkku? Joko mennään?!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 26.10.2011

  • 0
Saapi nähä mitä huominen tuo tullessaan :)
RauhaMees

RauhaMees 26.10.2011

  • 0
Saapi nähä :D
Jupe San

Jupe San 26.10.2011

  • 0
Ollaan vaan kavereita..

Write a post

Sign in to post a post.