Forum - Off-topic

PPPP

TehBigBunny

TehBigBunny 06.09.2011

  • 0
Uusi asunto, muutan joskus.
villek00

villek00 06.09.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: Uusi asunto, muutan joskus.
Turusta?
TehBigBunny

TehBigBunny 06.09.2011

  • 0
Ei pysty, olis aina tois puol jokke.
RaabForRehab

RaabForRehab 07.09.2011

  • 1
Ei saa Jänestä pois Espoosta. Ehkä Kauniaisiin, mutta siellä on ja pysyy.
TehBigBunny

TehBigBunny 07.09.2011

  • 1
"-Känni- einkun selvälasit":http://www.byturen.com/
savulohi

savulohi 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 4
KALLUPPI! Jos alueen tuore mainostenjakajamustamies jättää mainokset normaalien postiluukkujen lisäksi myös ullakkovaraston oven eteen lattialle, niin: a) on hyvä tämä mainostenjakajamustamies (yläpeukku) b) ei ole hyvä tämä mainostenjakajamustamies (alapeukku)


// Ei ole hyvä tämä Sfinski, virheellistä vastausmetodia käytti. /// Hianosti korjasi, on hyvä tämä Sfinski. :)
Finski fani

Finski fani 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 1
Mää oon lAheest. Lukkeminenn o vaikiaa! Pyydän sori oi suure lOhes!
Mace

Mace 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 0
Taidampa alkaa pelaan Forza 1:en careerin loppuun, sitte 2:en ja sen jälkeen 3:en, ennen kuin 4:en tulee.. hmm 9 viikkoa aikaa. Edit: Eeeiihh.. puuduttavaa ajaa jollain vakio Mx-5:lla jotai Tokyon rataa... Edit2: Careeria tuli pelailtua ykkösessä 44.1% > 47%, enempää ei vaan jaksa...
ariko

ariko 07.09.2011

  • 0
"Ei ole hyvä uutinen tämä ":http://www.iltasanomat.fi/khl/jaakiekkoilijoita-kuljettanut-kone-putosi-venajalla---kymmenia-kuollut/art-1288412626783.html?ref=rss :(
savulohi

savulohi 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 0
ariko wrote: "Ei ole hyvä uutinen tämä ":http://www.iltasanomat.fi/khl/jaakiekkoilijoita-kuljettanut-kone-putosi-venajalla---kymmenia-kuollut/art-1288412626783.html?ref=rss :(
Voi helvetti. :( Käsittämättömän synkkä off-season. Boogeyman, Rypien, Belak ja nyt tämä vielä. Puolitangossa on Loheksen lippu.
TehBigBunny

TehBigBunny 07.09.2011

  • 0
Very Säd Jänes.
vaiski75

vaiski75 07.09.2011

  • 0
ariko wrote: "Ei ole hyvä uutinen tämä ":http://www.iltasanomat.fi/khl/jaakiekkoilijoita-kuljettanut-kone-putosi-venajalla---kymmenia-kuollut/art-1288412626783.html?ref=rss :(
Ei ole hyvä tämä lentokone, sanovat.. Yakovlev Yak-42 on riistänyt 570 ihmiseltä hengen, vuodesta 82 tähän päivään.. Skimmy kyllä sanoi, että tarjoilu pelaa ja millään muulla ei ole väliä..
DarkWarjo

DarkWarjo 07.09.2011

  • 0
Oisko se parempi uutinen jos siel ois kuollu "vain tavallisia" ihmisiä?
Mace

Mace 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 0
DarkWarjo wrote: Oisko se parempi uutinen jos siel ois kuollu "vain tavallisia" ihmisiä?
Minä en oikeastaan jääkiekkoa seuraa enkä oikee urheilua ollenkaa, vain moottoriurheilua, joten en yhtäkään noista tiedä, eli toisin sanoen olivat mulle aivan "tavallisia" ihmisiä ja silti se on huono uutinen, mutta ei oikeastaan edes kosketa mua jos en syvemmin mieti.
savulohi

savulohi 07.09.2011

  • 0
DarkWarjo wrote: Oisko se parempi uutinen jos siel ois kuollu "vain tavallisia" ihmisiä?
Tokko olis ollu, mutta ottaen huomioon että noita venakon pojan kuljetusvälineitä tuntuu putoilevan ja uppoilevan vähän väliä niin se varmaan olis menny uutisena muiden joukossa.
DarkWarjo

DarkWarjo 07.09.2011

  • 0
savulohi wrote: Tokko olis ollu, mutta ottaen huomioon että noita venakon pojan kuljetusvälineitä tuntuu putoilevan ja uppoilevan vähän väliä niin se varmaan olis menny uutisena muiden joukossa.
niin.. lähinnä sitä just mietin... jännä.
savulohi

savulohi 07.09.2011

  • 0
DarkWarjo wrote: niin.. lähinnä sitä just mietin... jännä.
Ihmisluonto. Ei kai kenelläkään ole aikaa miettiä, saati surra jokaista maailman onnettomuutta? Järkihän siinä touhussa menis. Ihan luonnollista, että esille nostetaan niitä mitkä jollain tavalla koskettaa, vaikka nyt sitten lätkän fanittamisen kautta tai miten hyvänsä.
DarkWarjo

DarkWarjo 07.09.2011

  • 0
savulohi wrote: Ihmisluonto. Ei kai kenelläkään ole aikaa miettiä, saati surra jokaista maailman onnettomuutta? Järkihän siinä touhussa menis. Ihan luonnollista, että esille nostetaan niitä mitkä jollain tavalla koskettaa, vaikka nyt sitten lätkän fanittamisen kautta tai miten hyvänsä.
Ei kosketa. :D mulle ne oli normaaleja ihmisiä siinä missä normaalit ihmisetki. saapahan toiki joukkue hakee uusia talentteja. Olen kyyninen paska ;)
TehBigBunny

TehBigBunny 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 3
DarkWarjo wrote: Oisko se parempi uutinen jos siel ois kuollu "vain tavallisia" ihmisiä?
Ei. Olisiko pitänyt olla ? // Djrunkkaria ( BB 24/7 ) lukuunottamatta aika harva seuraa tavallisten tuntemattomien ihmisten elämää sen sijaan jääkiekkoa seurataan varsin palajon.
savulohi

savulohi 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 0
DarkWarjo wrote: Ei kosketa. :D mulle ne oli normaaleja ihmisiä siinä missä normaalit ihmisetki. saapahan toiki joukkue hakee uusia talentteja. Olen kyyninen paska ;)
Pikkusen kyyninen sitä pitää nykymaailmassa ollakin jos meinaa järjissään säilyä. :) // Eikä tuo minuakaan muuten kosketa kuin lätkäfanina. Siinä meni iso nippu maailman huippupelaajia ja tottakai se vituttaa. Salei, Liv, Skrastins, Demitra, Rachunek jne jne Käsi ylös ketä ei vituttanu kun Senna ja Ratzenberger kuoli 1994? Paitti jos oli vielä kabaloissa.

Write a post

Sign in to post a post.