Forum - Off-topic

PPPP

vaiski75

vaiski75 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 3
Mie laitan nyt Stopin tähän kohtaan.. Jos tuossa koneessa olisi ollut Yakutskin sulkapallojoukkue parin Tatjaanan kanssa, niin väittäisin ettei kyseinen onnettomuus olisi ylittänyt mediakynnystä.. Joten median luoman kuvan perusteella Teemu Selänne on parempi ihminen kuin tavallinen Forzan pelaaja.. // Yakutskin pakkasennätys on muuten -64,4 Cheebaliusta ja se näyttää about tältä: !http://c1.ecolocalizer.com/files/2008/12/snag-yukon.jpg!
TehBigBunny

TehBigBunny 07.09.2011

  • 0
Mut se on ! Esim. Sfäde, Schimmy, Kaijanen ...ei varmaan tartte jatkaa listaa...
DarkWarjo

DarkWarjo 07.09.2011

  • 0
Hyvinpitkälti nyt Loheksen ja sfäiskisedän kans samoilla linjoilla.
vaiski75

vaiski75 07.09.2011

  • 1
TehBigBunny wrote: Mut se on ! Esim. Bani, Seppo Taalasmaa, Sfäde, Schimmy, Kaijanen ...ei varmaan tartte jatkaa listaa...
MÄÄ KOLJASIN.. Kaijanen ja Schimmy on mun idoleita, btw..
savulohi

savulohi 07.09.2011

  • 0
Otetaas tähän väliin taas Facebook-statuspoiminta vuoden takaa kun se nykyään niitä niin kivasti tyrkyttää: Kokkolalaisessa pizzaluukussa oltiin ehdottomasti sitä mieltä, että lätyn slaissaaminen kuuteen palaan ei yksinkertaisesti onnistu, vaan vaihtoehdot ovat neljä ja kahdeksan. Väitän, että onnistuu jos tekemisessä on sydän mukana mutta tyydyin nyt kuitenkin neljään.
DarkWarjo

DarkWarjo 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 0
savulohi wrote: Otetaas tähän väliin taas Facebook-statuspoiminta vuoden takaa kun se nykyään niitä niin kivasti tyrkyttää: Kokkolalaisessa pizzaluukussa oltiin ehdottomasti sitä mieltä, että lätyn slaissaaminen kuuteen palaan ei yksinkertaisesti onnistu, vaan vaihtoehdot ovat neljä ja kahdeksan. Väitän, että onnistuu jos tekemisessä on sydän mukana mutta tyydyin nyt kuitenkin neljään.
känkkyähän ei missään nimessä saa leikata valmiiksi! tahdon itse veistellä siitä epäsymmetrisiä palasia. ja nyt o nälkä...
savulohi

savulohi 07.09.2011

  • 0
Sanovat, notta silloin saa pyytää slaissattuna kun sen nappaa hotellihuoneeseen mukaan eikä työmatkatavaroissa ole vesuria ja talikkoa.
DarkWarjo

DarkWarjo 07.09.2011

  • 0
savulohi wrote: Sanovat, notta silloin saa pyytää slaissattuna kun sen nappaa hotellihuoneeseen mukaan eikä työmatkatavaroissa ole vesuria ja talikkoa.
Eeeei, ku sillo revitään kivasti.
savulohi

savulohi 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 0
Ei revitä, ei siinä ole mitään järkeä kun kamat leviää pitkin laatikon pohjaa ja niitä saa kaapia sieltä sormin joista ei ikinä tiedä missä niitä on liotettu. // Lukihöirö parantaa voiddan.
DarkWarjo

DarkWarjo 07.09.2011

  • 0
savulohi wrote: Ei revitä, ei siinä ole mitään järkeä kun kamat leviää pitkin laatikon pohjaa ja niitä saa kaapia sieltä sormin joista ei ikinä tiedä missä niitä on liotettu. // Lukihöirö parantaa voiddan.
Revitää nätisti! ei sillee kiireellä! jumaleissön! No joo joo, saat sie haluta valamiiksi viipaloidunki. :D
savulohi

savulohi 07.09.2011

  • 0
Tänks. :)
Schimanski76

Schimanski76 07.09.2011

  • 2
Tappelu oli aika lähellä.
TehBigBunny

TehBigBunny 07.09.2011

  • 1
Kiärästään rullalle ja tyännetään kohti pimeyttä.
DarkWarjo

DarkWarjo 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 0
TehBigBunny wrote: Kiärästään rullalle ja tyännetään kohti pimeyttä.
DW Approves! :) // Ei ole hyvä tuo zr1 tuolla nyrrellä, ei pysty vetää mutkia flat out kuten lambolla ja feefeel.
savulohi

savulohi 07.09.2011

  • 1
Schimanski76 wrote: Tappelu oli aika lähellä.
Hymyssä suin siinä vähän sparrailtiin. :) Kivasti on muuten Skimmy lähtennä soittoreenit käyntiin, pari päivää oon jyssänny aamusta iltaan melkein ja käbälät alkaa olla jo männävuosien vedossa. Nyt sitä ihmettelee, että miten tämän touhun on joskus malttanu lopettaa. On hyvä tämä. :)
DarkWarjo

DarkWarjo 07.09.2011

  • 1
savulohi wrote: Hymyssä suin siinä vähän sparrailtiin. :)
Keskusteltiin erittäin tärkeästä kulinaarisesta nauttimistyylistä sivistyneesti omia mielipiteitämme puollustaen :D
Mace

Mace 07.09.2011

  • 0
Hei kertokaas kun meen mun profiiliin nii miks Gamertag -tiedot ei näy?
Mace

Mace 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 0
Tällaset tuplat sais kieltää lailla...
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 0
Mistäs pystyy kattomaan siellä Facebookissa että mitä on tehnyt tasan vuosi sitten? Olen nuori ja kädetön. //
I JMM94 I wrote: Tällaset tuplat sais kieltää lailla...
Ei ole näkynyt kellään jolla on väli gamertagissa johkin puoleen vuoteen tai enemmän.
DarkWarjo

DarkWarjo 07.09.2011

  • 0
I JMM94 I wrote: Hei kertokaas kun meen mun profiiliin nii miks Gamertag -tiedot ei näy?
GT:t mis o väli, ei vissii toimi oikein.

Write a post

Sign in to post a post.