Forum - Off-topic

PPPP

BlueMasto

BlueMasto 09.09.2011

  • 0
AJfin wrote: Käyt ostaan KUNNON "kuramopon"(eli kotarin) ja ajat pari kertaa kylkiluut&polvet paskaksi ennenku täytät 18. Tuloo kunnon adrenaliini pöllyt ku käy tuolla suomen luonnossa ajelee toista sataa puitten ja karhojen seassa.
Mitää semmossii :D
DarkWarjo

DarkWarjo 09.09.2011

  • 1
savulohi wrote: Vielä paskempaa se on oikeella. Maksaa ihan saatanasti.
pitäisikö kertoa pieni tarina pienestä warjosta joka hankki unelmiensa auton... tehdään vaikka näin: Skyline R32 GT-R 8k€ Verot 5.5k€ (joista sit sai kyl 1k€ takas) katsastukset yms. paperityöt jne. kilpien/leiman eteen 500€ ensimmäinen koneremontti 7k€ kortti hyllylle 800€ kortitta ajo 800€ toinen koneremontti 4k€ kolmas koneremontti, ei vielä tietoa, mut ehkä ~1k€ Vielä viiden vuoden jälkeenki se hymy naamalla kun auton käynnistää: priceless (perus käyttökustannuksia nyt en tohon viittiny laskee, mut esim. pelkät bensat kuussa noin 300-400€)
hulluseon

hulluseon 09.09.2011

  • 3
DarkWarjo wrote: Vielä viiden vuoden jälkeenki se hymy naamalla kun auton käynnistää: priceless
!http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSYl4n_gnEhtoXY6QbPeDD1iFjADekDAOA1FrqXcIKopONwnh-g! ^Tihihiii^
hulluseon

hulluseon 09.09.2011

  • 0
vaiski75 wrote: Shhh.. ^Mä olen selvinpäin ja ketään ei saa tietää sitä, multa menee muuten maine..^
!http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVTNuzjyoYCGgYZxezatHdP315xoYDyuyn5isXDS8gR6akeznV!
Pottae

Pottae 09.09.2011

  • 0
NYT kattomaan Riihimäjen meininkejä.. Kuolluhan se on, kyä mä sen tiedän..
savulohi

savulohi 09.09.2011 (edit 09.09.2011)

  • 3
DarkWarjo wrote: pitäisikö kertoa pieni tarina pienestä warjosta joka hankki unelmiensa auton... tehdään vaikka näin: Skyline R32 GT-R 8k€ Verot 5.5k€ (joista sit sai kyl 1k€ takas) katsastukset yms. paperityöt jne. kilpien/leiman eteen 500€ ensimmäinen koneremontti 7k€ kortti hyllylle 800€ kortitta ajo 800€ toinen koneremontti 4k€ kolmas koneremontti, ei vielä tietoa, mut ehkä ~1k€ Vielä viiden vuoden jälkeenki se hymy naamalla kun auton käynnistää: priceless (perus käyttökustannuksia nyt en tohon viittiny laskee, mut esim. pelkät bensat kuussa noin 300-400€)
Hyvä on tämä tarina. Mun unelma-autoja on ollu Supparun WRX:t siitä saakka kun 22b julkaistiin, 1998 tai jotain niitä nurkkia. Kuitenkin vähän sen jälkeen kun kortin sain. Se lemppari on tässä vuosien varrella vähän vaihellu vuosi- ja korimallista riippuen, mutta lyhenteet STi ja WRX on ne mitkä on aina jostain syystä kiehtonu, ja taloudellisesti mulla olis ollu myös koska tahansa(paitsi nyt) saumat sellanen hankkia ja ylläpitää vaikka pakasta vedettynä. Montaakohan oon käyny tyyppäämässä, en edes muista. Mutta koskaan en sitä o ostanu. Tiiäkkö miks? Siks, koska loppupeleistä mulle auto on kulkine jolla mennään paikasta A paikkaan B, mäihällä vielä takas. Sen saman asian ajaa tuo pihassa oleva Corolla varsin mainiosti ja tytöt on silti tykänny ihan riittävästi, jopa sillon ku mulla oli ekana autona '84 Polo. :D Mulle on pääasia, että se toimii, ei ime kaikkia masseja eikä mun tarvi vaivata päätäni sillä muuten ku ettei bensa lopu. Olin yhessä vaiheessa Fast Motorsilla hommissa jonkun aikaa ja siinä sivussa pääsin tyyppäämään muutamaa kivasti vikkelää vehjettä. Se vahvisti tuota ajatusta entisestään: onhan nää hauskoja mutta ei näillä mitään tee, ei näillä kuitenkaan voi täällä ajaa niinku mieli tekis ja mitä varten ne on rakennettu. Älä vaan käsitä väärin, musta on helvetin siistiä että sulla on unelmiesi auto ja se saa sut hymyilemään. Mie oon aina laittanu rahani joko soittovermeisiin tai yleiseen sekoiluun ja touhuamiseen. Hymyilty on. Toinen äiskää ja toinen tytärtä. :) // HIK
Finski fani

Finski fani 10.09.2011

  • 1
Evo > Sti Allways! Tai no Subaruista lähtee mukavammat äänet...
Pottae

Pottae 10.09.2011

  • 1
Ei siä ollu ketää..
DarkWarjo

DarkWarjo 10.09.2011

  • 1
savulohi wrote: Hyvä on tämä tarina. Mun unelma-autoja on ollu Supparun WRX:t siitä saakka kun 22b julkaistiin, 1998 tai jotain niitä nurkkia. Kuitenkin vähän sen jälkeen kun kortin sain. Se lemppari on tässä vuosien varrella vähän vaihellu vuosi- ja korimallista riippuen, mutta lyhenteet STi ja WRX on ne mitkä on aina jostain syystä kiehtonu, ja taloudellisesti mulla olis ollu myös koska tahansa(paitsi nyt) saumat sellanen hankkia ja ylläpitää vaikka pakasta vedettynä. Montaakohan oon käyny tyyppäämässä, en edes muista. Mutta koskaan en sitä o ostanu. Tiiäkkö miks? Siks, koska loppupeleistä mulle auto on kulkine jolla mennään paikasta A paikkaan B, mäihällä vielä takas. Sen saman asian ajaa tuo pihassa oleva Corolla varsin mainiosti ja tytöt on silti tykänny ihan riittävästi, jopa sillon ku mulla oli ekana autona '84 Polo. :D Mulle on pääasia, että se toimii, ei ime kaikkia masseja eikä mun tarvi vaivata päätäni sillä muuten ku ettei bensa lopu. Olin yhessä vaiheessa Fast Motorsilla hommissa jonkun aikaa ja siinä sivussa pääsin tyyppäämään muutamaa kivasti vikkelää vehjettä. Se vahvisti tuota ajatusta entisestään: onhan nää hauskoja mutta ei näillä mitään tee, ei näillä kuitenkaan voi täällä ajaa niinku mieli tekis ja mitä varten ne on rakennettu. Älä vaan käsitä väärin, musta on helvetin siistiä että sulla on unelmiesi auto ja se saa sut hymyilemään. Mie oon aina laittanu rahani joko soittovermeisiin tai yleiseen sekoiluun ja touhuamiseen. Hymyilty on. Toinen äiskää ja toinen tytärtä. :) // HIK
Yeah, sitähän sitä pitää harrastaa mistä eniten pitää :)
savulohi

savulohi 10.09.2011 (edit 10.09.2011)

  • 0
DarkWarjo wrote: Yeah, sitähän sitä pitää harrastaa mistä eniten pitää :)
Se on juurikin näin. Sfinski: mahtawuutta on tämä Evo myös, mutta edes Tommi Mäkisen 90-luku ei saa mun vaakakuppia kallistettua. :) /typo
hulluseon

hulluseon 10.09.2011

  • 0
Evosta puheen ollen, eilen bongasin töistä tullessa kiiltävän mustan evo kasin. Kivat oli murinat siinä, kun pyyhälti kovasti ohi moottoritiellä.
IL3

IL3 10.09.2011 (edit 10.09.2011)

  • 1
savulohi wrote: ...loppupeleistä mulle auto on kulkine jolla mennään paikasta A paikkaan B, mäihällä vielä takas.
Ihmiset voi karkeasti jakaa kahteen porukkaan. Niihin, joille auto on kulkuväline paikasta A paikkaan B ja niihin, kenelle se on enemmän. Niinku tos aiemmin kirjoitettiin, harrastuksensa kullakin. Hyviä tarinoita ollu täs monta. Y Itse kävin eilen VW Airportilla ja oli hetki jolloin olisin laittanu 43k€ (+ mahdolliset lisävarusteet ) uuteen Golf R:ään siltä istumalta, jos se summa ois mun taskussa sattunut lojumaan :D Ei lojunu. Tarkistin asian :) Kahdesti.
savulohi

savulohi 10.09.2011

  • 0
IL3 wrote: Ihmiset voi karkeasti jakaa kahteen porukkaan. Niihin, joille auto on kulkuväline paikasta A paikkaan B ja niihin, kenelle se on enemmän. Niinku tos aiemmin kirjoitettiin, harrastuksensa kullakin. Hyviä tarinoita ollu täs monta. Y Itse kävin eilen VW Airportilla ja oli hetki jolloin olisin laittanu 43k€ (+ mahdolliset lisävarusteet ) uuteen Golf R:ään siltä istumalta, jos se summa ois mun taskussa sattunut lojumaan :D Ei lojunu. Tarkistin asian :) Kahdesti.
Totta on tämä. Uljaat pirssit on uljaita pirssejä, ei siitä mihinkään pääse ja mie ymmärrän ihan totaalisesti että miksi tietty ihmisryhmä upottaa niihin kaiken liikenevän valuuttansa ja pikkusen päällekkin. Voit olla varma että jos se WRX:n vaatima setelitukku olis tosiaan taskun pohjalta(tai edes automaatilta :D) löytyny niin tuossa se ois pihassa. :)
Finski fani

Finski fani 10.09.2011

  • 1
Hmm... Säilyisikö Bulgariassa viikon hengissä ~150€:lla? Onko kukaan käynyt? Aateltiin jos jollain 400€:lla sais matkat, asumiset, ruuvvat ja juamat. About 100-150 jäis jäljelle matkojen ja asumisen jälkeen...
TehBigBunny

TehBigBunny 10.09.2011

  • 1
Varmasti pärjää kunhan seuraa sitä rahankäyttöä. Bulgariasta: "Ravintolassa ruoka hyvää ja edullista. 4 ihmistä söi 30 € ravintolassa. " Kaffet tulille. Olisipa pullaa :( tai edes kexejä.
Finski fani

Finski fani 10.09.2011

  • 0
Kuis halpaa oli juamat sielä, jos muistat? Jos nuin halpaa on ravintoloissa, niin sillonhan niissäkin voisi käyvvä ehkä useamminkin kuin vain pari kertaa. Kuitenkin enimmäkseen ite vois niitä ruokia tehä. Vois ehkä hiukan vaatteitakin ostella...
hulluseon

hulluseon 10.09.2011

  • 1
Finski fani wrote: Kuis halpaa oli juamat sielä, jos muistat?
^Thihii^
Finski fani

Finski fani 10.09.2011

  • 0
hulluseon wrote: ^Thihii^
Ei saa nauraa tärkeille kysmyksille. It's a matter of life n' death here!
Schimanski76

Schimanski76 10.09.2011

  • 2
Kaijanen rikkoi Syysauto-topikin.Voiko sille tehdä jotain?
kaijanen

kaijanen 10.09.2011

  • 0
voihan vilttu

Write a post

Sign in to post a post.